Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Megavuurwerkfreaks.nl - Actie 2017

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Oorspronkelijk geplaatst door alfa-broer Bekijk bericht
    Geen zorgen Gerrit, ik maakte maar een grap.
    Ik kan al moeilijk kiezen uit al die goede producten en als de prijzen nog verder zakken kom ik over de 25 wettelijk toegestane kilo's
    Hallo Broer,

    Snap ik Broer, ik kan je langer dan vandaag.

    Gerrit

    Comment


      Geweldige service weer hoor, mooi om te zien.
      Wordt weer een gezellige boel daar tijdens het afhalen lijkt me zo.
      Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

      Comment


        Wordt het zeker! Ben benieuwd welke freaks ik tegen ga komen de 28e rond 6:00. Leuk om handen te schudden met mensen van het forum!
        Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

        Comment


          Plan er gelijk om 05:00 uur te zijn, juist om drukte te voorkomen met mijn vele bestellijstjes

          Comment


            Oorspronkelijk geplaatst door Djaimy Bekijk bericht
            Wordt het zeker! Ben benieuwd welke freaks ik tegen ga komen de 28e rond 6:00. Leuk om handen te schudden met mensen van het forum!
            En voor sommigen begint het al een dag eerder in het hotel uiteraard .
            Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

            Comment


              Rond 8:00
              Je bent geen echte vent,als je niet voor vuurwerk bent.

              Comment


                Oorspronkelijk geplaatst door omepje Bekijk bericht
                En voor sommigen begint het al een dag eerder in het hotel uiteraard .
                Ook die mogen zich melden Wesley! Dan drinken we er 's-avonds een aan de bar. Of 2. Of 3..
                Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                Comment


                  Oorspronkelijk geplaatst door Djaimy Bekijk bericht
                  Wordt het zeker! Ben benieuwd welke freaks ik tegen ga komen de 28e rond 6:00. Leuk om handen te schudden met mensen van het forum!
                  Mij ga je zeker tegenkomen .Zowel in het hotel als de 28ste rond 6:00 .

                  Comment


                    Wordt voor mij de 29e in de avond. Kom dan s’morgens uit de nachtdienst.

                    Comment


                      Tof om te lezen dat er toch wederom zoveel freaks deze kant opkomen.
                      Benieuwd wie ik deze dagen allemaal tegenkom.
                      Als iedereen nu ff een rode roos op de borst doet herken ik jullie ook nog .

                      Comment


                        Oorspronkelijk geplaatst door Potige_smurf Bekijk bericht
                        Tof om te lezen dat er toch wederom zoveel freaks deze kant opkomen.
                        Benieuwd wie ik deze dagen allemaal tegenkom.
                        Als iedereen nu ff een rode roos op de borst doet herken ik jullie ook nog .
                        hallo,

                        ik heb die dagen altijd een rode kop, is dat ook goed potige smurf.

                        gerrit

                        Comment


                          Oorspronkelijk geplaatst door Djaimy Bekijk bericht
                          Wordt het zeker! Ben benieuwd welke freaks ik tegen ga komen de 28e rond 6:00. Leuk om handen te schudden met mensen van het forum!
                          present *shakes hand*
                          Fireworks is a lifestyle

                          Comment


                            Oorspronkelijk geplaatst door pyrofreak96 Bekijk bericht
                            present *shakes hand*
                            Gaan we elkaar de hand schudden!
                            Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                            Comment


                              Oorspronkelijk geplaatst door geerit999 Bekijk bericht
                              hallo,

                              ik heb die dagen altijd een rode kop, is dat ook goed potige smurf.

                              gerrit
                              Hahaha .Zeker is dat wel goed,ook zonder je rode kop herken ik je wel .

                              Comment


                                Vermoed dat we dit jaar nog meer zweetdruppels op die rode kop gaan zien ;)
                                https://www.youtube.com/user/AKHFireworksTeam

                                Comment

                                Working...
                                X