Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

[Orthen] Coctail box

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    [Orthen] Coctail box

    Ook deze verdiend wat aandacht.
    Boeketten waren mooi groot en mooi rond.
    Veelzeidig van effect!!
    Deel hier je ervaring.

    #2

    Hier een filmpje op youtube gevonden.

    Comment


      #3
      Richtprijs 2017?
      Onafhankelijk lid. Geen winkelier.

      Comment


        #4
        Enige informatie bekend?

        Comment


          #5
          Ja dit was een.gratis box bij Orthen. Geïmporteerd door evo en ontworpen door gilbert en Marchel voor Orthen
          Je kon hem los kopen voor 80euro.
          Wat de verkoop advies prijs was weet ik zo niet meer.
          Echter was het zoon goede box saman met de Rambam dat Orthen deze 2 vast in het assortiment wil gaan nemen.
          Gewicht en kaliber zijn identiek aan de Ephoric happyness van Evolution fireworkss.

          Comment


            #6
            Ik kwam onderstaande (straat)film op YouTube tegen. Zijn 3 van de 6 cakes van de Cocktail box, lijkt wel vonkoverslag te zijn. Moet zeggen dat ik toch erg onder de indruk ben, zeker prijs/kwaliteit gezien. 6 cakes, 25 mm en dat voor 70 euro. Misschien toch maar weer een ritje naar Den Bosch overwegen dit jaar.

            Comment


              #7
              Nog maar aanzien of ie dan nog 70 euro gaat zijn, aangezien de RamBam ( wel de 2.0 maar toch ) ook dit jaar een stuk duurder is dan vorig jaar.

              Comment


                #8
                Oorspronkelijk geplaatst door MasterBsc Bekijk bericht
                Nog maar aanzien of ie dan nog 70 euro gaat zijn, aangezien de RamBam ( wel de 2.0 maar toch ) ook dit jaar een stuk duurder is dan vorig jaar.
                Je bent geen echte vent,als je niet voor vuurwerk bent.

                Comment


                  #9
                  Oorspronkelijk geplaatst door Rooie Bekijk bericht
                  Ik kwam onderstaande (straat)film op YouTube tegen. Zijn 3 van de 6 cakes van de Cocktail box, lijkt wel vonkoverslag te zijn. Moet zeggen dat ik toch erg onder de indruk ben, zeker prijs/kwaliteit gezien. 6 cakes, 25 mm en dat voor 70 euro. Misschien toch maar weer een ritje naar Den Bosch overwegen dit jaar.

                  Ik heb om precies die gedachte deze ook al besteld.

                  Er stond eerst een filmpje online van deze box met daarachter de cryel traction, helaas is die verwijderd maar cocktail kwam er daar erg goed af. Ik twifel alleen nog of ik energyzer hier dan nu zelf achteraan ga koppelen met een happy thunder q. Dan is t wel een leuk project voor totaal 160 piek

                  Comment


                    #10
                    www.youtube.com/channel/UC87Ra0dmyahLt8AZoj3Nr_Q

                    Comment


                      #11
                      jammer dat deze niet meer opnieuw gemaakt is.

                      Comment


                        #12
                        Eens! Ik had deze ook zonder twijfel direct toegevoegd! Was een erg mooie box!

                        Comment


                          #13
                          https://youtube.com/c/EindjePyro

                          Comment

                          Working...
                          X