Petitievoorvuurwerk.nl
Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 15 van 25
  1. #1
    Super Moderator omepje's schermafbeelding
    Geregistreerd
    11 augustus 2006
    Locatie
    Enschede
    Berichten
    22.462
    Thanks
    41.050
    19.067 waarderingen in 8.443 posts

    Vragen aan Witte Vuurwerk 2017 !

    Het jaar is nu net begonnen en wij zijn alweer druk bezig met het aankomende vuurwerk jaar.

    Hebben jullie vragen of reacties omtrent deze importeur stelt ze dan in dit topic en mochten wij van vwc op bezoek gaan dan zullen wij dat zeker mee nemen !
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

  2. #2
    VWC-Lid EHVuurwerk's schermafbeelding
    Geregistreerd
    14 januari 2016
    Locatie
    Eindhoven
    Berichten
    640
    Thanks
    128
    1.272 waarderingen in 324 posts
    wat is de reden dat de 'Be-Roertjes ' knal cake een heel ander effect had dan in het artikel video.

    Ik kocht deze cake namelijk als salut waaier (zoals op de filmpjes die op verschillende site's stonden als artikel info) Alleen was de uitwerking een normale sier waaier.

    GR,
    EHV

  3. Deze gebruiker waardeert EHVuurwerk voor het bericht:


  4. #3
    VWC-Lid Bram95's schermafbeelding
    Geregistreerd
    5 juni 2008
    Locatie
    In de boot van de Baron
    Berichten
    1.435
    Thanks
    1.309
    688 waarderingen in 355 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door EHVuurwerk Bekijk bericht
    wat is de reden dat de 'Be-Roertjes ' knal cake een heel ander effect had dan in het artikel video.

    Ik kocht deze cake namelijk als salut waaier (zoals op de filmpjes die op verschillende site's stonden als artikel info) Alleen was de uitwerking een normale sier waaier.

    GR,
    EHV
    Chinezen. Als je een beetje bekend bent in de vuurwerkbranche dan weet je dat de Chinees regelmatig (bij alle importeurs) het product zonder te overleggen aanpast. Bij de ene importeur valt het eerder op / komt het iets vaker voor dan bij de ander.
    "I came in like a crackling ball."

  5. #4
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    31 augustus 2009
    Berichten
    2.445
    Thanks
    868
    1.647 waarderingen in 768 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bram95 Bekijk bericht
    Chinezen. Als je een beetje bekend bent in de vuurwerkbranche dan weet je dat de Chinees regelmatig (bij alle importeurs) het product zonder te overleggen aanpast. Bij de ene importeur valt het eerder op / komt het iets vaker voor dan bij de ander.
    Slap excuus.
    Wanneer jij een flink aantal van één product laat produceren zorg je gewoon dat dit goed wordt gedaan.

  6. #5
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    8 juli 2016
    Berichten
    218
    Thanks
    106
    143 waarderingen in 84 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door EHVuurwerk Bekijk bericht
    wat is de reden dat de 'Be-Roertjes ' knal cake een heel ander effect had dan in het artikel video.

    Ik kocht deze cake namelijk als salut waaier (zoals op de filmpjes die op verschillende site's stonden als artikel info) Alleen was de uitwerking een normale sier waaier.

    GR,
    EHV
    Zelfde vraag hier, gekocht als knalwaaier, bleek een (gevaarlijke) grondblinkerwaaier te zijn.

  7. #6
    VWC-Lid ajaxciedjuhh's schermafbeelding
    Geregistreerd
    1 januari 2010
    Locatie
    浏阳市
    Berichten
    3.464
    Thanks
    12.305
    4.551 waarderingen in 1.691 posts
    Ben wel benieuwt naar de filmpjes

  8. #7
    Super Moderator Djaimy's schermafbeelding
    Geregistreerd
    31 oktober 2009
    Berichten
    6.205
    Thanks
    19.564
    6.902 waarderingen in 2.701 posts
    Wat gaan jullie doen om de kwaliteit dit jaar omhoog te brengen? Zowel de Beroertjes, Spring Fairyland als de King Coronation presteerde zeer ondermaats. Als ik de filmpjes heb geüpload zet ik ze in de betreffende producttopics. De Spring Fairyland had iig te kleine effecten, de King Coronation idem dito en de Beroertjes was een sierwaaier.

    We zijn anders gewend van Marijn. Dat was echt goede kwaliteit met innovatieve producten. Dat laatste is er zeker ook nog, maar de kwaliteit laat te wensen over. En in de topics zijn nog wel wat posts te vinden dat ''jullie meer vertrouwen verdienen''. Betaal dat maar terug aankomend jaar!
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

  9. #8
    VWC-Lid rene_vuurwerk's schermafbeelding
    Geregistreerd
    6 november 2008
    Locatie
    Twente...
    Berichten
    875
    Thanks
    336
    493 waarderingen in 177 posts
    Niet goed geld terug lijkt me.
    Je bent een rund als je met vuurwerk stunt.

  10. #9
    Super Moderator Djaimy's schermafbeelding
    Geregistreerd
    31 oktober 2009
    Berichten
    6.205
    Thanks
    19.564
    6.902 waarderingen in 2.701 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door rene_vuurwerk Bekijk bericht
    Niet goed geld terug lijkt me.
    Had aardig wat Witte spul (redelijk prijzig), maar er waren maar een paar producten die voldeden. O.a. Awaken
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

  11. Deze gebruiker waardeert Djaimy voor het bericht:


  12. #10
    VWC-Lid Thresher's schermafbeelding
    Geregistreerd
    7 november 2006
    Berichten
    2.736
    Thanks
    2.690
    1.907 waarderingen in 812 posts
    Wat gaan jullie doen met de counts revenge, deze cake presteerd niet zoals het moet. Meerdere leden hier hebben daar melding van gemaakt.
    Volg ons: https://www.youtube.com/vuurwerkpunt

  13. #11
    VWC-Lid Bram95's schermafbeelding
    Geregistreerd
    5 juni 2008
    Locatie
    In de boot van de Baron
    Berichten
    1.435
    Thanks
    1.309
    688 waarderingen in 355 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door nederlandsvuurwerk Bekijk bericht
    Slap excuus.
    Wanneer jij een flink aantal van één product laat produceren zorg je gewoon dat dit goed wordt gedaan.
    Het is geen excuus, het is de werkelijkheid. Je kan duizenden mails versturen maar als de Chinees toch anders bepaald tijdens de productie dan is het eenmaal anders. Dat je als importeur ervoor moet zorgen dat het goed gedaan moet worden is waar. Maar laten we niet vergeten dat Witte Vuurwerk dit jaar weer helemaal opnieuw moest beginnen. Ondanks de ervaring vergt het alsnog tijd om alles op orde te krijgen. En tijd heb je nooit en nimmer in overvloed.

    Als dan je agent in China zegt dat alles goed is en wordt geproduceerd net zoals de samples en vervolgens bepaald de fabrikant anders dan krijg je dus afwijkende producten.

    Dat is naar alle waarschijnlijkheid wat er aan de hand is. Geen excuus, maar gewoon de werkelijkheid.
    "I came in like a crackling ball."

  14. Deze gebruiker waardeert Bram95 voor het bericht:


  15. #12
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    31 augustus 2009
    Berichten
    2.445
    Thanks
    868
    1.647 waarderingen in 768 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Djaimy Bekijk bericht
    Had aardig wat Witte spul (redelijk prijzig), maar er waren maar een paar producten die voldeden. O.a. Awaken
    Exact, witte had een aantal innovatieve producten! Erg tof en daar heb ik veel geld voor neergelegd.
    Echter voldeed bij mij alleen de awaken en cadeau 3.
    De rest viel tegen of had productiefouten.

  16. Deze gebruiker waardeert nederlandsvuurwerk voor het bericht:


  17. #13
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    12 november 2016
    Berichten
    21
    Thanks
    7
    56 waarderingen in 24 posts
    Is Witte vuurwerk ooit van plan om terug te gaan naar de basis, waarmee ze ooit begonnen EN erg snel heel bekend werden in heel vuurwerkverslaafd Nederland?! Nederlandse namen, bijzondere producten en een vuurwerkliefhebster in hart en nieren erachter!

    De bijzondere producten en de liefhebster zijn er zeker nog wel, maar ik mis wel waar Marijn toen ooit zo bekend mee is geworden, een hele mooie demo, Nederlandse namen en de meest dubbelzinnige omschrijvingen/teksten op de producten!

    Ach... De 2x pakket ''Zware Jongens'' aan elkaar waren genieten!

  18. Deze gebruiker waardeert Dim voor het bericht:


  19. #14
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    3 januari 2012
    Berichten
    1.637
    Thanks
    1.020
    1.407 waarderingen in 558 posts
    Wanneer kunnen we nieuws vanuit Witte verwachten? Nieuwe producten of een winkeliersdemo?

  20. #15
    VWC-Lid Altijdwat's schermafbeelding
    Geregistreerd
    16 november 2014
    Berichten
    860
    Thanks
    395
    512 waarderingen in 208 posts
    Hier ben ik ook wel benieuwd naar.. Kan iemand meer over de gang van zaken vertellen?

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •