Petitievoorvuurwerk.nl
Pagina 3 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 31 t/m 45 van 51
  1. #31
    VWC-Lid Flashing_Diamond's schermafbeelding
    Geregistreerd
    10 januari 2009
    Berichten
    1.523
    Thanks
    2.888
    672 waarderingen in 365 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rowy Vuurwerk Bekijk bericht
    ik gebruik dit

    Foto
    Jij steekt dit soort dingen af met O&N?

    https://sc01.alicdn.com/kf/HTB1zu5xI...er-Gearbox.jpg

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door fompert Bekijk bericht
    Dit jaar voor het eerst aan de bril. Een handjevol bij de Mediamarkt meegegraaid voor een euro per stuk. Verstelbaar, goed afsluitend, ik had niet door dat ik hem op had. Top!
    Wat voor brillen waren dat? Wel gek dat Mediamarkt zoiets aanbiedt.

  2. #32
    VWC-Lid broodjekaas's schermafbeelding
    Geregistreerd
    6 oktober 2014
    Berichten
    703
    Thanks
    381
    248 waarderingen in 147 posts
    Ik heb er een paar van allerlei verschillende winkels, meer dan 10 soorten. Vind die van de Pearle het fijnst, zijn super standaard maar ze zitten bij mij gewoon perfect en beslaan niet (tot ik naar binnen loop).

    Het publiek gaf ik Zena brillen, die lijken er heel erg op, maar vind ik net iets minder lekker zitten. Kreeg overigens geen klachten.
    Keep it legal!

  3. #33
    VWC-Lid EHVuurwerk's schermafbeelding
    Geregistreerd
    14 januari 2016
    Locatie
    Eindhoven
    Berichten
    638
    Thanks
    128
    1.271 waarderingen in 323 posts
    Ik heb afgelopen jaar 20 brillen bij de LIDL gekocht voor €15. Ik heb al mijn vrienden verzocht er een te dragen en vrijwel iedereen droeg hem zodra ze naar buiten stapten.

    De brillen waren prima en hebben hun werk gedaan, de druppels van de regen waren erg vervelend... is het mogelijk om een bril dusdanig te behandelen dat de druppels er meteen afrollen??

  4. Deze 2 gebruikers waarderen EHVuurwerk voor het bericht:


  5. #34
    VWC-Lid Flashing_Diamond's schermafbeelding
    Geregistreerd
    10 januari 2009
    Berichten
    1.523
    Thanks
    2.888
    672 waarderingen in 365 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door broodjekaas Bekijk bericht
    Ik heb er een paar van allerlei verschillende winkels, meer dan 10 soorten. Vind die van de Pearle het fijnst, zijn super standaard maar ze zitten bij mij gewoon perfect en beslaan niet (tot ik naar binnen loop).

    Het publiek gaf ik Zena brillen, die lijken er heel erg op, maar vind ik net iets minder lekker zitten. Kreeg overigens geen klachten.
    Nooit geweten dat Pearl ze ook heeft. Hoeveel euro per stuk en wanneer te koop? Alleen tijdens het seizoen of altijd?

    Misschien dat die van Pearl beter zijn, want ik merk dat die van vuurwerkdealers en de Action erg krasgevoelig zijn. En krassen wil je nou net niet hebben op je brillen want dat stoort nogal.

    Met een stukje keukenpapier schoonmaken is niet te adviseren want dat heeft een schuurpapiereffect. Brilpoetsdoekjes willen ook niet zo heel erg goed helpen meen ik. Dit jaar geen van beide gebruikt. Gewoon nieuwe brillen aangeschaft en zuinig mee omgegaan zover dat kon, zodat ik ze niet hoefde te poetsen.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door EHVuurwerk Bekijk bericht
    Ik heb afgelopen jaar 20 brillen bij de LIDL gekocht voor €15. Ik heb al mijn vrienden verzocht er een te dragen en vrijwel iedereen droeg hem zodra ze naar buiten stapten.
    Klasse man, dat is zeer verantwoordelijk en aardig van je.

    Ik kan niet iedereen een bril geven (elke voorbijganger enz.), dus ik wacht meestal met afsteken tot ze op een veilige afstand zijn/weg en anders gebaar ik dat er wat meer afstand genomen moet worden.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door EHVuurwerk Bekijk bericht
    De brillen waren prima en hebben hun werk gedaan, de druppels van de regen waren erg vervelend... is het mogelijk om een bril dusdanig te behandelen dat de druppels er meteen afrollen??
    Volgens mij is er wel een middeltje voor maar ik ben de naam even kwijt. Kan vast bij een willekeurige opticien aan gekomen worden. Zou wel vragen of het effectief is bij gebruik i.c.m. vuurwerkbrillen.

  6. #35
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    14 september 2014
    Berichten
    291
    Thanks
    313
    111 waarderingen in 75 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Richardus Bekijk bericht
    Zelf net voor 11e de Bollé Cobra HD besteld, met afhalen in Groningen (lekker goedkoop) vrijwel zeker volgende week in huis..mag ik hopen. Als dit qua comfort, zicht en damp ook weer faalt, ben ik er klaar mee.
    Deze afgelopen O&N ook voor het eerst gebruikt. Is me echt supergoed bevallen! Ondanks dat het vochtig was totaal niet beslagen en totaal geen vervorming.

  7. Deze gebruiker waardeert MisterC voor het bericht:


  8. #36
    VWC-Lid Ruben's schermafbeelding
    Geregistreerd
    1 januari 2007
    Berichten
    9.126
    Thanks
    1.088
    4.190 waarderingen in 1.578 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rowy Vuurwerk Bekijk bericht
    ik gebruik dit

    Bijlage 37274

    Ik ook. Maar dan wel tijdens het maaien met de bosmaaier.

  9. #37
    VWC-Lid Rowy Vuurwerk's schermafbeelding
    Geregistreerd
    13 oktober 2010
    Berichten
    786
    Thanks
    320
    1.011 waarderingen in 397 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ruben Bekijk bericht
    Ik ook. Maar dan wel tijdens het maaien met de bosmaaier.
    prima ding hoor, beslaat teminste niet
    www.rowyvuurwerk.nl

  10. #38
    VWC-Lid Ruben's schermafbeelding
    Geregistreerd
    1 januari 2007
    Berichten
    9.126
    Thanks
    1.088
    4.190 waarderingen in 1.578 posts
    Ik heb er zelfs nog een radio in zitten ook..

  11. Deze gebruiker waardeert Ruben voor het bericht:


  12. #39
    VWC-Lid broodjekaas's schermafbeelding
    Geregistreerd
    6 oktober 2014
    Berichten
    703
    Thanks
    381
    248 waarderingen in 147 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Flashing_Diamond Bekijk bericht
    Nooit geweten dat Pearl ze ook heeft. Hoeveel euro per stuk en wanneer te koop? Alleen tijdens het seizoen of altijd?

    Misschien dat die van Pearl beter zijn, want ik merk dat die van vuurwerkdealers en de Action erg krasgevoelig zijn. En krassen wil je nou net niet hebben op je brillen want dat stoort nogal.
    helemaal gratis, ze maken redelijk veel reclame dat ze die dingen gratis weggeven :P Ik neem aan dat ze wel alleen in December voorradig zijn
    Keep it legal!

  13. Deze gebruiker waardeert broodjekaas voor het bericht:


  14. #40
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    17 december 2012
    Berichten
    628
    Thanks
    505
    271 waarderingen in 98 posts
    Ikzelf zet altijd een bril op die ik meekrijg van de dealer. Vind het verschrikkelijke dingen, de bolling van het plastic glas vervormd het zicht naar mijn idee heel sterk. Ik hoor dan ook graag waar ik een bril kan halen waar dit niet het geval is.

  15. Deze gebruiker waardeert Daaanvdb voor het bericht:


  16. #41
    VWC-Lid the cigarman's schermafbeelding
    Geregistreerd
    27 maart 2008
    Locatie
    Bij Filpjes vuurwerkwinkel.
    Berichten
    4.968
    Thanks
    2.326
    3.387 waarderingen in 1.553 posts
    Ik gebruik van die brillen die over een bril heen kunnen.
    Ooit een keer gekocht bij de Gamma, maar die heb aan mijn pa gegeven voor het kettingzagen.
    Plastic was zo dik, dat het beeld helemaal wazig werd.

    Bij de kleiduiven schiet vereniging een keer 1 bril meegenomen.
    Die is een stuk beter en het kijkt ook helder.

    Ik heb afgelopen oud & nieuw hem een half uur opgehad, omdat van die leipo's vuurpijlen horizontaal gingen afsteken.
    Kom zei de vis in de vissenkom.

  17. Deze gebruiker waardeert the cigarman voor het bericht:


  18. #42
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    11 maart 2007
    Locatie
    Neverland
    Berichten
    1.951
    Thanks
    1.278
    1.401 waarderingen in 609 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door EHVuurwerk Bekijk bericht
    Ik heb afgelopen jaar 20 brillen bij de LIDL gekocht voor €15. Ik heb al mijn vrienden verzocht er een te dragen en vrijwel iedereen droeg hem zodra ze naar buiten stapten.

    De brillen waren prima en hebben hun werk gedaan, de druppels van de regen waren erg vervelend... is het mogelijk om een bril dusdanig te behandelen dat de druppels er meteen afrollen??
    Je zou iets van Rainaway kunnen proberen. Action e.d. hebben iets vergelijkbaars onder een budget naam. Lidl heeft insectenremover vaak in het voorjaar. Is voor de autoruit bedoeld, maar ik gebruik het voor het vizier van mijn motorhelm. Neem aan dat een plastic vuurwerkbril ook wel werkt dan.
    [B]Groetjes Kamikaze[/B]

  19. Deze gebruiker waardeert kamikaze voor het bericht:


  20. #43
    VWC-Lid fompert's schermafbeelding
    Geregistreerd
    1 januari 2016
    Locatie
    Westland
    Berichten
    1.973
    Thanks
    2.153
    2.985 waarderingen in 986 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Flashing_Diamond Bekijk bericht
    Jij steekt dit soort dingen af met O&N?

    https://sc01.alicdn.com/kf/HTB1zu5xI...er-Gearbox.jpg



    Wat voor brillen waren dat? Wel gek dat Mediamarkt zoiets aanbiedt.
    De brillen bij de Mediamarkt waren van dit model. Het is me even ontschoten wie de producent/importeur is. Het is vooral prettig dat de bril verstelbaar is en goed aansluit op je voorhoofd.

    Naam: vuurwerkbril.jpeg
Bekeken: 331
Grootte: 4,1 KB
    Well, that depends...

  21. Deze gebruiker waardeert fompert voor het bericht:


  22. #44
    VWC-Lid YorickT's schermafbeelding
    Geregistreerd
    30 oktober 2010
    Berichten
    2.090
    Thanks
    1.883
    3.886 waarderingen in 1.196 posts
    Ik gebruik elk jaar diegene die je gratis bij je lesli dealer krijgt. Zitten prima en vallen ver genoeg om/over je ogen om geen grote gaten te hebben. Ik persoonlijk vind ze meer dan geschikt.

    Ik draag zelf geen gewone bril dus daar hoef ik ook geen rekening mee te houden.

  23. Deze gebruiker waardeert YorickT voor het bericht:


  24. #45
    VWC-Lid Flashing_Diamond's schermafbeelding
    Geregistreerd
    10 januari 2009
    Berichten
    1.523
    Thanks
    2.888
    672 waarderingen in 365 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door fompert Bekijk bericht
    De brillen bij de Mediamarkt waren van dit model. Het is me even ontschoten wie de producent/importeur is. Het is vooral prettig dat de bril verstelbaar is en goed aansluit op je voorhoofd.

    Naam: vuurwerkbril.jpeg
Bekeken: 331
Grootte: 4,1 KB
    Ik heb er ook zo een maar dan in het blauw. Ooit gratis gekregen bij een Mercurius Vuurwerk dealer bij mijn aankopen.

    Gebruik hem echter niet meer vanwege wat schrammetjes die ik toch wel hinderlijk vind. Jammer dat dit soort brillen (de varianten die ik heb dan) gevoelig zijn voor krasjes en van dat soort dingen.

    Volgens mij is de afscherming bij elke bril onder je ogen niet zo goed. Er past makkelijk een vinger tussen. Dat is wel iets waar meer aandacht aan besteed zou mogen worden.

Pagina 3 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •