Banner Broekhoff Vuurwerk - Vuurwerkexpert.nl
Pagina 5 van 5 EersteEerste ... 345
Weergegeven resultaten: 61 t/m 64 van 64
  1. #61
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    1 januari 2017
    Berichten
    2.945
    Thanks
    3.250
    1.888 waarderingen in 967 posts
    Niet persee voor de veiligheid maar tegenwoordig plak ik 15 cm extra visco aan de producten. Hierdoor kan ik op mijn gemakje weglopen naar zo een 15 meter afstand. Voorheen was het altijd een sprintje trekken of de eerste paar schoten half missen. Nu geen last meer van.

  2. #62
    VWC-Lid Avalanche's schermafbeelding
    Geregistreerd
    31 oktober 2016
    Locatie
    Almere
    Berichten
    3.332
    Thanks
    1.277
    4.088 waarderingen in 1.485 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sirens Bekijk bericht
    Niet persee voor de veiligheid maar tegenwoordig plak ik 15 cm extra visco aan de producten. Hierdoor kan ik op mijn gemakje weglopen naar zo een 15 meter afstand. Voorheen was het altijd een sprintje trekken of de eerste paar schoten half missen. Nu geen last meer van.
    Ik heb dit vorig jaar ook gedaan, met een cm of 10. Dit is mij totaal niet bevallen, omdat er buren waren die niet meer door hadden dat er iets onderweg was. Dat werd dus schreeuwen en wijzen, en dat maakt het niet relaxter. Dus ik snap je idee, maar veiliger werd het er bij mij niet van.

  3. #63
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    12 december 2006
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    2.996
    Thanks
    1.005
    1.614 waarderingen in 885 posts
    Ik schiet altijd aan het water in het gras. Daarnaast loopt een weg. Ik zet altijd een plank van 30 cm op zijn kant neer en dat 3 meter lang. Daar achter leg ik platen. Daarop zet ik mijn vuurwerk allemaal klaar.
    Dan zet ik de ontstekers erop en schiet ik met de hand alles weg. Als er iets omvalt dan heb ik de plank die het tegenhoud. Maar omdat het een klein beetje naar het water helt valt het die kant op.(is me de afgelopen 3 jaar al niet meer gebeurt.)
    Verder staan we zeker 15 meter van het vuurwerk af. Brilletjes op en om elkaar denken.
    greetzzzz
    Eer was was was, was was is!

  4. #64
    VWC-Lid vuurwerkfreakk's schermafbeelding
    Geregistreerd
    10 oktober 2011
    Berichten
    3.774
    Thanks
    2.127
    1.583 waarderingen in 1.106 posts
    Mooie discussie!


    Ik drink niet voor en tijdens afsteken en laat publiek een bepaalde afstand staan. Verder geef ik het goed vastzetten/verzwaren van de cakes ook veel aandacht. Al vaak genoeg levensgevaarlijke taferelen gezien van halve doorlontprojecten en profblokken die gewoon op zijn kant worden afgestoken omdat men zo stomdronken is, stemmen op de achtergrond spreken dan vaak boekdelen!

    Soms verbaast het me dat er niet meer dan gemiddeld 1 dode per jaarwisseling valt als je sommig debiel gedrag op YouTube ziet, werkelijk waar!

    O ja, en nog iets! Ik ben een mens die erg op de eigen verantwoordelijkheid hamert, zo zit ik in elkaar!
    Alle mogelijke horrorscenario's door mijn gedrag/vuurwerk probeer ik uit te sluiten. Maar ik ga geen politieagent spelen in de straat of iedereen wel een bril op heeft of niet teveel gedronken heeft in het bijzijn van mijn vuurwerk en/of achter mensen met cobra's aanhollen. Ik neem mijn verantwoordelijkheid en verder moet het feest zijn! Gekken blijf je houden!


    Zo zie ik het dus!

  5. Deze 3 gebruikers waarderen vuurwerkfreakk voor het bericht:


Pagina 5 van 5 EersteEerste ... 345

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •