Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

[Prijsvraag 2016] Cake raden met "importeur XXX" [WINNAARS BEKEND]

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #61
    Gefeliciteerd beiden! Zat nog redelijk in de buurt bij alle antwoorden

    Comment


      #62
      hehe, ben net gebeld door evelien, Lachen dit, ik wist nog van niets dus was een leuke verrassing.
      Ik wilde eerst niet meedoen omdat ik dacht dat ik het toch niet zou weten en gisteren of eergisteren er toch even voor gaan zitten. Zo zie je maar weer, niet geschoten is altijd mis.
      Top weer dit. Bedankt witte vuurwerk voor deze prijsvraag. Op naar eemnes.
      Greetzzz
      Eer was was was, was was is!

      Comment


        #63
        Ook ik ben net gebeld door Evelien.
        Aangezien ik aan het werk ben en net de vuurwerk denkwolk boven mijn hoofd in een champignons denkwolk had veranderd.
        Heb ik de oproep dus gemist.

        Teruggebeld en tot een soort van afspraak gemaakt.
        Top weer en gezellig weer, want Witte tenten is toch wel een top/leuke importeur.
        Kom zei de vis in de vissenkom.

        Comment


          #64
          Pffff, ik zat er effe ver naast.
          Bij de importeur ging het al mis (had EVO). Ook de prijs zat ik €20 naast. Had hem wat goedkoper verwacht

          Gefeliciteerd winnaars, is een mooie prijs!

          Comment


            #65
            Gefeliciteerd heren, mooi prijs. Veel plezier ermee.
            Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

            Comment


              #66
              Maarliefst 1 goed! haha gefeliciteerd winnaars! een fotootje van de cakes zou vet zijn. ben benieuwd hoe ze er uit zien.

              Mijn antwoorden Goeie antwoorden
              Wolff vuurwerk Witte vuurwerk
              84shots 100 schots
              438gram 410 gram
              Spinning Hummer Hummer
              17,50,- € 47,50

              Comment


                #67
                Gefeliciteerd winaars !

                Ps: voor bijna 50 euro vind ik het geen mooie cake -_-

                Comment


                  #68
                  Winnaars, gefeliciteerd!

                  Comment


                    #69
                    Winnaars gefeliciteerd. Ik ga nog even opzoeken wat ik heb ingestuurd en of dat eventueel min punten heeft opgeleverd ...

                    Comment


                      #70
                      Helaas zat er met sommige erg dichtbij en sommige weer compleet mis.

                      Proficiat aan beiden heren!
                      31/12 Knalle als een malle!

                      Comment


                        #71
                        Ja, zat er ook dik naast. Gefeliciteerd winnaars!

                        Comment


                          #72
                          Oorspronkelijk geplaatst door Mattenfreak Bekijk bericht

                          Even de juiste antwoorden op een rij;

                          1. Witte vuurwerk
                          2. 100 schots
                          3. 410 gram
                          4. Hummer
                          5. € 47,50
                          Was deze cake weer even vergeten, maar verheug me erop! Met Charging Horn een musthave van Witte voor mij dit jaar.

                          Comment


                            #73
                            afgelopen jaarwisseling de prijs mooi opgestookt. Leuk assortiment met genoeg variatie.
                            In tegenstelling tot de losse cakes die ik had van witte zaten er wel wat foutjes in. Lowbreaks en bombettes die een andere richting kozen dan gepland.
                            De rode mine was wel echt een topper. Toch maar los gaan verkopen ;-)
                            De fluiters blijven goed. Al met al een leuke prijs, kwalitatief ook best goed ondanks de paar kleine foutjes. Misschien kunnen die er nog uit gehaald worden?
                            greetzzz
                            Eer was was was, was was is!

                            Comment


                              #74
                              Het vervolg van deze topic.


                              Nadat ik mijn prijs die ik bij Pronk had opgehaald, was het tijd om naar Marijn/Witte tenten te rijden.
                              Of navigatie kuren had, of het was wel logische om zo te rijden, maar ben op een binnendoor weg naar de A200 en later weer op de A1.
                              Maar gelukkig kwam ik in de buurt van Eemnes.
                              Alleen was het daar even opletten, want mijn Stom Dom dacht dat Witte Tenten verhuur op de A1 was.
                              Ja ja, maar gelukkig wist ik een beetje de weg en kon ik Witte Tenten zien vanaf de A1.

                              Mijn auto geparkeerd en ik zag de handhaving al geparkeerd staan met een auto.
                              Toch maar naar binnen, binnen aangekomen moest ik denken aan een scene van Harry Potter en een Chinese buurt/wijk.
                              Alles was sfeervol en Oosters ingericht.

                              Ik heb mij gemeld bij Manon en mijn prijs opgehaald.
                              Manon nog een groot compliment gegeven, dat ze vooral zo moeten gaan en iets van girlpower en ik heb even Evelien opgezocht om haar te bedanken.
                              Even bijgepraat met Evelien en zij vertelde mij, dat er Hilversum e.o. erg veel gecontroleerd werd door de politie.
                              Tegenactie van de beroerde Broertjes?

                              Nadat ik Evelien uitvoerig bedankt had, ben ik naar mijn auto gelopen en daar zag ik ze nog steeds staan.... de vrienden van handhaving.

                              Mijn prijs in mijn wagen gezet en weer teruggereden naar huis.
                              En helaas het werd weer steeds een beetje mistiger toen ik naar huis reed.
                              Helaas ook tijdens Oud en Nieuw last gehad.

                              Rest mij om de crew van Vuurwerkcrew en Witte Tenten te bedanken voor de hele mooie prijs.
                              Bedankt en misschien tot volgend jaar Witte Tenten?
                              Want ik wil graag zo'n verkeerde The Count's Revenge box hebben.
                              Kom zei de vis in de vissenkom.

                              Comment


                                #75
                                Zo onwijs jammer dat dit product er nooit gekomen is! Vind het filmpje uit de startpost echt fantastisch. Is er dan geen andere importeur die hier voor kan zorgen?!
                                Heeft u misschien een vuurtje?

                                Comment

                                Working...
                                X