Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Showbrick spinning peony 31

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Showbrick spinning peony 31

    Artikelnummer: 03255
    Artikelnaam: Showbrick spinning peony 31
    Bruto Gewicht: ...
    Netto Kruitgewicht: ...
    Aantal schoten: 31 schots
    Effectomschrijving: 31 schots Showbrick© met spinners en fel gekleurde sterren. Uiterst geschikt als finale!
    Tijdsduur: 30 sec
    Stijghoogte: 20-25 m
    Richtprijs:
    O.a. te koop bij:www.vuurwerkplanet.nl
    Vuurwerkcrew.nl : Het leukste vuurwerk forum met alle info over vuurwerk!

    #2
    mooi ding

    Comment


      #3
      Doet me sterk denken aan Frigg...

      Comment


        #4
        Erg uniek bakkie! Hierbij de demo video
        -FireworksHolland-

        Comment


          #5
          Hierbij een filmpje van de Mixed 19 gevolgd door de Spinning peony. Ik vind de overgang tussen de cakes goed verlopen dus het systeem werkt prima. Echter zou ik cake 1 niet nog een keer nemen vanwege de kleine boeketten. Cake 2 is wel een aanrader!
          -FireworksHolland-

          Comment


            #6
            Jammer dat ie zo mager is t.o.v. de eerste film van Vuurwerkplanet. De sterren lijken wat dikker, maar zou dan liever iets vollere boeketten zien met kleinere sterren. Tail is leuk, maar boeket vind ik niet wat, prijs van 30 euri lijkt mij wat te hoog, wat vond jij Goldpyro?

            Comment


              #7
              Oorspronkelijk geplaatst door Mattenfreak Bekijk bericht
              Jammer dat ie zo mager is t.o.v. de eerste film van Vuurwerkplanet. De sterren lijken wat dikker, maar zou dan liever iets vollere boeketten zien met kleinere sterren. Tail is leuk, maar boeket vind ik niet wat, prijs van 30 euri lijkt mij wat te hoog, wat vond jij Goldpyro?
              Boeketten zijn idd niet heel groot maar door het dikke spinning effect en super heldere kleuren wel een uniek bakkie. Met de vip actie van Welkoop is die voor 24 euro te krijgen, maar voor 30euro ook prima 31shots bakkie.
              -FireworksHolland-

              Comment


                #8
                Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                Comment


                  #9
                  Bij de Posten Börse 4 Showbricks bij elkaar gegraaid voor een habbekrats. Pas bij de 2e cake begonnen met filmen. De Spinning Peony 31 is de laatste in het filmpje. Erg leuk spul voor liefhebbers van kleurtjes.

                  Well, that depends...

                  Comment

                  Working...
                  X