Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Festa del Soccorso 2017

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Festa del Soccorso 2017



    Het duurt nog een aantal maanden, maar de datums voor Festa del Soccorso 2017 zijn bekend. 20 t/m 23 mei is het festival weer in San Severo.

    Voor mij is dit de eerste keer dat ik erheen ga, al veel coole sfeershots gezien dus heb er veel zin in! Gaan er nog meer mensen naar toe in 2017? Iemand die al een keer eerder is geweest en handige tips heeft?

    Laat het weten!

    #2

    Comment


      #3

      Comment


        #4
        Wat een gave trailers zeg, vooral de tweede.
        Wordt toch wel eens tijd dat ik hier eens naar toe ga.
        Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

        Comment


          #5
          Vorig jaar voor het eerst op dit fantastische festival geweest. Wat een geweld, heerlijk!
          Qua appartement (B&B) zaten we perfect op locatie en sommige zullen ons herinneren als zij die in hun boxershort op het balkon stonden te kijken naar een mooie batteria door de straat
          1 tip: Doe dit niet, het werd niet bepaald gewaardeerd.

          Dit jaar willen wij met de auto gaan. Nu is mijn vraag aan jullie freaks, zijn er die met de auto al eerder zijn geweest? Hoeveel tol gaat dit kosten?
          Volgens de navigatie is het 1641km rijden

          Comment


            #6
            Oorspronkelijk geplaatst door TBM09 Bekijk bericht
            Vorig jaar voor het eerst op dit fantastische festival geweest. Wat een geweld, heerlijk!
            Qua appartement (B&B) zaten we perfect op locatie en sommige zullen ons herinneren als zij die in hun boxershort op het balkon stonden te kijken naar een mooie batteria door de straat
            1 tip: Doe dit niet, het werd niet bepaald gewaardeerd.

            Dit jaar willen wij met de auto gaan. Nu is mijn vraag aan jullie freaks, zijn er die met de auto al eerder zijn geweest? Hoeveel tol gaat dit kosten?
            Volgens de navigatie is het 1641km rijden
            Ik weet dat er vorig jaar 3 freaks zijn gereden vanuit Nederland. Waaronder Marcel. Misschien kun je hem even contacten.
            Mijn nieuwe youtube-kanaal:[url]http://www.youtube.com/user/PyrocrewVlissingen[/url]

            Comment


              #7
              Dit staat al jarenlang op de planning, maar ook dit jaar komt het er niet van. Maar gelukkig wordt er elk jaar weer gefilmd.

              Comment


                #8
                Vorig jaar voor t eerst geweest maar wat een geweldig feest!
                Dit is me aftermovie van vorig jaar!


                Me trailer komt over een maandje, hij is om te smullen. Nog even geduld! ;-)

                Feest is tm de 24e trouwens :-)
                De enige echte vuurvent - www.vuurvent.nl

                Comment


                  #9
                  Oorspronkelijk geplaatst door jorisman Bekijk bericht
                  Ik weet dat er vorig jaar 3 freaks zijn gereden vanuit Nederland. Waaronder Marcel. Misschien kun je hem even contacten.
                  Dankjewel voor je bericht! Marcel onder welke nickname is hij bekend?

                  Comment


                    #10
                    Is mij wel opgevallen dat dit jaar de B&B al vol zitten, evenals de appartementen in de buurt. Iemand die nog een goed idee heeft laat het mij even weten via PB

                    Kennelijk was ik nog niet wakker, daar ik zocht op 19 februari ipv mei

                    Inmiddels is het appartement geboekt en is Festa del Soccorso 2017 een feit.
                    Laatst aangepast door TBM09; 16 February 2017, 13:00.

                    Comment


                      #11
                      De enige echte vuurvent - www.vuurvent.nl

                      Comment


                        #12
                        Vorig jaar voor het eerst geweest naar FDS dit jaar willen we weer gaan, zit nu beetje voor vlieg tickets te kijken, waar vliegen jullie op? Bari of Napels en vanaf waar?

                        Vorig jaar adam - Napels gedaan en vanuitdaar met de huur auto naar san severo gereden.

                        Comment


                          #13
                          Oorspronkelijk geplaatst door vuurvent Bekijk bericht
                          Wow wederom een erg sfeervolle trailer en erg goed in elkaar gezet. De shots van de voorraad shells en de geladen mortieren vind ik ook erg gaaf om te zien.
                          Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                          Comment


                            #14
                            Oorspronkelijk geplaatst door pyrofan#1 Bekijk bericht
                            Wow wederom een erg sfeervolle trailer en erg goed in elkaar gezet. De shots van de voorraad shells en de geladen mortieren vind ik ook erg gaaf om te zien.
                            thanks man, :-)
                            een erg mooi feest waar je zeker is heen moet man.
                            De enige echte vuurvent - www.vuurvent.nl

                            Comment


                              #15
                              Oorspronkelijk geplaatst door vuurvent Bekijk bericht
                              thanks man, :-)
                              een erg mooi feest waar je zeker is heen moet man.
                              Ja, heb al meerdere films en trailers gezien van Festa Del Soccorso, waaronder die van jou. En keer op keer vind ik het een spektakel van jewelste. Die (cylinder)shells die te zien zijn vanaf 1:05 en 1:25 vind ik echt bizar en lijkt me echt indrukwekkend om die live mee te maken. Festa Del Soccorso staat dan ook op de lijst om ooit eens heen te gaan.
                              Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                              Comment

                              Working...
                              X