Petitievoorvuurwerk.nl
Weergegeven resultaten: 1 t/m 2 van 2
  1. #1
    VWC-Lid ImmSamuel's schermafbeelding
    Geregistreerd
    29 september 2013
    Locatie
    Flevoland
    Berichten
    381
    Thanks
    335
    337 waarderingen in 137 posts

    Zena Maaseik bezoek oktober 2016

    Ik gooi dit maar weer eens omhoog, omdat ik graag mijn verhaal wil delen, en deze verhalen zelf ook altijd erg leuk vind om te lezen, met dus hopend op wat meer mensen die hier ook hun trip report zullen neerzetten!

    Anyway, Zena Maaseik! Zena heeft natuurlijk in zwaar weer gezeten, en zijn in oktober toch weer uit de storm gekomen met een aantal leuke aanbiedingen. Ik ga elk jaar met mijn vader traditiegewijs naar België, om daar ons vuurwerk voor de jaarwisseling aan te schaffen (zie trip report Alpeco van vorig jaar), dus dit jaar uiteraard ook. Vorig jaar zijn wij ook naar de Megastore in Maaseik geweest, dus dit jaar natuurlijk ook weer een vaste prik.

    Samen met de buren zijn we op zaterdagochtend vertrokken, en hebben we de rit van een kleine 2 uur getrotseerd om daarna het industrieterrein Jagersborg op te draaien, waar deze vestiging van Zena zit.


    Naam: IMG_1749.jpg
Bekeken: 425
Grootte: 90,1 KB

    De linkerzijde van de entree


    Naam: IMG_1750.jpg
Bekeken: 728
Grootte: 89,4 KB

    De entree zelf


    Eenmaal binnen, meteen een klembord gepakt om onze wensen te noteren. Er is natuurlijk een hoop veranderd qua regeling bij Zena, dus zorg, dat als je gaat, je natuurlijk een 2 kilo brandblusser bij je hebt voor de ADR-regeling. Nadat we onze producten hadden ingevuld op dit lijstje, gingen we naar de balie om af te rekenen. Uiteraard hebben we volop geprofiteerd van de aanbiedingen en LVC-korting (je bent een Hollander of niet ), en zodoende werden we super vriendelijk geholpen door een opvallend aantal vrouwelijke verkopers. We kregen een hoop veiligheidsproducten, waaronder aansteekfakkels, lonten, brillen en strijkplankjes. Verder nog wat Zena merchandise in de vorm van een muts en vingerloze handschoenen.

    Al met al is ondanks de grote storm die heeft gewoed bij Zena het nog steeds een fantastische winkel, waar alles op voorraad is, deskundig personeel rondloopt en er een lekker muziekje wordt gedraaid. Mocht je dit niet geloven of wíllen geloven, zou je toch echt even zelf een bezoekje moeten brengen, want voor menig liefhebber, is het natuurlijk gewoon een leuk dagje uit


    Ter impressie van mijn dag, heb ik hier een kort filmpje van gemaakt op mijn YouTube kanaal:




    Naam: IMG_1752.jpg
Bekeken: 318
Grootte: 118,7 KB
    Zonder respect geen vuurwerk.

  2. Deze 7 gebruikers waarderen ImmSamuel voor het bericht:


  3. #2
    VWC-Lid elburgersc's schermafbeelding
    Geregistreerd
    18 september 2010
    Berichten
    2.634
    Thanks
    2
    1.430 waarderingen in 833 posts
    Leuk filmpje man. Staat toch prachtig speelgoed tussen...

  4. Deze gebruiker waardeert elburgersc voor het bericht:


Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •