Petitievoorvuurwerk.nl
Pagina 3 van 7 EersteEerste 12345 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 31 t/m 45 van 96
  1. #31
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    24 mei 2007
    Locatie
    midden nederland
    Berichten
    281
    Thanks
    29
    84 waarderingen in 21 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Di Resta Bekijk bericht
    Ik meen dat Giron deze pijlen verwerkt heeft in zijn eigen consumentenshow. Deze staat geplaatst onder het multimedia gedeelte op het forum. En is ook zeker weten even het bekijken waard aangezien de opzet van de show al zeer groots is, laat staan dat ik het over de uitwerking heb.

    Klopt helemaal.
    Ik had er 20 in totaal en je ziet ze terug in de film op 6.16 tot 6.52 minuten
    HIER staat de show.
    Hafe fun with it !!!
    Giron
    Beter een Girandola in de lucht dan 10 in een doos :D

  2. #32
    VWC-Lid Richardus's schermafbeelding
    Geregistreerd
    20 december 2007
    Locatie
    Grunn
    Berichten
    12.156
    Thanks
    5.470
    6.268 waarderingen in 3.000 posts
    zoooooo, wat waren ze weer geweldig mooi!!! Ik hoop toch zo dat ze in de collectie blijven! Dan gewoon stug elk jaar weer een pak van!
    Hier een filmpje van de gouden, gister door ons afgeschoten en gefilmd (effect lijkt wel kleiner dan in t echt, is huge voor NL begrippen!)
    + YouTube Video
    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

  3. #33
    VWC-Lid the cigarman's schermafbeelding
    Geregistreerd
    27 maart 2008
    Locatie
    Bij Filpjes vuurwerkwinkel.
    Berichten
    4.969
    Thanks
    2.327
    3.388 waarderingen in 1.553 posts
    Weet iemand hoe of de Nederlandse Zink vuurpijlen dit jaar weer verkrijgbaar zijn bij Jaco.
    Ik heb verhalen gehoord, dat Jaco ze niet meer ging/wou verkopen, omdat de Rijswijkse vuurwerkhal ze vorig jaar ook verkocht?
    Kom zei de vis in de vissenkom.

  4. #34
    VWC-Lid elgielo's schermafbeelding
    Geregistreerd
    10 februari 2006
    Berichten
    715
    Thanks
    694
    977 waarderingen in 322 posts
    Ik hoop toch van wel!

    Als je ze kan krijgen zeker doen!
    zelf heb ik nog nooit zulke goeie nl pijlen gehad!

  5. #35
    VWC-Lid Bert's schermafbeelding
    Geregistreerd
    1 juli 2005
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    408
    Thanks
    343
    41 waarderingen in 28 posts
    Jaco zou de verkoopcijfers van vorig jaar bekijken en daarbij een beslissing gaan maken of ze dit jaar ook te koop zijn, dit is wat ik tenminste vorig jaar gelezen heb.

    De kosten tegen de baten afwegen dus. Persoonlijk hoop ik ook dat ze in het assortiment blijven, voor de zekerheid heb ik er nog 5 achter gehouden om er zeker van te zijn dat ik er dit jaar nog een paar had.

  6. #36
    VWC-Lid fireworkaddict's schermafbeelding
    Geregistreerd
    8 september 2005
    Locatie
    Gelderland
    Berichten
    562
    Thanks
    358
    489 waarderingen in 220 posts
    Jaco zou de verkoopcijfers van vorig jaar bekijken en daarbij een beslissing gaan maken of ze dit jaar ook te koop zijn, dit is wat ik tenminste vorig jaar gelezen heb.

    De kosten tegen de baten afwegen dus. Persoonlijk hoop ik ook dat ze in het assortiment blijven.
    Ik weet het niet helemaal zeker maar ik heb begrepen dat ze niet meer bij Jaco verkocht zullen worden. Nogmaals dit is NIET helemaal zeker. Ik weet ook niet meer precies wat ik gehoord heb maar volgens mij zullen andere winkels ze verkopen. MOcht dit het geval zijn dan zullen we weer proberen een aktie te organiseren in de vorm van een kortingsbon.
    Deze 2 posts samen vormen exact het verhaal dat ik ook te horen heb gekregen. Er was nogal discussie ontstaan doordat o.a. De Rijswijkse vuurwerkhal ze ook in het assortiment opnam.
    Jaco Vuurwerk was de voorloper en heeft er een hoop moeite in gestoken om deze pijlen op de Nederlandse markt te krijgen. Voor mij blijven het aanraders en hopelijk zien de cijfers van Jaco er goed uit en kunnen we de Zink's weer verwelkomen dit jaar.
    De tijd zal het leren ;) Of iemand anders die uitsluitsel kan geven :P

  7. #37
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    18 juli 2007
    Berichten
    1.426
    Thanks
    272
    321 waarderingen in 178 posts
    feit is wel, dat die ik op film heb gezien van jaco veel beter waren dan die van de rijswijkse vuurwerkhal, en ook de meningen op fora's bevestigen dit.

    het zou echt jammer zijn als hij ze niet meer zou verkopen omdat opeens iemand anders ze ook verkoopt.

  8. #38
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    6 januari 2009
    Berichten
    10
    Thanks
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door *kevin* Bekijk bericht
    feit is wel, dat die ik op film heb gezien van jaco veel beter waren dan die van de rijswijkse vuurwerkhal, en ook de meningen op fora's bevestigen dit.

    het zou echt jammer zijn als hij ze niet meer zou verkopen omdat opeens iemand anders ze ook verkoopt.
    Het ene filmpje is het andere niet, goede opnames van vuurwerk blijven moeilijk.
    Ik kwam laatst dit filmpje tegen op You Tube,


    En dit jaar gewoon weer dezelfde want wij vinden ze wel mooi en gelukkig alle klanten die ze gewonnen of gekocht hadden ook.

    Frits

  9. Deze gebruiker waardeert vuurwerkhal voor het bericht:


  10. #39
    VWC-Lid Ischa's schermafbeelding
    Geregistreerd
    30 november 2008
    Locatie
    Gorinchem
    Berichten
    1.954
    Thanks
    616
    1.398 waarderingen in 489 posts
    blijven toch gewoon de beste pijlen in nederland
    en goede beelden ook
    hoop dat ik ze dit jaar weer kan hebben

  11. #40
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    30 juli 2005
    Berichten
    417
    Thanks
    397
    345 waarderingen in 110 posts
    Al meer bekend of deze nog verkocht gaan worden dit jaar?
    Als op de filmpjes af ga zijn dit super pijlen.

  12. #41
    VWC-Lid MGMT's schermafbeelding
    Geregistreerd
    23 november 2006
    Berichten
    1.567
    Thanks
    840
    571 waarderingen in 288 posts
    Deze worden wel bij Xena Vuurwerk (Ede) verkocht! Zijn dat dezelfde als die van Jaco?

    EDIT: Ik zie net op de site dat ze eraf zijn gehaald? Kan iemand mij uitleggen waarom?
    Laatst gewijzigd door MGMT; 14 november 2009 om 20:25
    Vuurwerk is een passie!

  13. #42
    VWC-Lid Kl0otVi0ol's schermafbeelding
    Geregistreerd
    12 november 2007
    Locatie
    Twente
    Berichten
    375
    Thanks
    1
    2 waarderingen in 2 posts
    woww echt mooie pijlen!!! en voor die prijs kan je echt niks van zeggen vind ik maar ik lees van alles zijn deze niet meer te koop dit jaar? zal jammer zijn wou ze er wel bij hebben.


    Mvg michel

  14. #43
    VWC-Lid fireworkaddict's schermafbeelding
    Geregistreerd
    8 september 2005
    Locatie
    Gelderland
    Berichten
    562
    Thanks
    358
    489 waarderingen in 220 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kl0otVi0ol Bekijk bericht
    woww echt mooie pijlen!!! en voor die prijs kan je echt niks van zeggen vind ik maar ik lees van alles zijn deze niet meer te koop dit jaar? zal jammer zijn wou ze er wel bij hebben.


    Mvg michel
    Jawel, ze wordne wel verkocht. Alleen (hoogstwaarschijnlijk) niet meer bij Jaco Vuurwerk. Zij waren de voorlopers met deze pijlen...

    Vorig jaar heeft de Rijswijkse vuurwerkhal ze ook gehad. Echter was er toen 1 lading, die een stuk mindere kwaliteit hadden.

    Dat probleem is verholpen, en de pijlen zijn inmiddels bij meerdere dealers verkrijgbaar als ik het zo lees...

  15. #44
    VWC-Lid DarkSoul's schermafbeelding
    Geregistreerd
    8 januari 2007
    Locatie
    Leiden
    Berichten
    4.393
    Thanks
    1.483
    4.770 waarderingen in 1.535 posts
    Er was een restpartijtje te koop bij Xena in Ede dit jaar. Maar ik zeg "was", want tijdens de voorverkoop is dat restant zó verkocht.
    Ik vraag me dus af of er überhaupt dan nog Zink pijlen te koop zijn dit jaar...?

  16. #45
    VWC-Lid Bert's schermafbeelding
    Geregistreerd
    1 juli 2005
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    408
    Thanks
    343
    41 waarderingen in 28 posts
    Hier nog een film van de Nederlandse Zinkpijlen, helaas zijn ze op de film niet zo mooi als in het echt maar het idee is er:
    Jaco Zinkpijlen

Pagina 3 van 7 EersteEerste 12345 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •