Petitievoorvuurwerk.nl
Pagina 2 van 7 EersteEerste 1234 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 16 t/m 30 van 96
  1. #16
    VWC-Lid Gerwin's schermafbeelding
    Geregistreerd
    20 juni 2005
    Locatie
    Niemandsland
    Berichten
    2.812
    Thanks
    106
    697 waarderingen in 271 posts
    Dat is dus 1 van de redenen dat die pijlen in 2010 100% worden afgekeurd want dan MOETEN ze rechtomhoog vind zoals ze nu gaan maar erg gevaarlijk
    Gerwin

  2. #17
    Administrator Mattenfreak's schermafbeelding
    Geregistreerd
    20 juni 2005
    Locatie
    Omgeving Utrecht
    Berichten
    11.105
    Thanks
    12.982
    19.589 waarderingen in 4.250 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Gerwin Bekijk bericht
    Dat is dus 1 van de redenen dat die pijlen in 2010 100% worden afgekeurd want dan MOETEN ze rechtomhoog vind zoals ze nu gaan maar erg gevaarlijk
    Beetje voorbarig, je weet nooit of deze pijlen worden afgekeurd. Die regel klopt wel, maar wie zegt dat deze pijlen in 2010 niet aangepast zijn in enig opzicht.


    Ik vind de effecten erg gaaf, vooral de gouden effecten natuurlijk, maar ook de volle zilveren effecten. Dat zijn de uitblinkers, daarnaast heb je dus de blinker-boeketten, duren lekker lang al kan je twijfelen of je het ook wilt hebben, die blinkers tot aan de grond met al die mensen en auto's. Dan heb je nog de blauwe peony's, deze vind ik niet geweldig overkomen, de sterren blijven lang hangen, een groot voordeel, maar ik vind hem stukken minder als de andere pijlen. De laatste is violet, net als de blauwe versie, niet echt bijzonder qua effect, maar de kleur doet het hem bij deze pijl, echt violet zie je maar weinig, klasse dus.
    Stijgeffect is wel apart trouwens, klinkt goed, maar de kracht lijkt niet optimaal en hij gaat ook niet denderend hoog.

    Prijs, ja, ik vind het in verhouding toch wel te duur nog, er zitten 4 pijlen in die er echt uitspringen, maar de andere effecten vind ik voor die prijs wat tegenvallend. Is wel mijn mening en ik kijk bij pijlen sowieso wat kritischer, want ik vind ze standaard vaak te duur voor hetgeen je krijgt.

  3. #18
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    16 juli 2005
    Berichten
    696
    Thanks
    194
    708 waarderingen in 180 posts
    Mannen , het naar beneden duiken ligt niet aan de pijlen maar aan de richting en de manier waarop ze neergezet waren. Ze stonden niet recht omhoog opgesteld zoals de meeste ze zouden neer zetten maar te schuin.

    En kwa opstijgen kan ik alleen maar zeggen dat ze erg veel op de prof pijlen van Zink lijken. Die gaan naar mijn mening ook niet al te hoog.

  4. #19
    Banned
    Geregistreerd
    20 juni 2005
    Berichten
    8.650
    Thanks
    5.120
    3.064 waarderingen in 1.426 posts
    Als ik het filmpje zo bekijk zijn dit zeer net uitgewerkte pijlen. 8 euro voor een NL pijl vind ik sowieso wat gortig, maar als je ruimte in je budget hebt zou ik deze pijlen op zich wel aanraden.

    Ik vind het dus wel degelijk mooie pijlen. Zou zouden er meer moeten zijn!

  5. #20
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    16 juli 2005
    Berichten
    696
    Thanks
    194
    708 waarderingen in 180 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jupilerfreak Bekijk bericht
    Als ik het filmpje zo bekijk zijn dit zeer net uitgewerkte pijlen. 8 euro voor een NL pijl vind ik sowieso wat gortig, maar als je ruimte in je budget hebt zou ik deze pijlen op zich wel aanraden.

    Ik vind het dus wel degelijk mooie pijlen. Zou zouden er meer moeten zijn!
    De pijlen zijn 69,95 dus €6,95 per pijl.
    Scheelt weer €10,- met jou prijs (Althans die je aangeeft)

  6. #21
    Banned
    Geregistreerd
    20 juni 2005
    Berichten
    8.650
    Thanks
    5.120
    3.064 waarderingen in 1.426 posts
    Verkeerd bekeken, mijn excuses. Goed dat dat je mij hier op wijst. De prijs wordt zo zeker een stuk acceptabeler.
    Laatst gewijzigd door Jupilerfreak; 27 november 2007 om 08:16

  7. #22
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    1 oktober 2006
    Locatie
    Republiek der Nederlanden.
    Berichten
    1.818
    Thanks
    97
    515 waarderingen in 217 posts
    Echt hele mooie pijlen, mooie blinker effecten ook.

    offtopic vraag: Jupilerfreak ben je geen mod meer ofzo?

  8. #23
    VWC-Lid Ruben's schermafbeelding
    Geregistreerd
    1 januari 2007
    Berichten
    9.126
    Thanks
    1.088
    4.190 waarderingen in 1.578 posts
    Offtopic: Tijdelijk even niet meer, wegens tijdgebrek.

    Ontopic: Pijlen met de naam, maar de stijgkracht ontbreekt!

  9. #24
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    11 juli 2005
    Berichten
    16.113
    Thanks
    2.017
    2.617 waarderingen in 1.037 posts
    FPM heeft in samenwerking met Jaco een kortingsactie opgezet speciaal voor de leden van FPM.
    De actie houdt in dat je met behulp van een coupon die je kan downloaden op de site van FPM fikse korting kan krijgen.
    De pijlen kosten met korting nog maar 55 euro.

    lees het artikel op FPM:

    http://www.freakpyromaniacs.com/foru...tml#post135206

  10. #25
    Banned
    Geregistreerd
    14 juli 2007
    Berichten
    728
    Thanks
    402
    783 waarderingen in 190 posts
    Ik vind de effecten van de laatste pijlen wel mooi de eerst zijn gewoon standaard of lijken veel op standaard pijlen en de laatste pijlen vond ik ook wel wat rechter om hoog gaan. Maar ik vind als ik ze zo zie het geld zeker waard maar nou er de laatste tijd zo veel Nl vuurwerk gecontroleerd denk ik dat deze afgekeurd worden, Vorig jaar had ik hoe hete die pijlen ook al weer.. Iets met earth, water, fire, wind nou die pijlen vond ik hetzelfde als deze stijgen slecht op enzo eentje ging maar 5meter de lucht in en knalde toen op mijn opa zijn auto uit elkaar en de rest vloog in een boom. Ik vind de enige echte goede sierpijlen uit nederland de ninja pijlen en een paar pijlen van Diamond Collection.

  11. #26
    VWC-Lid Richardus's schermafbeelding
    Geregistreerd
    20 december 2007
    Locatie
    Grunn
    Berichten
    12.160
    Thanks
    5.472
    6.268 waarderingen in 3.000 posts
    Giant! Echt prachtig! Vooral de gouden boeketten waren groots! De blinkers bleven heel lang hangen, die met blauwe balletjes was minder gevuld maar die balletjes bleven ook weer opvallend lang hangen. Toppijlen, maar de 69euro is een tikje duur naar mijn mening. De 55euro die mijn maat betaalde met de kortingsbon is een goede prijs voor 10 van deze pijlen, absoluut je geld waard.

  12. #27
    VWC-Lid Bert's schermafbeelding
    Geregistreerd
    1 juli 2005
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    408
    Thanks
    343
    41 waarderingen in 28 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Richardus Bekijk bericht
    Giant! Echt prachtig! Vooral de gouden boeketten waren groots! De blinkers bleven heel lang hangen, die met blauwe balletjes was minder gevuld maar die balletjes bleven ook weer opvallend lang hangen. Toppijlen, maar de 69euro is een tikje duur naar mijn mening. De 55euro die mijn maat betaalde met de kortingsbon is een goede prijs voor 10 van deze pijlen, absoluut je geld waard.
    Helemaal mee eens echt top pijlen! Die 55 euro (via FPM) helemaal waard! Effecten bleven goed lang hangen en waren echt groot.

  13. #28
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    24 mei 2007
    Locatie
    midden nederland
    Berichten
    281
    Thanks
    29
    84 waarderingen in 21 posts
    Ik had ze ook dit jaar.
    Normaliter heb ik het helemaal niet op pijlen vanwege de mooie start en de kleine vlutuitwerking.
    Dit was hele ander koek.
    Er gaan er een 20 tal de lucht in als een Girondole.
    Ze staan op het filmpje, dus nog even geduld.
    Ik heb vol op genoten van deze pijlen, echt een top product voor de nederlandse markt.
    hopenlijk zijn ze er volgend jaar weer.
    T-Sec, bedankt voor deze verkooptip, daar neem ik een Corona op Groetjes Giron
    Beter een Girandola in de lucht dan 10 in een doos :D

  14. #29
    VWC-Lid Pyro-rola's schermafbeelding
    Geregistreerd
    7 juni 2007
    Berichten
    450
    Thanks
    0
    11 waarderingen in 5 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Giron Bekijk bericht
    Ik had ze ook dit jaar.
    Normaliter heb ik het helemaal niet op pijlen vanwege de mooie start en de kleine vlutuitwerking.
    Dit was hele ander koek.
    Er gaan er een 20 tal de lucht in als een Girondole.
    Ze staan op het filmpje, dus nog even geduld.
    Ik heb vol op genoten van deze pijlen, echt een top product voor de nederlandse markt.
    hopenlijk zijn ze er volgend jaar weer.
    T-Sec, bedankt voor deze verkooptip, daar neem ik een Corona op Groetjes Giron
    Zou je de film nog een keer op Blip.tv of YouTube willen plaatsen?
    Ik ben erg benieuwd naar de uitwerkingen van deze pijlen.

    Groeten Pyro-rola

  15. #30
    VWC-Lid Ruben's schermafbeelding
    Geregistreerd
    1 januari 2007
    Berichten
    9.126
    Thanks
    1.088
    4.190 waarderingen in 1.578 posts
    Ik meen dat Giron deze pijlen verwerkt heeft in zijn eigen consumentenshow. Deze staat geplaatst onder het multimedia gedeelte op het forum. En is ook zeker weten even het bekijken waard aangezien de opzet van de show al zeer groots is, laat staan dat ik het over de uitwerking heb.

Pagina 2 van 7 EersteEerste 1234 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •