Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

De betere knalcakes? (voorspelling/ervaring)

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #16
    ik vind de Final Order van Wolff / Lidy collectie 1 van de betere ;)

    www.rowyvuurwerk.nl

    Comment


      #17
      omlabeling van de final fate lijkt me...hoe dan ook een mooi ding, kan nooit een miskoop zijn!

      Oorspronkelijk geplaatst door Rowy Vuurwerk Bekijk bericht
      ik vind de Final Order van Wolff / Lidy collectie 1 van de betere ;)

      Comment


        #18
        Ik heb er nog 2 staan, maar dan zijn ze ook op na komende jaarwisseling

        Zijn erg hard en mooi geluid, de salute cake 2 van Schuurmans/Vulcan.

        FIREWORKS https://www.youtube.com/user/Zinkje902

        Comment


          #19
          Oorspronkelijk geplaatst door jakhal Bekijk bericht
          omlabeling van de final fate lijkt me...hoe dan ook een mooi ding, kan nooit een miskoop zijn!
          klopt, is ook een omlabeling
          www.rowyvuurwerk.nl

          Comment


            #20
            Ik ben heel benieuwd naar de be-roertjes, maar waarschijnlijk ijdele hoop...

            Comment


              #21
              Vind de salute cake's helaas niet meer wat e geweest zijn. Uiteraard begrijp ik het vanuit de kant van de importeurs dat ze het randje niet meer op durven te zoeken. Maar als liefhebben is het ontzettend balen.
              Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

              Comment


                #22
                Ik zou nog blind voor de Secret Salute durven gaan, vorig jaar ook nog goeie knalkwaliteit.

                Final Order/Fate vorig jaar gehad (x2), superding.

                Ben nieuwsgierig naar Cafferata's Bullet Rain, maar voor mij buiten budget dit jaar.

                Dit jaar eens de Salute Cake 2, om de heb, en de Air Damage vanuit nieuwsgierigheid.

                Comment


                  #23
                  Mooi wat cakes idd, de Valk cake ziet er uit als een topper.

                  Heb nog wel een vraag over een specifieke knalcake. Ik weet niet of die uberhaupt bestaat, maar een knalcake met "swirling tails to Ti-salute"-effect.

                  Swirling tails is zeg maar dit (, maar dan moet je even creatief inbeelden dat er ti-salute op het einde is):


                  Is er een dergelijke knalcake of is dit gewoon niet mogelijk binnen de huidige limieten van het Nederlands consumentenvuurwerk?

                  Comment


                    #24
                    Voor mij blijven de Final Order en de White Thunder (Cruel Cannon) de betere cakes. Vaste prik sinds ze op de markt zijn. Geen rare sterren of fratsen maar gewoon rammen.

                    Comment


                      #25
                      Oorspronkelijk geplaatst door Rowy Vuurwerk Bekijk bericht
                      ik vind de Final Order van Wolff / Lidy collectie 1 van de betere ;)

                      Sjongejonge, wat een brute bak! Heb hem nog nooit gezien, maar ik wil hem nu wel heul graag hebben
                      Zonder respect geen vuurwerk.

                      Comment


                        #26


                        Final order is een hele gave bak inderdaad!

                        Ik ben zelf ook erg benieuwd naar de Air Damage!
                        www.youtube.com/pyrofreakgrunn Vuurwerk in HD!

                        Comment


                          #27
                          Oorspronkelijk geplaatst door Cristaline Bekijk bericht
                          Mooi wat cakes idd, de Valk cake ziet er uit als een topper.

                          Heb nog wel een vraag over een specifieke knalcake. Ik weet niet of die uberhaupt bestaat, maar een knalcake met "swirling tails to Ti-salute"-effect.

                          Swirling tails is zeg maar dit (, maar dan moet je even creatief inbeelden dat er ti-salute op het einde is):


                          Is er een dergelijke knalcake of is dit gewoon niet mogelijk binnen de huidige limieten van het Nederlands consumentenvuurwerk?
                          Die was er wel... http://forum.vuurwerkcrew.nl/showthr...pinning-Salute

                          Comment


                            #28
                            Oorspronkelijk geplaatst door Richardus Bekijk bericht
                            Jammer dat er denk ik dan géén meer is op dit moment. Achja, genoeg andere keuzes zoals de Final Order, White Thunder en Valk cake. De Wolf - Lidu Final Order wil ik wel een stuk of 3 van dit jaar. Wat een geweld zeg in dat straatfilmpje .

                            Comment


                              #29
                              Oorspronkelijk geplaatst door Rowy Vuurwerk Bekijk bericht
                              ik vind de Final Order van Wolff / Lidy collectie 1 van de betere ;)

                              Wat een zwaar ondergewaardeerde cake dit. Komt misschien ook door zijn forse prijs. Weet iemand misschien waar deze voor een redelijke prijs te krijgen is?

                              Verder heb ik nog een vraag over de debbie boop knalcake van Wolff vuurwerk
                              Er is geen topic van maar het is een heel klein 16 shots knalpotje wat voor zijn hele lage prijs naar verluid snoeihard zou gaan. Ik had hem gekocht bij HQ Fireworks. Hij is ook te koop bij Loots. Weet iemand hier misschien meer over? Het zou gaan om bovenstaand potje. Iemand hier ervaring mee? Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	download (2).jpg
Vertoningen:1
Grootte:5,6 KB
ID:	1558748

                              Comment


                                #30
                                Oorspronkelijk geplaatst door Reverser Bekijk bericht
                                Die cake van valk en vuurwerkoutlet Groningen klapt ook als een malle. Deze vorig jaar meegemaakt. Doet het zeer goed.

                                Dat geloof ik graag maar gezien de importeurs telkens minder risico nemen met het produceren van goede salutes focus ik mij in dit geval enkel op reeds bewezen bouwjaren. Ik heb de mazzel vlakbij een verdeler te wonen die zijn handen heeft kunnen leggen op de 2012 versie van de Salute cake 2.

                                Comment

                                Working...
                                X