Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Thrillseeker

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #31
    Er waren 2 cakes die vond ik wat minder! Effecten waren groot maar niet de grootste! Komt denk ik ook omdat de wind nogal roet in het eten gooide! Burst was goed! Denk dat deze in de straat goed overkomt!
    Eind goed, Knal goed!

    Comment


      #32
      De Burst was lekker, maar had wel het idee dat de braveheart en andere boxen grotere effecten hadden, maar mogelijk was dat omdat die lager knalden.

      Deze had wel de mooiste opbouw en een heerlijke afsluiting met ook de fluiters er in. Wel echt een wow effect...

      Comment


        #33
        Oorspronkelijk geplaatst door WJE Bekijk bericht
        De Burst was lekker, maar had wel het idee dat de braveheart en andere boxen grotere effecten hadden, maar mogelijk was dat omdat die lager knalden.

        Deze had wel de mooiste opbouw en een heerlijke afsluiting met ook de fluiters er in. Wel echt een wow effect...
        Het kaliber maakt in dit geval het verschil. Deze bak is 25 mm, de anderen 30 mm.
        ..

        Comment


          #34
          Zoals gefilmd bij Riezebos. Ik vind het een leuke bak omdat ze een poging doen er een echt showtje van te maken. Maar wat mij betreft hadden ze daarvoor 2 cakes omgeruild voor een waaier.

          Comment


            #35

            Comment


              #36
              Twijfel zo tussen deze en die andere grote bakken.

              Comment


                #37
                Oorspronkelijk geplaatst door Jantjebeton1981 Bekijk bericht
                Twijfel zo tussen deze en die andere grote bakken.
                Wat deze uniek maakt: Ze hebben geprobeerd een showtje in de doos te maken: begint rustig met de crackling tails, bouwt op naar een aantal rustige cakes en vervolgens een dikke salvo finale. In totaal 3,5 minuut vuurwerk verdeeld over 9 cakes.
                www.youtube.com/c/StefanWorks Vuurwerkvideo's!

                Comment


                  #38
                  Ja wat je zegt klopt, hou wel van een opbouwende doos hihi. Dan denk ik wel dat de keuze gemaakt is. Al die films kijken schiet ook niet op, in de straat is altijd anders. En kruidenier ligt om de hoek dus dan is het ook nog een thuis wedstrijd hahah

                  Comment


                    #39
                    Zou ik eens gek doen, zit deze in een kooi

                    Comment


                      #40
                      Jep, zit in een kooi.

                      Comment


                        #41
                        Oorspronkelijk geplaatst door Pyroguy Bekijk bericht
                        Jep, zit in een kooi.


                        Hihi mijn vraag was beetje sarcastisch maar bedankt voor je antwooord. Deze gaat ik toch maar bestellen. Word weer een aardig rondje Twente rijden dit jaar.

                        Comment


                          #42
                          Ziet er al goed uit. Heb zin erin haha.

                          Comment


                            #43
                            wat was dit een monster in de straat!
                            de burst was om U tegen te zeggen!!!
                            voor deze box werd er een kometa profblok afgestoken,maar de thrillseeker was echt net zo goed!!!
                            hij ramde maar door

                            Comment


                              #44
                              Oorspronkelijk geplaatst door robert_v_dijk87 Bekijk bericht
                              wat was dit een monster in de straat!
                              de burst was om U tegen te zeggen!!!
                              voor deze box werd er een kometa profblok afgestoken,maar de thrillseeker was echt net zo goed!!!
                              hij ramde maar door
                              Ben het 100% eens was net een profblok niet normaal meer heb hem na de cruel traction geschoten en de thrillseeker was veel beter. Maar ook de Braveheart en de Unicolors die ik voor de cruel schoot waren alle 3 beter.

                              Comment


                                #45
                                Wat een toe al had de unicolors geschoten voor de Cruel en daarna de theillseeker. Dik dik blok was het. Echt mijn topblok van de avond. Hele mooie opbouw en goede burst.

                                Comment

                                Working...
                                X