Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Unity

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Unity

    Artikelnummer: BL162506
    Artikelnaam: Unity
    Bruto Gewicht: 6.5 KG
    Netto Kruitgewicht: 940 gram
    Aantal Schoten: 80
    Effectomschrijving: ...
    Tijdsduur: ...
    Stijghoogte: 30 meter
    Richtprijs: 64,95



    Laatst aangepast door bassie1978; 22 November 2017, 22:05.
    www.youtube.com/c/StefanWorks Vuurwerkvideo's!

    #2
    Zo dan! Dit vond ik toch wel een hele mooie box op de demo van Kruidenier vanavond!

    Hele mooie grote boeketten, harde bursts en lage effecten! Vooral de 4e cake (rond 0:59 op t filmpje hierboven) vond ik erg erg érg mooi! Het goud was een soort dat je niet vaak ziet, en ook deze effecten gingen niet hoog maar bleven perfect boven de grond.

    Dus, als je nog 65 euro over hebt op t budget, zeker deze overwegen! Hoop dat er snel een video van de demo van vanavond geplaatst wordt, dan is iedereen overtuigd!

    Comment


      #3
      Demofilm!

      www.youtube.com/c/StefanWorks Vuurwerkvideo's!

      Comment


        #4
        Voor het geld een leuke bak zo te zien, ook hier zou ik persoonlijk de laatste cake niet op die plek laten zitten, geeft niet de climax, boeketten zijn juist wat snel weg.

        Comment


          #5
          Oorspronkelijk geplaatst door Koala Bekijk bericht
          Zo dan! Dit vond ik toch wel een hele mooie box op de demo van Kruidenier vanavond!

          Hele mooie grote boeketten, harde bursts en lage effecten! Vooral de 4e cake (rond 0:59 op t filmpje hierboven) vond ik erg erg érg mooi! Het goud was een soort dat je niet vaak ziet, en ook deze effecten gingen niet hoog maar bleven perfect boven de grond.

          Dus, als je nog 65 euro over hebt op t budget, zeker deze overwegen! Hoop dat er snel een video van de demo van vanavond geplaatst wordt, dan is iedereen overtuigd!
          Wat is laag? Komt het wel boven het dak uit?

          Comment


            #6
            Oorspronkelijk geplaatst door wigster23 Bekijk bericht
            Wat is laag? Komt het wel boven het dak uit?
            Deze knalde niet hoger of lager dan de rest, gewoon prima hoogte!
            www.youtube.com/c/StefanWorks Vuurwerkvideo's!

            Comment


              #7
              Prima prijs voor deze bak. Consument mag hier blij mee zijn!

              Comment


                #8
                Leuk dingetje voor 65 euro!

                Filmpje van gisteren op de demo:

                Comment


                  #9
                  Voor 65 euro een prima cakebox. Drie hele mooie cake,s!! Is deze te zien op de demo vanavond in Amersfoort?

                  Comment


                    #10
                    Oorspronkelijk geplaatst door moontan Bekijk bericht
                    Voor 65 euro een prima cakebox. Drie hele mooie cake,s!! Is deze te zien op de demo vanavond in Amersfoort?
                    Deze wordt twee maal geschoten, per stuk!
                    www.youtube.com/c/StefanWorks Vuurwerkvideo's!

                    Comment


                      #11
                      Demo Riezebos! Geschoten met felle wind!

                      Eind goed, Knal goed!

                      Comment


                        #12
                        Ik vind het een mooie box maar niet heel bijzonder. Gewoon goed vuurwerk.
                        Mijn film van de demo van Riezebos in Amersfoort:

                        Comment


                          #13
                          Haha, ik stond met m'n zoon van drie naast je. Z'n enthousiasme is ook opgenomen... Bij elke boem riep hij het uit. Sorry voor het verstoren van de audio opnames...


                          Verder gewoon een zeer goede serie. Deze is zeker zijn geld waard. Wel is het tempo wat laag voor twaalf uur, maarr door de lange tijdsduur ook weer veel waar voor je geld. Dat speelt zeker bij een laag budget.

                          Comment


                            #14
                            Ha ha, is toch prachtig !! Een vuurwerk freak in de dop ...

                            Comment


                              #15
                              Oorspronkelijk geplaatst door WJE Bekijk bericht
                              Haha, ik stond met m'n zoon van drie naast je. Z'n enthousiasme is ook opgenomen... Bij elke boem riep hij het uit. Sorry voor het verstoren van de audio opnames...


                              Verder gewoon een zeer goede serie. Deze is zeker zijn geld waard. Wel is het tempo wat laag voor twaalf uur, maarr door de lange tijdsduur ook weer veel waar voor je geld. Dat speelt zeker bij een laag budget.
                              Hee dat geeft niks! Dat hoort gewoon bij demo's alleen als kinderen en pubers de hele tijd het vuurwerk afkraken vind ik het erg. Maar kids die bam en biem roepen vind ik wel lachen! En ik praat zelf ook vaak zat door mijn films.

                              Maargoed ik ga off-topic. Terug naar de Unity!

                              Comment

                              Working...
                              X