Petitievoorvuurwerk.nl
Weergegeven resultaten: 1 t/m 2 van 2
  1. #1
    Administrator Mattenfreak's schermafbeelding
    Geregistreerd
    20 juni 2005
    Locatie
    Omgeving Utrecht
    Berichten
    11.099
    Thanks
    12.962
    19.579 waarderingen in 4.246 posts

    [Verslag] Bezoek Vulcan Europe - 19 augustus 2016

    Wegens drukte bij Vulcan Europe is er pas laat akkoord gegeven op onderstaand verslag waardoor de berichtgeving niet helemaal vernieuwend meer is, maar beter laat, dan nooit!

    --------------------------------------------------------------------

    Op 19 augustus ben ik afgereisd naar Den Haag voor een bezoek aan Vulcan Europe. Dit keer geen Tilburg, dat kwam voor mij niet uit, maar Michel nodigde mij daarom bij hem thuis uit, want er was genoeg te vertellen! Hij had enkele dummies meegenomen vanuit de showroom en onder het genot van een typisch Haags gebakje kreeg ik de nieuwtjes voor 2016 te horen.



    Seizoen 2015-2016
    Er zijn vorig jaar heel wat nieuwe producten bijgekomen, maar er was ook nog een flinke voorraad oude artikelen. De nieuwe items zijn grotendeels goed ontvangen, niet alles was qua productie zoals Vulcan voor ogen had, maar vanuit de winkeliers hebben ze positieve reacties van klanten doorgekregen.

    Nieuwe producten 2016-2017
    Dit jaar is er weer ruimte voor uitbreiding, in totaal mogen wij zo'n 20+ nieuwe artikelen verwachten. Daaronder 5 cakeboxen, 2 pijlenpakketten en 10 nieuwe cakes, verdeeld over diverse lijnen. Van die cakes en boxen had Michel dus wat dummies mee, die zagen er weer tof uit, met name de Ultimo ziet er bruut uit en de film toonde ook nog eens dat het een beste bak is.
    Het label van de Diamond Premium Series was eerder al bekend gemaakt met het topic van de Wonderful Heaven. Tussen de dummies zaten ook 2 cakes met het nieuwe label. Het is smaak of je het mooi vindt, maar passend is het wel binnen de lijnen van Vulcan en het valt ook op tussen de andere producten.






    Vulcan Europe MemberCard
    Het mooiste nieuwtje was wellicht de Vulcan Europe MemberCard die wij dit jaar kunnen verwachten. Om lid te worden moet je de pas kopen, wanneer je vervolgens voor 25 euro vuurwerk koopt, krijg je er ook direct een cake gratis bij. Met je lidmaatschap kan je punten sparen voor gratis vuurwerk, extra kortingen krijgen, exclusieve aanbiedingen ontvangen en je blijft ook op de hoogte van Vulcan nieuwtjes.

    Ik vond het super om te zien dat ze met zo'n kaart komen, ik ken het van "vroeger", toen was er ook al een pas voor Diamond Collection, daarmee werd destijds gericht op de Special Edtion lijn. Helaas is daar nooit echt wat mee gedaan, maar Vulcan pakt dit nu weer op en heeft er nu al mooie plannen mee voor dit jaar en de komende jaren.

    Lees hier een uitgebreid topic over deze Vulcan Europe MemberCard en hoe je mee kunt dingen naar 1 van die 10 passen die wij via VWC mogen verloten!



    Verkooppunten 2016
    De pas kan je bij Vulcan-dealers halen, dit jaar zullen er ook weer een aantal dealers bij gaan komen. De definitieve lijst zullen we natuurlijk pas later ontvangen en ook via Vuurwerkbestelling.nl kunnen zien, maar het is een goed teken dat er weer meer verspreiding in Nederland zal zijn.


    Wij kijken uit naar de demo om de nieuwe items live te kunnen zien. Wij bedanken Vulcan Europe en met name Michel voor de gastvrijheid en het leuke bezoek!
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

  2. Deze 6 gebruikers waarderen Mattenfreak voor het bericht:


  3. #2
    Super Moderator omepje's schermafbeelding
    Geregistreerd
    11 augustus 2006
    Locatie
    Enschede
    Berichten
    22.437
    Thanks
    40.988
    19.050 waarderingen in 8.433 posts
    Helaas niet allemaal meer nieuws inderdaad, maar alsnog een leuk verslag.
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •