Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

King Coronation

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #16
    Staat hier op de lijst! Heerlijk stukje vuurwerk
    www.youtube.com/pyrofreakgrunn Vuurwerk in HD!

    Comment


      #17
      Dit jaar zat hij in de finale van mijn show (vanaf minuut 6.30) en vond hem wat tegenvallen, helemaal voor het geld. De uitwerkingen waren niet echt heel groot.

      Groeten...:)

      Comment


        #18
        Dit product schoot inderdaad wat te hoog, wat de effecten er niet groter op maakte. Leuk om in meervoud te schieten, echter wel prijzig.
        Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

        Comment


          #19
          M'n zus drukte net op tijd op opnemen om er toch nog een stukje van te zien. Heb geen vergelijking met 'Woede' (nooit eerder gehad), maar vond deze prachtig. Had er twee (andere ging net iets eerder, dus niet op film) en heb er -kort- van genoten.

          Comment


            #20
            ik had deze 3x volgend jaar weer

            Comment


              #21
              net als de rolling thunder, zeer matig

              Comment


                #22
                Ik vond deze persoonlijk voor het geld ook erg tegenvallen. Leken mij kleine effecten. Schoot heel breed de lucht in, en de effecten waren snel verdwenen.

                Comment


                  #23
                  Oorspronkelijk geplaatst door shinji Bekijk bericht
                  net als de rolling thunder, zeer matig
                  De hele 'nieuwe' lijn blinkt nog niet bepaald uit in kwaliteit blijkbaar... Rolling Thunder was bij mij inderdaad ook minder.

                  En weer ontopic: vond de King Coronation prima, maar zo te lezen presteerde de Woede dus een stuk beter?!

                  Comment


                    #24
                    Prima at once bak. heb mijn laatste Coronation afgelopen jaarwisseling geschoten. De Coronation lijkt me nu lastig te krijgen nog. Je moet er maar net tegenaan lopen denk.
                    Laatst aangepast door bassie1978; 11 March 2020, 17:20.

                    Comment


                      #25
                      Ik vind dat een cake met deze naam toch wel in een speciale actie kan komen na dit jaar

                      Comment


                        #26
                        Oorspronkelijk geplaatst door Koala Bekijk bericht
                        Ik vind dat een cake met deze naam toch wel in een speciale actie kan komen na dit jaar

                        Hahaha zeer scherp kerel, en dan wel de laatste 4 letters weg laten op het label he !
                        Vuurwerk doet de duivels dansen

                        Comment

                        Working...
                        X