Petitievoorvuurwerk.nl
Pagina 3 van 3 EersteEerste 123
Weergegeven resultaten: 31 t/m 39 van 39
  1. #31
    VWC-Lid DarkSoul's schermafbeelding
    Geregistreerd
    8 januari 2007
    Locatie
    Leiden
    Berichten
    4.393
    Thanks
    1.483
    4.770 waarderingen in 1.535 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Flashing_Diamond Bekijk bericht
    Zooo jaloers hier. Jij hebt al lekker kruit mogen snuiven.
    (...)
    Man, wat zou ik blij zijn als ik eens langs mocht bij een paar importeurs die ik hoog in het vaandel heb staan. Bof jij even.
    Witte Vuurwerk is gewoon een winkel hoor Met een showroom die nu ook geopend is. Ik zou zeggen: ga eens langs en laat je verrassen! Ik weet zeker dat je er goed ontvangen zult worden.


    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door fenix96 Bekijk bericht
    Wauw de producten zien er echt goed uit! Is er binnenkort nog ergens een demo waar Witte producten worden geschoten?
    In gok in elk geval Happy Copy, Den Haag, op 27 december.
    Laten we lekker link gaan doen!

  2. Deze gebruiker waardeert DarkSoul voor het bericht:


  3. #32
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    22 december 2016
    Berichten
    8
    Thanks
    0
    0 waarderingen in 0 posts
    Er valt me één ding wel op de prijzen die hier op deze website van de witte producten staan kloppen van geen kant met de website van wittevuurwerk!!

  4. #33
    VWC-Lid DarkSoul's schermafbeelding
    Geregistreerd
    8 januari 2007
    Locatie
    Leiden
    Berichten
    4.393
    Thanks
    1.483
    4.770 waarderingen in 1.535 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sul Bekijk bericht
    Er valt me één ding wel op de prijzen die hier op deze website van de witte producten staan kloppen van geen kant met de website van wittevuurwerk!!
    Niet helemaal correct. Je haalt twee dingen door elkaar.
    Witte Vuurwerk heeft een eigen winkel in Eemnes waar Enlightenment vuurwerk ligt, wat ze zelf importeren. Dit Enlightenment vuurwerk heeft adviesprijzen, die hier op VWC vermeld worden. Maar Witte Vuurwerk houdt zich als winkel zijnde niet helemaal aan die adviesverkoopprijzen.
    Laten we lekker link gaan doen!

  5. #34
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    22 december 2016
    Berichten
    8
    Thanks
    0
    0 waarderingen in 0 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door DarkSoul Bekijk bericht
    Niet helemaal correct. Je haalt twee dingen door elkaar.
    Witte Vuurwerk heeft een eigen winkel in Eemnes waar Enlightenment vuurwerk ligt, wat ze zelf importeren. Dit Enlightenment vuurwerk heeft adviesprijzen, die hier op VWC vermeld worden. Maar Witte Vuurwerk houdt zich als winkel zijnde niet helemaal aan die adviesverkoopprijzen.
    Als de eigen winkel niet de advies prijzen hanteert lijkt het me sterk dat andere verkooppunten dat wel doen. En als dat wel zo is zou ik dat zeer vreemd vinden. Toch?

  6. #35
    VWC-Lid Altijdwat's schermafbeelding
    Geregistreerd
    16 november 2014
    Berichten
    860
    Thanks
    395
    512 waarderingen in 208 posts
    Een leuk idee, en het heeft ook wel wat. Qua herkenbaarheid is het niet ideaal. Vooral wanneer je nog niet super bekend bent met het merk, dan haal je toch gauw de cakes door elkaar. Of je moet bij het bestellen eerst het filmpje weer bekijken etc. Ik zou het mooi bij enkele cakes/boxen zo laten en voor de rest gewoon weer toffe labels er omheen plakken!

  7. #36
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    31 augustus 2009
    Berichten
    2.445
    Thanks
    868
    1.647 waarderingen in 768 posts
    Uiterlijk vind ik prima.
    Wel viel de kwaliteit mij dit jaar tegen.
    Met bijna alle producten die ik had van witte was iets mis. Lage bombettes, cakes in brand, effecten die tegen vielen. Bombettes die flink afweken.
    Nee helaas, dit jaar waren de producten van marijn/witte niet goed.

  8. #37
    VWC-Lid k0enn's schermafbeelding
    Geregistreerd
    29 oktober 2008
    Locatie
    Noord Holland.
    Berichten
    1.933
    Thanks
    1.204
    1.832 waarderingen in 707 posts
    Voor mij was Witte juist geweldig.
    Heb echt een hoop cakes in meervoud geschoten.
    Aparte en unieke effecten en zeer gevarieerd.
    de uitstraling is ook super, alles in kleine doosjes.
    wel onhandig omdat je ze dr uit moet halen, de meeste lonten zaten onderaan de cakes en niet bovenop.
    075 zaantjee

  9. #38
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    12 december 2006
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    2.996
    Thanks
    1.005
    1.614 waarderingen in 885 posts
    ik had de assorti 11 gewonnen. wat me daarin opviel was dat er regelmatig bombettes laag knalden en soms in de tube. De bombettes vlogen soms ook echt alle kanten op.
    Wel erg leuke afwisseling in de effecten. Daar stand Witte wel bekend om. Maar ik zou toch ergens iets gaan kijken naar kwaliteit van de cakes in de pakketten.
    Qua uitstraling vind ik het wel erg leuk. Mooi compacte cakes. Daarnaast vind ik het wel goed dat je eerst een doosje moet openmaken. Dan is het eerst wat je ziet de veiligheidsinstructies. dan moet je het uit het kartonnetje halen en de lont opzoeken. Als je dit gewoon goed gebruikt en leest dan maak je mensen iets bewuster van hun vuurwerk. Dat was ook de bedoeling van witte volgens Evelien(toen ik het ophaalde.) Ik vind het wel wat hebben die uitstraling.
    greetzz
    Eer was was was, was was is!

  10. #39
    VWC-Lid Richardus's schermafbeelding
    Geregistreerd
    20 december 2007
    Locatie
    Grunn
    Berichten
    12.159
    Thanks
    5.472
    6.268 waarderingen in 3.000 posts
    Ik vind die mini-omdozen wel een heel leuk idee. Alleen moet je voor het afsteken ze om het product weghalen om bij de lont te komen (bij mijn 2 ex tenminste), en die inhoud is gewoon een kaal product. Dat vind ik toch best kaal om zo op straat te zetten. Was het product uit de omdoos te schieten, was het al een stuk leuker geweest. Of toch iets van een label dus.

Pagina 3 van 3 EersteEerste 123

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •