Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Storm Chaser

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #76
    Wat een schitterende combi
    Volgend jaar eens kijken of ik hier iets mee kan, voor dit jaar is t budget echt op.

    Comment


      #77
      Gewoon een topper, dit jaar niet op de lijst, maar daar baal ik wel van nu ik de film weer terugzie...

      Comment


        #78
        Heb er 1, maar misschien toch maar 1 bij halen ...

        Comment


          #79
          Oorspronkelijk geplaatst door Anihalas Bekijk bericht
          Bij Souman zat iemand met dikke vingers op de knopjes te drukken dus dan gaat er wel eens een dingetje tegelijkertijd af:

          er zat niet iemand te drukken met dikke vingers. De oorzaak was van technische aard.
          Maar, de combi is wel leuk... zo ontstaan toch nog creatieve ideeën door watfoutjes.
          greetzzz
          Eer was was was, was was is!

          Comment


            #80
            Nog twee stuks met erachteraan 2x Groundbreaking van Witte Vuurwerk;

            Comment


              #81
              Heel tof om een keer in de collectie gehad te hebben!

              Comment


                #82
                Die van jou klinkt heel anders, ligt dat aan de film of is de fluit gewoon minder geworden in 2017?

                Comment


                  #83
                  Oorspronkelijk geplaatst door cycloon65 Bekijk bericht
                  Heel tof om een keer in de collectie gehad te hebben!

                  Die van mij was snel voorbij, maar die van jou gaat wel heel erg snel. Ik vond het een goede fluitcake, komt zeker nog een keer in de collectie.

                  Comment


                    #84
                    Die van mij ging ook heel rap, te rap! Ik heb amper kunnen genieten! :(

                    Eind goed, Knal goed!

                    Comment


                      #85
                      Ik vind deze zo ongelofelijk vet he. Die fluit man man man. Kunnen ze hier geen 3-traps fluit van maken ofzo ? Heeerlijk !
                      Knaap!

                      Comment


                        #86
                        Moet deze er dit jaar ook eens bij hebben. Vind hem op films echt geweldig over komen. Lijkt mij de ideale cake om het fluit thema mee te openen.
                        Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                        Comment


                          #87
                          Heb deze eigenlijk wel echt gemist ja, dit jaar sowieso op de lijst, dit is toch weer een specifieke fluit die je erbij wilt hebben in de nacht.

                          Comment


                            #88
                            2 van deze in de bestelling staan

                            Als ik ze nou tegelijk, aan beide lonten aansteek moet er toch een flink fluit-salvo uit komen zou ik zeggen
                            Klappen die handel! De meesten zijn toch doof.

                            Comment


                              #89
                              Deze ging wel heel erg snel in Aalsmeer vanavond! Twee salvo's gingen steeds tegelijk, dus nu was ie in drie salvo's wel klaar. Maar hij is wel erg vet! Het publiek werd meteen enthousiast!

                              Laten we lekker link gaan doen!

                              Comment


                                #90
                                Ik dacht dat het altijd dubbele salvos waren? In ieder geval precies waarvoor ik hem gekocht heb!

                                Comment

                                Working...
                                X