Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Horn Whistlers

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #61
    Vet ding inderdaad maar ben het volledig met moontan eens veel te duur voor wat je krijgt
    zeker omdat de 3 traps ook nog eens mist.
    Je bent geen echte vent,als je niet voor vuurwerk bent.

    Comment


      #62
      Fluiters deden pijn aan de oren schoot hem aan begin van mijn show vet product http://forum.vuurwerkcrew.nl/showthr...4-00-2016-2017

      Comment


        #63
        Ik hou van fluiters maar zo stand alone in salvos vind ik te saai. Dan heb ik liever een constant hoog tempo. Deze gaat niet op mn wishlist.
        Volg ons: https://www.youtube.com/vuurwerkpunt

        Comment


          #64
          De fluiters klinken zo erg luid! Alleen wat Tresher ook zegt, is het tempo zo erg saai. Er zit te veel vertraging tussen de salvo's.. maar de laatste cake vind ik dan wel weer goed. Je zou bij wijze van spreken de 1e cake kunnen laten voor wat het is, de 2e en 3e cake tegelijk schieten en dan de laatste overlappen met de 3e cake.

          Comment


            #65
            twijfelgevalletje dit.....fluit kun je moeilijk vanaf film bepalen, maar deze box heeft zeker mijn interesse gewekt....de prijs is wel wat aan de hoge kant helaas.

            Comment


              #66
              Zou m lekker laten staan, vind er eigenlijk niks aan en ja, hij stond bij ons in de show, dus ik weet waarover ik praat.

              Comment


                #67
                Prijs is veel te hoog voor wat je krijgt! Gezien alle cakes het zelfde zijn en de cake niet heel overtuigend is lijkt me dit een saai ding. Liep al snel te wachten op een dikke finale, halverwege de eerste cake zeg maar. Jammer, op papier had deze veel potentie om een uniek top product te worden. Wie weet komt deze dit jaar terug in versie 2.0!

                Comment


                  #68
                  Ik zag dat er een 2.0 versie is maar heb nog nergens een filmpje gezien.. als het 3 traps fluiters zijn schaf ik deze box een 2e keer aan. Maarja wil nu wel bewijs dat het ook echt 3 traps is..

                  Comment


                    #69
                    Hoop ook op goede kwaliteit 3 staps fluiters.
                    Laatst aangepast door emieloss; 14 November 2017, 18:16.

                    Comment


                      #70
                      Ik kom nu het volgende tegen bij een webshop:

                      Horn Whistlers 2.0

                      "4 x 36shots cake met professionele uitwerkingen (kaliber: ø25mm x 175mm)."

                      Comment


                        #71
                        Hij zou inderdaad aangepast worden, dus dit zou zomaar de nieuwe kunnen zijn inderdaad.
                        Ga de gok niet nemen, maar ben wel erg benieuwd naar de nieuwe versie.
                        Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                        Comment


                          #72
                          Dit jaar komt inderdaad de Horn Whistler 2.0 Die zou inderdaad 'beter' moeten zijn

                          Comment


                            #73
                            Heb de gok genomen. Ga mijn best doen mijn enthousiasme in toom te houden en de camera te pakken alvorens ik ‘m in de hens steek

                            Comment


                              #74
                              verbetering moet zijn dat deze box idd de three stage whistle bevat ipv een enkele fluit....ben benieuwd!

                              Comment


                                #75
                                Oorspronkelijk geplaatst door emieloss Bekijk bericht
                                Heb de gok genomen. Ga mijn best doen mijn enthousiasme in toom te houden en de camera te pakken alvorens ik ‘m in de hens steek
                                Ben ook erg benieuwd, heb zelf ook de gok genomen! Vond de eerste al wel erg lekker (alleen de prijs was wat minder), dus het kan bijna alleen maar beter worden.

                                Comment

                                Working...
                                X