Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Colorful City

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Twijfel tussen deze en de Garden party 1 die voor 5 euro meer te krijgen is en 50 shots extra heeft.

    Comment


      Voor die 5 euro verschil zou ik overduidelijk de Garden Party 1 kiezen. De Colorful City is echt een prachtige box, misschien wel de mooiste op de hele markt. Maar de Garden Party 1 is ook echt goed en met zoveel schoten meer en praktisch voor dezelfde prijs dan zou ik het wel geweten hebben.

      Comment


        Oorspronkelijk geplaatst door vwrulez Bekijk bericht
        Twijfel tussen deze en de Garden party 1 die voor 5 euro meer te krijgen is en 50 shots extra heeft.
        Ik zou hier geen "35 euro teveel" voor betalen. De gp 1 zou ik dan nemen.
        Jeder Schuss ein Genuss

        Comment


          Ik twijfel nog enigszins tussen deze en de Spinnerz 2 colorz. Kan die tweede voor een 10tje minder krijgen maar vind deze wel erg mooi zo op films. Wordt een lastige dit

          Comment


            Oorspronkelijk geplaatst door zlotka Bekijk bericht
            Ik twijfel nog enigszins tussen deze en de Spinnerz 2 colorz. Kan die tweede voor een 10tje minder krijgen maar vind deze wel erg mooi zo op films. Wordt een lastige dit
            Ik zag beide boxen toevallig gisteren op een compilatie. De Colorful city is een stuk mooier en gevulder! Ook zijn de boeketten groter.

            Comment


              Prachtige box. Zit bij de collectie dit jaar.
              December Will Be Magic Again!!

              Comment


                Oorspronkelijk geplaatst door MasterBsc Bekijk bericht
                Ik zag beide boxen toevallig gisteren op een compilatie. De Colorful city is een stuk mooier en gevulder! Ook zijn de boeketten groter.
                maar de burst van de spinnerz is 10x zo hard. dat is gewoon prof

                Comment


                  Comment


                    Blijft een mooie bak! Bedankt voor het filmen.

                    Comment


                      Wat blijft dit een schitterende bak inderdaad. Blij dat ik er weer 2 heb weten te bemachtigen dit jaar!
                      Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                      Comment


                        Dit was in Pijnacker toch ook wel een van de hoogtepunten! Het is echt een van de beste boxen op de markt. Grote boeketten harde knallen en prachtige kleurencombinaties. Ik heb bijna spijt dat ik de spinnerz 2 colorz in plaats van deze heb gekocht!

                        Comment


                          Vorige week ook gezien op de demo van Vuurwerkshop7kamp. Werd me weer bevestigd wat voor dikke box dit is en dat de burst ook echt 1 van de hardste is van alle producten die daar werden geschoten in de finale.

                          Comment


                            Het was vanavond weer heerlijk genieten van deze topbox. Stak er met kop en schouders boven uit
                            Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                            Comment


                              Comment


                                Was echt de topper op de demo van pijnacker, grote boeketten, harde burst heb hem gelijk maar weer besteld.

                                Comment

                                Working...
                                X