Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Colorful City

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Ook de 2018 versie geschoten. Iets trager inderdaad, maar hij doet nog steeds zijn naam eer aan. Schiet lekker hoog heeft de meest mooie kleurencombinaties.

    Comment


      Hier is ie dan. Heb even problemen met het uploaden dus heb even m'n vriendin het laten doen, vandaar het watermerkje.

      Maar goed, gigantische boeketten en een prima burst. Alleen de glittering dahlia effecten zijn klein maar dat was al bij de 2016 en 2017 versie. Oordeel zelf maar! Ik koop 'm gegarandeerd dit jaar weer en hij doet mee voor de beste cakebox van 2018.

      Comment


        Ziet er weer top uit! Ik vind hem langzamer ook wel tof trouwens en leuk dat de laatste cake nu een finale hebt.
        https://youtube.com/@Pyroblom

        Comment


          Ik heb hem persoonlijk liever langzamer zoals de 2018 versie. Kan je er net iets langer van genieten. De cake met de spinners van de 2018 lijkt wel een kleiner boeket te hebben dan de 2017.
          -FireworksHolland-

          Comment


            Mijn filmpje van de 2017 versie...

            www.youtube.com/channel/UC0651L-qJ1np9CkfwloveRw

            Comment


              Oorspronkelijk geplaatst door fompert Bekijk bericht
              Als hij bij mij ook zo ging kocht ik hem aankomend jaar weer. Bij mij was hij tergend langzaam.

              Hierom had ik hem besteld, maar helaas heeft mijn chinees een vertraging ingebracht...

              Comment


                Gewoon vragen naar een 2017 versie en anders maar niet. Dat doe ik ook dit jaar.

                Comment


                  Oorspronkelijk geplaatst door KristianS Bekijk bericht
                  Gewoon vragen naar een 2017 versie en anders maar niet. Dat doe ik ook dit jaar.
                  mijn 2017 was mwa....

                  maar misschien ben ik verwend

                  Comment


                    Oorspronkelijk geplaatst door MasterBsc Bekijk bericht
                    Hier is ie dan. Heb even problemen met het uploaden dus heb even m'n vriendin het laten doen, vandaar het watermerkje.

                    Maar goed, gigantische boeketten en een prima burst. Alleen de glittering dahlia effecten zijn klein maar dat was al bij de 2016 en 2017 versie. Oordeel zelf maar! Ik koop 'm gegarandeerd dit jaar weer en hij doet mee voor de beste cakebox van 2018.

                    Wat ben ik blij met dit filmpje! Afgelopen jaar hadden we de 2017 versie, erg van genoten m’n vriendin wou hem voor dit jaar weer. Alleen mij hield dat wat tegen, ivm ontbrekend salvo rits voor een goed einde en het tempo lag wel erg hoog. Voordat je ogen zijn gefocust op de kleuren, ben je een x aantal schoten verder
                    Dus gelijk 2018 besteld voor dit jaar, zij blij en ik blij

                    Voor mij perfect tempo om echt even te genieten van mooie kleuren, zo zie je maar weer smaken verschillen

                    Comment


                      Een van de beste producten van afgelopen jaar voor mij, ik heb 2 cakes los geschoten omdat ik er lekker van van wilde genieten en ik vond dat deze cake's dat prima kunnen hebben.

                      De 2018 versie lijkt mij ook top, het lagere tempo is zo gek nog niet. Staat weer op het lijstje .

                      https://youtube.com/@Pyroblom

                      Comment


                        Ik vond hem dit jaar tegenvallen. Na alle oohef na een demo datnie zo dik was heb ik er extra op gelet maar vond m helaas niet (meer) bijzonder. Heb betere bakken gezien.
                        Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                        Comment


                          Echt een prachtige bak. Heel veel variatie en kleurrijke boeketten. 2018 batch:

                          https://www.youtube.com/user/Originallover

                          Comment


                            Hele mooie bak dat nog best tijd duurt! En voor de prijs dat je heb nu kan kopen, zeker een kleurrijke toevoeging in je assortiment.

                            Comment


                              Oorspronkelijk geplaatst door RaideR Bekijk bericht
                              Een van de beste producten van afgelopen jaar voor mij, ik heb 2 cakes los geschoten omdat ik er lekker van van wilde genieten en ik vond dat deze cake's dat prima kunnen hebben.
                              Was je niet gewoon te lui om 'm als een vierkant blokje door te lonten Ik had ook de 2017-versie en tot mijn verbazing kon deze niet als een rijtje doorgelont worden. Heb er dus een old-skool blokje van gemaakt. Dit in tegenstelling tot de Rumble in the Jungle, die je als blok koopt maar het beste als een rijtje kan doorlonten.

                              Als box geschoten vond ik 'm in ieder geval erg gaaf! Komt wellicht weer in de collectie. Even afwachten waar Pangu mee komt dit jaar.

                              Comment


                                Het blijft een mooie bak, maar toch kan de nieuwe versie me minder bekoren dan de vorige batches. Vind 'm net iets te sloom zo, merk dat halverwege m'n aandacht een beetje verslapt. Puur op basis van de filmpjes dan he, kan in de straat natuurlijk heel anders zijn.
                                Work is the curse of the drinking class

                                Comment

                                Working...
                                X