Winkelbanner - Vuurwerk Vathorst
Pagina 2 van 6 EersteEerste 1234 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 16 t/m 30 van 84

Discussie: The Voltfather Box

  1. #16
    VWC-Lid bertensandra's schermafbeelding
    Geregistreerd
    16 augustus 2016
    Locatie
    Groningen
    Berichten
    592
    Thanks
    759
    346 waarderingen in 187 posts
    Lekker hebbedingetje.

  2. #17
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    23 november 2011
    Locatie
    Utrecht
    Berichten
    401
    Thanks
    243
    253 waarderingen in 116 posts
    Leuke bak maar de prijs, belachelijk.. nooit dat ik 300 euro neer ga leggen voor een cakebox. next ->
    Laatst gewijzigd door Jorn89; 25 september 2016 om 15:31 Reden: Cake veranderd in cakebox, voor de lolbroeken onderons. ;-).

  3. #18
    Super Moderator arviidd's schermafbeelding
    Geregistreerd
    23 december 2012
    Berichten
    3.557
    Thanks
    9.227
    3.546 waarderingen in 1.464 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jorn89 Bekijk bericht
    Leuke bak maar de prijs, belachelijk.. nooit dat ik 300 euro neer ga leggen voor een cake. next ->
    Je betaald ook geen 300,- maar 37,50 per cake. Prima voor een 64 shots cake lijkt me.
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

  4. #19
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    4 augustus 2006
    Locatie
    Parkstad
    Berichten
    288
    Thanks
    502
    378 waarderingen in 107 posts
    37,50 per cake is normaal de prijs voor cakes uit het TOP-segment van de markt. Dat vind ik niet van deze cakes, omdat de kruitinhoud nauwelijks 8 gram per tube is. Daardoor is mijn verwachting dat de effectgrootte niet groots zal zijn. Vanwege het tempo en de salvo's wel geschikt als opwarmertje in de vooravond, voordat het echte werk begint. Voor dit geld heb je bijvoorbeeld 2 Cruel Tractions.

  5. #20
    Super Moderator Viva la Bang's schermafbeelding
    Geregistreerd
    4 september 2006
    Locatie
    Hier
    Berichten
    4.284
    Thanks
    5.335
    4.409 waarderingen in 1.488 posts
    Per stuk 37.50 per cake is naar mijn idee niet al te duur. De cakes doen me denken aan de Dominator 2.0 en die was zeker een tientje per cake duurder. Zodoende heb je een langdurige rambox welke gemiddeld per cake niet al te duur is. Gewoon marktconform denk ik.
    Laatst gewijzigd door Viva la Bang; 26 september 2016 om 16:24
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

  6. #21
    VWC-Lid MrXtremeFireworks's schermafbeelding
    Geregistreerd
    7 september 2012
    Berichten
    650
    Thanks
    245
    1.061 waarderingen in 322 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door cougar Bekijk bericht
    37,50 per cake is normaal de prijs voor cakes uit het TOP-segment van de markt. Dat vind ik niet van deze cakes, omdat de kruitinhoud nauwelijks 8 gram per tube is. Daardoor is mijn verwachting dat de effectgrootte niet groots zal zijn. Vanwege het tempo en de salvo's wel geschikt als opwarmertje in de vooravond, voordat het echte werk begint. Voor dit geld heb je bijvoorbeeld 2 Cruel Tractions.
    Voor dat geld heb je zelfs 3 Cruel Tractions. En dat zal echt een hoop meer spektakel geven dan deze bak. Met minder dan 8gr per tube haal je de effecten uit het demofilmpje echt nooit en te nimmer. De salvo's zijn leuk maar daar is alles mee gezegd ben ik bang.

  7. #22
    VWC-Lid bakero1973's schermafbeelding
    Geregistreerd
    31 december 2008
    Berichten
    967
    Thanks
    157
    780 waarderingen in 255 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door titanium Bekijk bericht
    Film toegevoegd aan startpost.

    mag ik zeggen dat ik deze film veel beter vind dan de productfilm van vuurwerk totaal..
    naar Duitsland voor vuurwerk, iemand tips

  8. #23
    VWC-Lid gizmo75's schermafbeelding
    Geregistreerd
    19 december 2009
    Berichten
    6.049
    Thanks
    4.077
    8.898 waarderingen in 3.145 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bakero1973 Bekijk bericht
    mag ik zeggen dat ik deze film veel beter vind dan de productfilm van vuurwerk totaal..
    En dat was tijdens de demo waarbij ik niet het gevoel heb gekregen dat het opgepompte samples waren maar gewoon realistische effecten en burst...
    www.huismanvuurwerk.nl

  9. Deze gebruiker waardeert gizmo75 voor het bericht:


  10. #24
    VWC-Lid Palm Tree's schermafbeelding
    Geregistreerd
    1 februari 2006
    Locatie
    Noord Holland
    Berichten
    5.939
    Thanks
    1.145
    2.879 waarderingen in 1.215 posts
    Persoonlijk mis ik voor dit geld wat spektakel, zoals meerdere shapes, flinke crackling boeketten, paar rijen rauwe fluiters en salutes...
    Maar gelukkig kan je voor 300,- die effecten prima aan losse cakes besteden ;)
    Senyor pirotècnic, pot començar la mascletà !!!

  11. Deze gebruiker waardeert Palm Tree voor het bericht:

    MjB

  12. #25
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    16 december 2009
    Berichten
    41
    Thanks
    14
    24 waarderingen in 9 posts
    hmmmmm... zat net eens te rekenen en de aktie is nu voor de 1e 100 bestellingen dubbel gratis vuurwerk. Dat betekent dan 5 Voltfathers voor €1500 + 2 gratis = 7 Voltfathers.
    1500/7=214 per stuk. Dat is al een stuk interessanter.
    Maar ja, hoe kom je aan 6 maten die allemaal zo'n box willen....

  13. #26
    VWC-Lid vuurwerkduiven's schermafbeelding
    Geregistreerd
    15 september 2016
    Locatie
    duiven
    Berichten
    2.866
    Thanks
    1.248
    1.397 waarderingen in 780 posts
    ondanks dat het mischien maar 8 gram per tube is vind ik dat het tempo een hoop goed maakt

  14. Deze gebruiker waardeert vuurwerkduiven voor het bericht:


  15. #27
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    14 september 2014
    Berichten
    291
    Thanks
    313
    111 waarderingen in 75 posts
    Mooie effecten! Heerlijk tempo, wat ik dan wel mis met een box met 8 cakes is een finale cake als de Transbomber of de Wonderful World.

    Overigens 300 euro toch echt te duur!

  16. #28
    VWC-Lid BurstDuo's schermafbeelding
    Geregistreerd
    31 juli 2012
    Berichten
    1.099
    Thanks
    1.797
    1.269 waarderingen in 442 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door cougar Bekijk bericht
    37,50 per cake is normaal de prijs voor cakes uit het TOP-segment van de markt. Dat vind ik niet van deze cakes, omdat de kruitinhoud nauwelijks 8 gram per tube is. Daardoor is mijn verwachting dat de effectgrootte niet groots zal zijn. Vanwege het tempo en de salvo's wel geschikt als opwarmertje in de vooravond, voordat het echte werk begint. Voor dit geld heb je bijvoorbeeld 2 Cruel Tractions.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MrXtremeFireworks Bekijk bericht
    Voor dat geld heb je zelfs 3 Cruel Tractions. En dat zal echt een hoop meer spektakel geven dan deze bak. Met minder dan 8gr per tube haal je de effecten uit het demofilmpje echt nooit en te nimmer. De salvo's zijn leuk maar daar is alles mee gezegd ben ik bang.
    Volledig mee eens! Leuk als een opwarmertje, maar voor 300 euro zijn er echt veel betere dingen te krijgen. Ook zijn de boeketten echt heel klein, in het filmpje hierboven wordt er gelijk ingezoomd na het eerste salvo en daarbij is goed te zien hoe klein de boeketten zijn.

    Bij dit product zal het voornamelijk om de marketing draaien: Een enorme box met maar liefst 512 schoten... 7.8gr per tube zegt de ''normale'' consument helemaal niks.

    Aan de andere kant is het geen lelijke box. De effecten en het kleurgebruik zijn erg goed! Al blijft 300 euro te duur (naar mijn mening).

  17. #29
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    3 oktober 2016
    Berichten
    240
    Thanks
    130
    371 waarderingen in 110 posts
    Heb hem samen met nog wat andere boxen uit de "Volt" serie besteld bij vuurwerktotaal. Het dubbel extra vuurwerk maakte het voor mij de moeite waard. Ben erg benieuwd of het de 299 euro waard is

  18. Deze gebruiker waardeert TotalConfus voor het bericht:


  19. #30
    VWC-Lid bakero1973's schermafbeelding
    Geregistreerd
    31 december 2008
    Berichten
    967
    Thanks
    157
    780 waarderingen in 255 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door gizmo75 Bekijk bericht
    En dat was tijdens de demo waarbij ik niet het gevoel heb gekregen dat het opgepompte samples waren maar gewoon realistische effecten en burst...
    nee ik bedoel de kwaliteit van de beelden, de beelden van de vwc zijn veel scherper en netter , het is een compliment aan de vwc..
    naar Duitsland voor vuurwerk, iemand tips

Pagina 2 van 6 EersteEerste 1234 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •