Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Wings of Darkness

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #31
    Kleuren waren mooi inderdaad maar vind de schietwijze niet zo veel aan eerlijk gezegd.Had hem net zo lief in i-shape gezien.
    Je bent geen echte vent,als je niet voor vuurwerk bent.

    Comment


      #32
      Hele vette kleuren maar het fanshape verhaal vind ik hier niet heel geslaagd door het tempo.

      i-shape zoals kwintos aangeeft had mooi geweest.

      https://youtube.com/@Pyroblom

      Comment


        #33
        De kleuren van deze waaier zijn echt fantastisch!

        Comment


          #34
          Zeer mooie kleuren. Tempo vind ik net iets te laag voor een waaier cake.

          Geschoten bij Kuiper:


          Eddy.
          Waar rook is, is vuurwerk.

          Comment


            #35
            Heb er vandaag ook een besteld na hem gisteren gezien te hebben bij de RVH, de kleuren combinatie zijn erg mooi, alleen de tempo is wat laag en de boeketten zijn ook niet super groot maar dan kan je ook niet verwachten van 25mm tube inhoud, voor de rest is het een leuke waaiercake !!

            Comment


              #36
              Een hele leuke cake. Niet al te snel, maar voor de 'normale' consument zeker lang genoeg voor de prijs. Grote effecten (helemaal als je op 6 meter staat net als met oud & nieuw) en mooie kleuren!
              "I came in like a crackling ball."

              Comment


                #37
                Wat een kleuren zeg, geweldig. Tempo is niet heel hoog inderdaad, maar dat vind ik bij cake's als deze net hoge kwaliteit ook helemaal niet erg.
                Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                Comment


                  #38
                  Oorspronkelijk geplaatst door omepje Bekijk bericht
                  Wat een kleuren zeg, geweldig. Tempo is niet heel hoog inderdaad, maar dat vind ik bij cake's als deze net hoge kwaliteit ook helemaal niet erg.
                  Helemaal mee eens Wesley. Ik stoor me ook niet aan het tempo. Ik vind het tempo juist goed. Is weer eens wat anders dan een waaier die binnen twee tellen leeg schiet.
                  Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                  Comment


                    #39
                    Deze cake was mij nog niet opgevallen, maar nu ik hem in Rijswijk gezien heb, ben ik er erg van onder de indruk geraakt.



                    De kleuren zijn werkelijk schitterend. De boeketten ook nog eens groot en met een flinke dreun. Oké, het tempo is aanvankelijk een beetje traag, maar ergens heeft dat ook wel z'n charme. Ik vind het een aanrader. Zo veel goede kleuren waaiers hebben we niet.
                    Laten we lekker link gaan doen!

                    Comment


                      #40
                      Schietwijze vind ik prima. De kleuren: wauw!! Wat een topper. Daarnaast hele goede burst en goede omvang / vorm van de boeketten.
                      Vuurwerkland AVRI: www.avri-vuurwerkland.nl

                      Comment


                        #41
                        Gisteren geschoten bij de demo van de Avri, mooie cake.

                        Groeten...:)

                        Comment


                          #42
                          Vette waaier, kleuren zijn prachtig maar dat wisten we al !

                          https://youtube.com/@Pyroblom

                          Comment


                            #43
                            Vriendelijke groet, FireDisplay-4K Vuurwerk films!

                            Comment


                              #44
                              Misschien wat aan de trage kant maar des te meer tijd om te genieten van de prachtige kleuren.

                              Comment


                                #45
                                Beste multi-colour cake dit jaar voor mij. Top-kleuren!

                                Comment

                                Working...
                                X