Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Ministry of Fire

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #16
    Zoals die is op het nieuwe product video is het zeker wel een leuke cake. Past mooi in een kleurenshowtje, misschien in combinatie met een Wings of Darkness.

    Comment


      #17
      Wauw, op de nieuwe productvideo erg gaaf! Ondanks dat de sterren erg kort zijn maakt het tempo en die mooie blinking mine het meer dan goed!

      Comment


        #18
        Deze was goed te doen. Mooie felle kleuren en kwam ook goed hoog. Wel snel maar dat maakt het juist mooi. Voor 30 euro zeker goed te doen.

        Comment


          #19
          Straatfilmpje met enthousiaste schoonmoeder op de achtergrond

          http://www.campievuurwerk.nl

          Comment


            #20
            Het loopje na aansteken doet me de dag beginnen met een glimlach. Mooi dat vuurwerkplezier

            Comment


              #21
              Hij is wat slecht georganiseerd als ik op de film af ga hierboven, maar desalniettemin een leuke waaier voor niet al te veel geld.
              Komt op het lijstje.

              Comment


                #22
                Ik heb het idee dat de It's mine van Zena wel wat beter is, die bijna identiek is aan deze cake trouwens. Maar het is alsnog een leuke toevoeging, juist omdat de It's mine niet meer word verkocht. Bij freaksites betaal je al gauw een tientje minder voor deze cake en dan is ie vooral interessant!

                Comment


                  #23
                  Hij komt wat rommelig over maar de kleuren zijn wel mooi fel. Helaas blijven ze niet lang hangen.
                  Bij outlet Bredavuurwerk nu voor 18,95.
                  I think I'm rocking with the best!

                  Comment


                    #24
                    Bij mij bleven ze wel erg lang hangen vond ik!

                    Felle sterren met goede mines. Wat dat betreft zit het goed. Helaas is het tempo wat deze type cakes maakt of breekt. Niks is zo bevredigend in vuurwerkland als een goed uitgewerkt z-shape (imo). Helaas leek dit meer op een paar zielige salvos ipv lekkere z van links naar rechts in hoog tempo. Zonde!
                    Zie hem liever een paar euro duurder met een goed uitgewerkte z, veelal kan je toch een goede korting erop krijgen en dan wordt hij ineens wel heel interessant.
                    Ben je fan van fan shapes is hij leuk voor de felle kleuren, echter neem ik hem niet meer als ze dit niet aanpassen.


                    Weet niet of meer van jullie deze mening delen. Hoewel voor nog geen 20 euro dit wel een leuke cake is wellicht.

                    Comment


                      #25
                      Oorspronkelijk geplaatst door baassie123 Bekijk bericht
                      Bij mij bleven ze wel erg lang hangen vond ik!

                      Felle sterren met goede mines. Wat dat betreft zit het goed. Helaas is het tempo wat deze type cakes maakt of breekt. Niks is zo bevredigend in vuurwerkland als een goed uitgewerkt z-shape (imo). Helaas leek dit meer op een paar zielige salvos ipv lekkere z van links naar rechts in hoog tempo. Zonde!
                      Zie hem liever een paar euro duurder met een goed uitgewerkte z, veelal kan je toch een goede korting erop krijgen en dan wordt hij ineens wel heel interessant.
                      Ben je fan van fan shapes is hij leuk voor de felle kleuren, echter neem ik hem niet meer als ze dit niet aanpassen.


                      Weet niet of meer van jullie deze mening delen. Hoewel voor nog geen 20 euro dit wel een leuke cake is wellicht.
                      Ben ik het op zich wel mee eens - als je echt indruk wilt maken is een rappe z-shape gewoon 1 van de mooiste dingen die er zijn....Ik ga deze, ook gezien de prijs, er wel bij pakken denk ik, maar puur voor de fun.

                      Hier lijkt een Chinees op maandag niet veel zin gehad te hebben en lukraak lontjes gestoken te hebben :P

                      Comment


                        #26
                        Leuke cake.
                        Schiet niet helemaal strak, maar mooie kleuren en een goede prijs.



                        Eddy.
                        Waar rook is, is vuurwerk.

                        Comment


                          #27
                          Ondanks dat het allemaal niet even strak en stabiel gaat vind ik elke variant tot nu toe wel erg mooi. Zag dat duurdere waaiers zoals de Cross en The Count's Revenge ook vaak fout gingen en vooral veel te snel. The Ultimate (2018) lijkt me echt top maar kan deze nu voor €14,- krijgen en dat vind ik echt een koopje voor wat je krijgt.
                          https://youtu.be/SxxMgCgu2do

                          Comment


                            #28
                            Toch wel leuk om te proberen voor €14 vind ik het niet erg dat hij niet altijd een mooie Z-shape laat zien.
                            I think I'm rocking with the best!

                            Comment


                              #29
                              had cake groter verwacht. Is kleine cake. Leuk in de vooravond voor kids. Niet na 0.00 uur.

                              Comment


                                #30
                                Toch even 2 aangeschaft om gelijk met een salute-project te zetten (14,50 bij Haokan)

                                Comment

                                Working...
                                X