Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Color Strike [Uitloop 2019]

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #91
    Nog steeds blij met deze aankoop. Wordt genieten in de straat met al die kleuren!

    Comment


      #92
      Ik hoop dat ze het probleem hebben gevonden met die verkeerde waaier die ik er in had zitten.

      Comment


        #93
        Mooi, mooi. 1e waaier perfect, verder prachtige kleuren; geen goud, geen crackling, geen blink...oftewel een verademing. Wel: soms enorm grote multicolour peonies, diverse schietwijze, soms de waaiers een tik te langzaam maar al met al een pracht om van te genieten.

        Comment


          #94
          Had de 2018 versie wel de juiste waaier? Ik twijfel namelijk om deze box erbij te nemen voor 85 euro.

          Comment


            #95
            Ik durf nie meer te zeggen of mijne 2018 was...maar zo te lezen kwam de verkeerde waaier erg weinig voor dus zal 1 klein groepje geweest zijn. 2 jaar geleden was deze in de outlets nog 115 meen ik, 85 is ronduit een dumpprijs te noemen, daar val je je met deze kleuren, shapes, grvuldheid en boeketgrootte absoluut geen buil aan!

            Comment


              #96
              Ik kon geen productie jaar vinden op mijn product maar hij was top! waaiers waren mooi en de peony's klapte er lekker in.

              Vanaf 0:48

              Comment


                #97
                Blijft een goede bak, jammer (maar zeker begrijpelijk!) dat nagenoeg alle cakeboxen eruit gaan en vervangen worden door COMPOUND, dat word toch de toekomst....
                https://www.houtse-bazar.nl

                Comment


                  #98
                  Ja maar het kost een fabriek verder amper moeite om een cakebox compound te maken, dus dat kan nooit de reden zijn om dit uitloop te maken.

                  Comment


                    #99
                    Deze meegenomen als vervanger.
                    Erg mooie bak, jammer dat het uitloop is. Kleurtjes, kleurtjes en nog meer kleurtjes. Beide waaiers waren ook erg mooi. Doorlonten was een puzzel
                    There is no such thing as enough fireworks.

                    Comment


                      Mooie box met veel variatie:

                      https://www.youtube.com/user/Originallover

                      Comment


                        Deze in het verleden ook gehad. Mooie multicolour bak, maar meer voor 1800 dan 0000. Zonde als de waaiers niet tot hun recht komen in het geweld
                        Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                        Comment


                          Twijfel... twijfel... al jaren heb ik deze in het vizier, maar nooit de trekker overgehaald. Misschien toch maar een keer meepakken nu het nog kan.
                          Well, that depends...

                          Comment


                            Waar zie je deze nog staan dan?

                            Comment


                              Oorspronkelijk geplaatst door GMP Bekijk bericht
                              Waar zie je deze nog staan dan?
                              Bij vuurwerkoutlet voor € 115.
                              Well, that depends...

                              Comment


                                Oorspronkelijk geplaatst door fompert Bekijk bericht
                                Bij vuurwerkoutlet voor € 115.
                                Benieuwd of die dan ook in de nieuwe shop in Pijnacker aangeboden gaat worden

                                Comment

                                Working...
                                X