Petitievoorvuurwerk.nl
Pagina 4 van 9 EersteEerste ... 23456 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 46 t/m 60 van 131
  1. #46
    VWC-Lid mega vuurwerkfreak's schermafbeelding
    Geregistreerd
    3 januari 2010
    Berichten
    152
    Thanks
    22
    90 waarderingen in 44 posts
    Denk ik dat de Vulcan MemberCard een toegevoegde waarde heeft voor de hedendaagse eindconsument?
    Ja, ik denk van wel. Goede actie van Vulcan! Absoluut vernieuwend in de vuurwerkwereld. Ik denk dat de eindconsument (nier perse fervent vuurwerkliefhebber) hierdoor geprikkeld wordt om niet impulsief vuurwerk aan te schaffen bij de eerste de beste leverancier. Door deze pas kijken mensen bewuster naar het assortiment, rekening houdend met de kortingen, acties en andere voordelen die aan de pas kleven. Daarnaast is dit voor de echte vuurwerkliefhebbers natuurlijk een kers op de taart. Door het puntensysteem word je al snel beloond voor je aankopen!

  2. #47
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    30 september 2013
    Berichten
    94
    Thanks
    4
    11 waarderingen in 7 posts
    Is er eigenlijk iets bekend over wanneer van deze winactie de winnaars worden gekozen?

  3. #48
    VWC-Lid -robin32-'s schermafbeelding
    Geregistreerd
    29 december 2011
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    210
    Thanks
    1.092
    166 waarderingen in 70 posts
    Ik denk dat het wel een toegevoegde waarde heeft.
    Sowieso dat je een gratis product krijgt als je de card aanschaft en vuurwerk koopt voor min. €25
    We blijven toch HOllanders, dus alles wat je gratis krijgt is toch mooi meegenomen.
    WAt het sparen betreftdenk dat daar ook wel animo voor is, tegenwoordig heb je ook bijna overal wel spaaracties, dus ja waarom niet voor vuurwerk.
    UIteraard zijn de speciale aanbiedingen (wat het voor aanbiedingen zijn moet nog blijken natuurlijk) en wat vuurwerk betreft kan dat best eens mooi uitpakken.

  4. #49
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    19 november 2016
    Berichten
    128
    Thanks
    22
    57 waarderingen in 38 posts
    Super deze actie
    Juist door deze acties blijft het leuk om toch even op de site te kijken en toch wat te bestellen.
    Want het vuurwerk van vulcan is toch wel erg goed.

  5. #50
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    12 augustus 2007
    Berichten
    3.721
    Thanks
    2.535
    2.817 waarderingen in 1.211 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Henkie4272 Bekijk bericht
    Super deze actie
    Juist door deze acties blijft het leuk om toch even op de site te kijken en toch wat te bestellen.
    Want het vuurwerk van vulcan is toch wel erg goed.
    Hmm.. je eerste bericht hier lijkt meer op reklame. Vulcan moet weer echt aan de slag en aan de weg timmeren want kwaliteit is beduidend lager dan van andere merken. Wel bestaat Vulcan wat langer maar heb bij hun het idee gehad dat ze niet mee zijn gegaan met de tijd en ontwikkelingen. Ze proberen nu een inhaalslag te maken. Ik denk dat het uiteindelijk wel zal lukken, ze doen iig hun best. Maar voor nu om te zeggen dat hun vuurwerk erg goed is, nee dat kan ik niet.

  6. Deze gebruiker waardeert Grizmo Raizor voor het bericht:


  7. #51
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    9 maart 2007
    Locatie
    Zuid-Holland
    Berichten
    3.257
    Thanks
    854
    1.125 waarderingen in 486 posts
    waneer krijgen we te horen wie deze kaart hebben gewonnen?

  8. #52
    VWC-Lid Pyroboy26's schermafbeelding
    Geregistreerd
    3 november 2005
    Berichten
    7.157
    Thanks
    2.579
    2.822 waarderingen in 1.407 posts
    Vulcan heeft prima vuurwerk, sinds de overname is men flink aan de weg aan het timmeren
    Laatst gewijzigd door Pyroboy26; 20 november 2016 om 12:20

  9. #53
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    10 mei 2009
    Locatie
    Gelderland
    Berichten
    350
    Thanks
    4
    61 waarderingen in 34 posts
    Dit is zeker een aanwinst en een goede zet zo blijven mensen het hele jaar herinnert aan vulcan en ze krijgen voor die 2 euro een hoop extras zoals het nu lijkt

    Al met al een goeie zet en ik wil zeker zoon kaart al is het voor de verzameling en natuurlijk de extras blijf net zoals de rest hier toch een hollander haha
    no Pyro no Party....

  10. #54
    VWC-Lid vincmeister's schermafbeelding
    Geregistreerd
    20 september 2006
    Berichten
    744
    Thanks
    460
    846 waarderingen in 321 posts
    Zeker een slimme zet van vulcan! Met een membercard voel je je als klant toch wat specialer, exclusiever. Het idee dat je bij een clubje hoort doet het altijd goed, vooral als het dan een vuurwerkclubje is. Oké, het is gewoon een marketingtruukje. Maar who cares, als je bij 25,- al zo een actie hebt?!

    Ik wil me ook wel bijzonder voelen!
    Youtube: Fuse & Cues

  11. #55
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    16 oktober 2012
    Locatie
    Zuid-Holland
    Berichten
    193
    Thanks
    1.372
    57 waarderingen in 38 posts
    Ik ben voor!
    Zeker als je er ook nog punten mee kunt sparen voor extra kortingen is dit natuurlijk geweldig nieuws

  12. #56
    Administrator Mattenfreak's schermafbeelding
    Geregistreerd
    20 juni 2005
    Locatie
    Omgeving Utrecht
    Berichten
    11.099
    Thanks
    12.962
    19.579 waarderingen in 4.246 posts
    Goed dat jullie deze weer even ophalen jongens, want er is direct contact gelegd en het is duidelijk dat de komende week de 10 winnaars bekend worden gemaakt.
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

  13. Deze 6 gebruikers waarderen Mattenfreak voor het bericht:


  14. #57
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    27 december 2010
    Berichten
    513
    Thanks
    22
    89 waarderingen in 47 posts
    Super actie, denk zeker dat dit een toegevoegde waarde kan hebben voor de `normale` consument mits deze actie goed in beeld wordt gebracht (aangezien veel normale gebruikers op internet bestellen na ontvangst van een krantje, dan wel op een van de losse dagen zelf)

    voor freaks zal dit zeker een leuke toevoeging zijn i.v.m. de landelijke dekking van Vulcan.

    --

    weet iemand hoe het zit met deze pas? kan je deze bijvoorbeeld al ophalen/kopen bij een dealer?

  15. #58
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    23 november 2016
    Berichten
    17
    Thanks
    10
    3 waarderingen in 3 posts
    Ik denk dat Vulcan een poging doet om een stukje loyaliteit te creëren. Dit is een goed idee omdat deze markt zich normaal gesproken niet echt voor loyaliteit leent omdat het een seizoensbusiness is; maar één keer in het jaar. Door de Vulcan Membership card wordt er een positieve stimulans gegeven om toch bij dezelfde winkel te blijven shoppen. Ik vind dit een goed idee. Ik ben zeer benieuwd wat voor voordelen de pas in de praktijk gaat leveren! Voor de consument zal de waarde vooral draaien om het gratis product van 12,50, de eventuele kortingen op bepaalde producten en het fancy kaartje in je portemonnee

    Groeten,
    Arjan

  16. #59
    VWC-Lid dizz0r's schermafbeelding
    Geregistreerd
    6 december 2006
    Berichten
    198
    Thanks
    18
    35 waarderingen in 12 posts
    Ik denk dat de freaks met zo'n pas wel specifieker gaat kijken in desbetreffende collectie wat voor vuurwerk hij allemaal wil gebruiken. Ik kijk momenteel zelf vaak naar effecten die ik in de collectie wil hebben en zoek dan bij alle importeurs. Met een pas icm goede korting is het logisch dat de consument in eerste instantie bij vulcan gaat kijken.

  17. #60
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    9 maart 2007
    Locatie
    Zuid-Holland
    Berichten
    3.257
    Thanks
    854
    1.125 waarderingen in 486 posts
    ben zeer benieuwd wie zo membercard heb gewonnen.

Pagina 4 van 9 EersteEerste ... 23456 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •