Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Vulcan Europe Membercard

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #31
    Wow wat een goed idee, een vuurwerk-klantenkaart!

    Ten eerste is het erg leuk voor de klanten dat ze een gratis product kunnen ontvangen met hun pas, dit is natuurlijk erg aantrekkelijk voor de echte pyro's maar ook zeker voor de amateurs. Het sparen van punten lijkt mij ook een erg goed systeem, zo krijg je natuurlijk vaste klanten waarbij die vasten klanten ook nog eens profiteren. Door het hebben van een klantenkaart krijg je ook nog eens speciale acties alleen voor pashouders, hierdoor voel je dus dat het echt een meerwaarde voor je heeft waardoor je je tevreden voelt als klant. Tenslotte word je ook nog eens op de hoogte gehouden van nieuwtjes waar ik persoonlijk altijd erg een voorstander van ben.

    Ik ben er dus van overtuigd dat de invoer van deze pas een goede keuze is geweest en ik zou ook graag een pas willen bemachtigen!

    Mark

    Comment


      #32
      Het idee van een klantenkaart helpt natuurlijk mee om je verbonden te voelen met een merk ( in dit geval Vulcan ).Het valt of staat met het uiteindelijke voordeel dat je er als consument van hebt, maar deze opzet ziet er in ieder geval goed uit. Ben benieuwd hoe het er straks in de praktijk uit gaat zien.

      Comment


        #33
        Wie is hier nu niet voor? We zijn allemaal Nederlanders toch?

        Comment


          #34
          Denk jij dat de Vulcan MemberCard een toegevoegde waarde heeft voor de hedendaagse eindconsument?

          --> Absoluut! Nederlanders houden van gratis, van acties en van kortingen. Zo'n pas 'past'
          daar pefect bij!
          The 31st of December..

          Comment


            #35
            Voor de hedendaagse consument?

            Absoluut niet. De gemiddelde vuurwerk consument gaat midden december even een bestellinkje plaatsen op internet en koopt er bij het ophalen nog een paar losse dingen bij. Al die rompslomp met een pas daar passen ze voor. En ze gaan die pas zeker niet een jaar bewaren. Of ze gooien hem weg. Of ze dumpen hem in een lade waar hij nooit meer uit komt.

            Voor de 1% freaks is het wel een leuk hebbeding mits ze genoeg van Vulcan willen kopen.
            Laatst aangepast door Mavcovic; 19 September 2016, 22:00.

            Comment


              #36
              Tja, het is de vraag hoe je het bekijkt. Je krijgt voort bij elke winkel wel een klantenkaart, de enige reden dat mensen die pas aannemmen is in mijn ogen omdat ze gelijk kunnen profiteren van korting. Daarna verdwijnt de pas tussen de andere 100 passen in de portomonnee. Groot kans dat ze het jaar daarop vrolijk een nieuwe pas aanvragen.
              De enige reden dat consumenten ook nog eens 2 euro zouden betalen voor zo'n pas is in mijn ogen als er voor hun een direct voordeel tegenover staat, zoals on dit geval een cake van 12,50 waar nu dus 10,50 op bespaard wordt.
              Voor de vaste klanten/freaks is de pas dan weer wel iets waar daadwerkelijk punten mee gespaard wordt. Aangezien een vaste klant/freak actief bezig is met het feit dat zij een pas hebben.
              Maargoed ik ben geen deskundige, dus misschien werkt het wel.
              Het grote voordeel voor vulcan als bedrijf is dat het krijgen van de pas gepaard gaat met het invullen van persoonsgegevens. Deze kunnen door vulccan gebruikt worden om nieuwsbrieven te versturen, extra facebook volgers te genereren en een actief klantenbestand te ontwikkelen. Vele winkels hebben dit, maar zo kun je dit als inporteur samen bundelen. Ook zou je op de pas de informatie kunnen verzamelen welke producten door bepaalde consumenten gekocht worden en hier de promotie op aan passen. Met andere woorden, als klanten van vuurwerkwinkels in rotterdam vaker sallutecakes aanschaffen dan gemiddeld kun je hier op inspelen met acties en dergelijken.

              Conclusie, de consument vraagt een pas in mijn ogen alleen aan bij direct voordeel. Maar jullie ala bedrijf hebben erg veel prodijt bij een pas, doordat je een klantenbestand opbouwt en beter inzicht krijgt in aankopen van de consument en de verdeling hiervan.

              Comment


                #37
                Ik denk dat het voor de consument zeker interessant is om zo'n pas te bezitten. Echter denk ik persoonlijk dat veel mensen de pas zullen afwijzen als ze er voor moeten betalen.

                Comment


                  #38
                  Het maakt me niet uit of dit ding zin heeft, ik wil hem hebben xD Ik spaar "kaarten". En er zijn meerdere Vulcan Dealers hier in de buurt. Dus als ik hem niet meer kan winnen wil ik hem zeker aanschaffen.
                  Website: https://www.rfgfireworks.nl

                  Comment


                    #39
                    De kaart zal sowieso gewaardeerd worden! Het is een leuk hebbedingetje en meer gratis vuurwerk is natuurlijk meer beter

                    Wel is het zo, dat de meeste mensen hun vuurwerk bij de vaste dealer halen waar ze altijd halen. Echter kan zo'n kaart iemand misschien overhalen om toch van dealer te wisselen, of net het verschil maken wanneer iemand voor het eerst vuurwerk koopt of bijvoorbeeld verhuisd is en op zoek is naar een nieuwe dealer. Je krijgt toch wel flink wat extra's met de kaart.

                    Wat dan wel belangerijk is is dat (potentiële) klanten weten dat zo'n kaart bestaat. Het klinkt misschien vanzelfsprekend, maar de meeste mensen zijn denk ik niet heel actief op zoek naar vuurwerk. Je zult dus wel vrij actief moeten proberen om het grotere publiek te bereiken. Wellicht zelfs de kaarten gratis verspreiden (als dat financieel uit kan...). Dan weet iedereen er van, is er geen enkele drempel om de kaart aan te schaffen en zullen veel mensen makkelijk kiezen voor/de overstap maken naar de Vulcan dealer.

                    In 't kort:
                    Zeker een toegevoegde waarde, maar goed nadenken over de uitvoering.


                    (wellicht dat mijn antwoord overlapt met al gegeven antwoorden, echter heb ik die niet doorgelezen ommte voorkomen dat ik door anderen beïnvloed wordt)

                    Comment


                      #40
                      Goede zet van Vulcan.
                      Klantenkaarten spaarpunten gratis artikelen en kortingen zijn voor zowel importeur en klant win win situatie.

                      De kaart ziet er mooi uit dus als verzamelobject ook een mooi item.
                      Mooi stukje klantwerving/klantenbinding

                      Comment


                        #41
                        Deze kaart is perfect voor klanten die waar voor hun geld willen krijgen.
                        Gelukkig 2024!

                        Comment


                          #42
                          Heeft een membercard een toegevoegde waarden voor de liefhebbers, zoals wij? Ooh ja zeker, wij zijn altijd opzoek naar het beste, mooiste, hardste vuurwerk en als het even kan voor zo goedkoop mogelijk. Wij nemen hier dan ook de tijd voor en rijden vele kilometers om het vuurwerk op te halen. En als er dan een importeur is die dit gedrag wilt belonen met een klantenkaart is dit voor ons en voor Vulcan een win -win situatie.

                          Maar als ik eerlijk moet zijn heeft een klantenpas voor de normale consument geen toegevoegde waarden. Als voorbeeld neem ik een vriend van mij die echt geen freak of liefhebber is, maar traditioneel gezien wat vuurwerk koopt. Hij rijdt tijdens de losse verkoopdagen langs de plaatselijke dealer(meneer heeft totaal geen idee welk merk daar verkocht wordt) en koopt voor een x bedrag wat vuurwerk. Nu heb je natuurlijk met de online consument het voordeel dat je aan de hand van het internet / social media de klant beter kan informeren over de actie en de toegevoegde waarden. Maar dan nog koopt de 'normale' vuurwerk koper zijn vuurwerk 9/10 x bij de plaatselijke vuurwerk winkel.

                          Vuurwerk is vuurwerk en is iets waar zij enkel in eind december belangstelling voor tonen. En hierbij komen wij bij mijn argument: de aankoopfrequentie van de 'normale' vuurwerkkoper is te laag om de toegevoegde waarden van een klantenpas te zien. Daarnaast als je kijkt naar het aankoopproces van de normale consument is dit vaak niet gebaseerd op grondig onderzoek naar de verschillende merken, maar puur gericht op plaatselijk aanbod. Hierdoor is het lastig om loyaliteit te winnen bij de klant en dat is nou net waar een klantenpas voor bedoelt is.

                          Comment


                            #43
                            Ik denk dat deze kaart zeker waarde heeft voor de hedendaagse eindconsument. Allereerst is het voor de freaks een echte nice to have! Staat toch prachtig in je knip. Het puntensysteem stimuleert mensen om bij een Vulcandealer te kopen, je krijgt dat net dat extratje bovenop een voorverkoop korting of aanbieding. Een eerste cadeau in de zin van een gratis cake is denk ik wel het stapje over de drempel en geeft mensen al een goed gevoel bij deze kaart. Meer dealers zouden dit initiatief moeten nemen om de klant een stukje service op deze manier te geven! Het is een win-win voor beide partijen en naar mijn idee een gouden zet van Vulcan!

                            Comment


                              #44
                              De enige exclusiviteit die zo'n kaart biedt, is dat je iets hebt van een bedrijf dat direct het vuurwerk importeert. Een soort feeling dat je dichterbij staat.

                              Vanwege de geboden korting of gratis producten hoef je het niet echt te doen. Er zijn namelijk dealers die betere kortingen of betere gratis producten meegeven.
                              Voor de kleintjes is elke korting of gratis product natuurlijk wel mooi meegenomen.

                              Deze kaart is mooi meegenomen wanneer je shopt bij een Vulcan dealer, maar verder niet echt.
                              Het is nu eenmaal niet zo dat Vulcan een door elke vuurwerkliefhebber geliefde importeur is waardoor men de kaart perse MOET hebben.

                              Ik denk dat een clubkaart van bepaalde Nederlandse dealers een veel geliefder item zou zijn.

                              Ik heb nog ergens de Diamond Club card staan en die was volledig gratis. Nooit serieus iets mee gedaan maar is nog steeds leuk voor de heb.

                              De Special Edition reeks van Schuurmans Vuurwerk / Diamond Collection was volgens mij ook bedoeld om i.c.m. clubcard only aan te mogen schaffen, uiteindelijk kwam een groot deel van de reeks gewoon in verkoop zonder clubcard.

                              Dit is geen kritiek naar Vulcan, maar gewoon mijn mening.

                              Comment


                                #45
                                Soort van lvc-pas idee. Tof vulcan.
                                Ook bekend als Vuurwerk Nederland!

                                Comment

                                Working...
                                X