Petitievoorvuurwerk.nl
Pagina 2 van 9 EersteEerste 1234 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 16 t/m 30 van 131
  1. #16
    Super Moderator arviidd's schermafbeelding
    Geregistreerd
    23 december 2012
    Berichten
    3.555
    Thanks
    9.225
    3.545 waarderingen in 1.463 posts
    Ik ben voor!

    Dit is zeker goed voor de klanten binding. Sparen voor gratis vuurwerk wie wil dat nou niet.
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

  2. #17
    VWC-Lid recemonster's schermafbeelding
    Geregistreerd
    23 juni 2010
    Berichten
    796
    Thanks
    412
    994 waarderingen in 370 posts
    Ik ben hier wat sceptischer in dan andere liefhebbers.

    Voor de eind consument die 1x per jaar vuurwerk koopt weet ik niet of het heel interessant is om een pas te kopen en deze een jaar te bewaren (App support? zoals Passbook). Als lief hebber ben ik wel voor omdat extra korting/extra vuurwerk altijd welkom is. Het punten sparen is leuk maar het valt of staat met hoe het sparen/belonen in zijn werk gaat. De speciale pashouders producten kan wel heel interessant zijn door bijvoorbeeld bepaalde producten alleen online in de voorverkoop te kunnen bestellen als pas houder zo maak je echt iets exclusiefs.

    Dus kort samengevat voor de eindconsument twijfel ik of het een echte meerwaarde heeft en of zo'n kortingspas zal aanslaan, maar voor liefhebbers zie ik wel potentie.

  3. #18
    VWC-Lid lethalcreed's schermafbeelding
    Geregistreerd
    11 januari 2014
    Berichten
    51
    Thanks
    2
    12 waarderingen in 7 posts
    Top idee een membercard bij een vuurwerk dealer!

    Wat mij betreft heeft het alleen maar voordelen zowel voor de consument als voor vulcan zelf.
    Door een membercard motiveer je mensen eerder om een product toch maar te kopen bij in dit geval vulcan omdat ze er dan extra punten mee sparen/gratis vuurwerk door krijgen. Hierdoor heeft de consument extra korting op vuurwerk/gratis vuurwerk en vulcan heeft een groter aantal terugkerende klanten omdat ze dan door kunnen sparen met hun punten en extra korting op producten voor members is natuurlijk altijd mooi meegenomen.

    Vooral puntje 4 vind ik een heel gaaf idee. Exclusieve producten die je alleen kunt bestellen als je lid bent. Ben benieuwd wat deze producten gaan worden.

    Kortom nu al een top idee. Ik ben benieuwd welke voordelen er de komende jaren nog bij gaan komen. Maar een ding is zeker. Dit jaar gaan we zeker gebruik maken van de membercard!
    Pyroteamkenb www.youtube.com/pyroteamkenb

  4. #19
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    9 maart 2007
    Locatie
    Zuid-Holland
    Berichten
    3.257
    Thanks
    854
    1.125 waarderingen in 486 posts
    Ik vind zekkers toegevoegde waarde en vind het zekkers een goed idee zo membercard geef toch altijd wat extra,s
    vooral met dat punten sparen voor gratis vuurwerk dat vind ik wel top idee dat heb ik nog niet eerder mee gemaakt bij andere vuurwerk importeur van nederland voor het blijft leuk als zo vuurwerk importeur zo pasje aanbiend

    Voor mijn is top idee zo Vulcan Europe Membercard

  5. #20
    VWC-Lid hout86's schermafbeelding
    Geregistreerd
    26 november 2010
    Locatie
    Tilburg
    Berichten
    857
    Thanks
    528
    567 waarderingen in 301 posts
    Na de LVC pas van Zena nu de Vulcan Europe Membercard, zeker een extra toevoeging voor de consument.

    Ik ben voor.

  6. #21
    VWC-Lid jorisman's schermafbeelding
    Geregistreerd
    30 september 2008
    Berichten
    993
    Thanks
    206
    739 waarderingen in 301 posts
    Ik denk zelf dat de pas geen toegevoegde waarde is voor de standaard consument. In mijn ogen zijn de meeste consumenten totaal niet met vuurwerk bezig, maar als het dan December is willen ze toch wel een paar potjes (of eigenlijk vuurpijlen, veel mensen denken nog steeds dat dat het mooiste is) kopen. De consument doet dan ook zijn vuurwerk kopen bij de dichtstbijzijnde winkel en kijkt hooguit wat filmpjes.

    Voor mij en ik denk met mij vele andere freaks zou zo'n pas wel wat zijn. Ik denk ook dat iedere freak die bij Vulcan vuurwerk wil kopen zo'n pas aan zou schaffen. Wij willen altijd het beste vuurwerk voor een lage prijs en zijn daarom altijd erg geïnteresseerd in nieuwtjes om te weten waar we dit kunnen kopen. De prijs van 2 euro vind ik dan zelf nog vrij laag.
    Mijn nieuwe youtube-kanaal:[url]http://www.youtube.com/user/PyrocrewVlissingen[/url]

  7. #22
    VWC-Lid Reverser's schermafbeelding
    Geregistreerd
    2 oktober 2013
    Berichten
    2.525
    Thanks
    1.098
    3.124 waarderingen in 1.217 posts
    Leuke toevoeging. Wij freaks zijn wel gek op zulke kaarten. Kan een leuk iets worden voor alle leveranciers. Behalve een leuke korting ook nog een leuk spaar object. Ieder jaar een nieuwe uitbrengen met een ander design. Natuurlijk Ook een leuke spaarmap uitbrengen voor de freaks. Een beetje het flippo idee.
    http://www.youtube.com/c/ReVerser

  8. #23
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    12 augustus 2007
    Berichten
    3.721
    Thanks
    2.535
    2.817 waarderingen in 1.211 posts
    Alleen al het pasje zelf heeft voor mij toegevoegde waarde. Ziet er heel mooi en strak uit en past mooi tussen mij ander 100 pasjes die in mijn beurs zitten. Hehe.
    Maar eerlijk is eerlijk, het heeft wel wat, je hebt het pasje meestal altijd bij de hand wanneer je iets besteld dus kun je makkelijk je pasnummer opgeven. Het hoort er anno 2016 gewoon bij.

  9. #24
    Super Moderator omepje's schermafbeelding
    Geregistreerd
    11 augustus 2006
    Locatie
    Enschede
    Berichten
    22.437
    Thanks
    40.988
    19.050 waarderingen in 8.433 posts
    Geweldig zeg, mooi om te zien dit. Card ziet er ook nog eens super gaaf uit en alleen daarom is het al een aanwinst op zich.
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

  10. Deze gebruiker waardeert omepje voor het bericht:


  11. #25
    VWC-Lid bruijntjeluc's schermafbeelding
    Geregistreerd
    4 januari 2008
    Locatie
    gelderland
    Berichten
    987
    Thanks
    1.817
    903 waarderingen in 392 posts
    Ik denk dat de vulcan kaart voor de freaks zoals wij zeker een toegevoegde waarde heeft. Aangezien we bijna het hele jaar. Dag en nacht met onze mooie hobby bezig zijn. Ik denk wel dat het voor de normale consument het iets is wat van mindere waarde kan zijn omdat die toch pas aan het einde van het jaar aan vuurwerk gaan denken. En de vulcanpas dan waarschijnlijk ergens in een la ligt weg te rotten omdat mensen dat gaan vergeten. Wat daarvoor misschien de oplossing kan zijn om te werken met ren soort van seizoenkaart. Dat je bijvoorbeeld in november het pasje opstuurd samen met bijvoorbeeld een folder of boekje. Ik weet niet of dit financieel haalbaar is omdat er toch kosten aanzitten maar dat zou dan wel weer een mooie oplossing zijn.
    Team Anti Crackling en kunstkerstbomen

  12. #26
    VWC-Lid mikosje's schermafbeelding
    Geregistreerd
    3 december 2007
    Berichten
    5.631
    Thanks
    1.547
    6.979 waarderingen in 2.468 posts
    De kaart kan zeker een toegevoegde waarde creëren. Mensen zullen sneller wat bestellen als ze een bepaalde korting/ gratis producten krijgen. Ook komen er naar mijn mening meer mensem opaf als ze voor or iets kunnen sparen.
    Een tip bij een dealer een bord maken met alle voordelen van de kaart en goed in het zicht brengen.
    https://www.youtube.com/@mikosjepyro

  13. #27
    VWC-Lid dinoroel's schermafbeelding
    Geregistreerd
    8 november 2005
    Locatie
    Voorhout
    Berichten
    955
    Thanks
    297
    576 waarderingen in 265 posts
    Hm, ik vraag me ten zeerste af of de kaart voor een normale Henk of Ingrid toegevoegde waarde heeft. Voor deze groep is vuurwerk een erg seizoensgebonden product, op andere tijden denken ze er geeneens aan. De kans dat ze volgend jaar diezelfde kaart weer meenemen acht ik daarom toch redelijk klein, het onderwerp heeft deze groep gewoon totaal niet bezig gehouden.

    Zal de kaart goed verkopen? Misschien, maar de enige reden hiervoor zijn de gatis cake en kortingsacties op dat moment, volgend jaar hebben de meeste kaart waarschijnlijk niet meer.
    Alles is mogelijk, zeer weinig is zeker.

  14. #28
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    22 december 2012
    Locatie
    Leeuwarden
    Berichten
    244
    Thanks
    199
    195 waarderingen in 112 posts
    We blijven Nederlanders en dat wil zeggen trots op onze vuurwerk traditie en gek op aanbiedingen! Als deze membercard die twee samen brengt denk ik dat Vulcan een goede stap zet!
    Laatst gewijzigd door alfa-broer; 13 september 2016 om 18:58

  15. #29
    VWC-Lid -Ghost-'s schermafbeelding
    Geregistreerd
    4 juli 2009
    Locatie
    N-H
    Berichten
    1.215
    Thanks
    1.055
    1.403 waarderingen in 505 posts
    cool, en dat alles voor twee euro, één biertje!

    Vanaf wanneer kan ik deze bij de plaatselijke vulcan dealer halen?
    When you stand for nothing, you fall for anything.

  16. #30
    VWC-Lid Vlinderbommetje's schermafbeelding
    Geregistreerd
    28 december 2010
    Berichten
    906
    Thanks
    6.287
    749 waarderingen in 281 posts
    Ik vind het uiterlijk van de pas al vet! Mensen kopen het alleen al als collectors item. Daarnaast ook nog extra's en kortingen scoren, dan is het feest compleet.

    Ik zeg doen.

Pagina 2 van 9 EersteEerste 1234 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •