Petitievoorvuurwerk.nl
Pagina 1 van 9 123 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 15 van 131
  1. #1
    Administrator Mattenfreak's schermafbeelding
    Geregistreerd
    20 juni 2005
    Locatie
    Omgeving Utrecht
    Berichten
    11.099
    Thanks
    12.962
    19.579 waarderingen in 4.246 posts

    Vulcan Europe Membercard

    Vulcan Europe MemberCard
    Nieuw in 2016, een lidmaatschap bij Vulcan Europe voor iedereen die vuurwerk koopt!

    Waar kan je de pas halen?
    De pas kan je bij een Vulcan-dealer kopen voor € 2,00. Wanneer je vervolgens bij de winkel voor € 25,00 vuurwerk koopt, krijg je ook direct een gratis cake t.w.v. minimaal € 12,50, deze komt bovenop de andere voorverkoop acties.

    Welke voordelen heb je met de Vulcan Europe MemberCard?
    Met een pas heb je meerdere voordelen;

    1. Gratis product bij aanschaf MemberCard en vuurwerk t.w.v. € 25,00
    2. Punten sparen - welke je later in kan wisselen voor gratis vuurwerk
    3. Extra korting - op een aantal artikelen krijg je met de pas éxtra korting
    4. Speciale pashouders producten - je ontvangt aanbiedingen welke uitsluitend bestellen zijn door pashouders
    5. Vulcan nieuwtjes - je ontvangt naast de speciale aanbiedingen ook leuke nieuwtjes van Vulcan Europe

    De komende jaren komen er nog meer voordelen bij, in 2016 wordt er gestart met bovenstaande voordelen.

    -------------------------------------------------------------

    Vuurwerkcrew mag 10 kaarten verloten!
    Vulcan Europe stelt 10 kaarten beschikbaar om te verloten onder de liefhebbers op Vuurwerkcrew.nl. Als winnaar krijg je een pas waar je niet voor hoeft te betalen, heb je sowieso recht op dat gratis artikel bij besteding van € 25,00 bij een Vulcan-dealer, maar krijg je ook een x-aantal punten welke direct in te wisselen zijn voor gratis producten (uiteraard kan je ook doorsparen)!

    Hoe maak je kans op zo'n pas?
    Geef in dit topic een antwoord op de vraag; denk jij dat de Vulcan MemberCard een toegevoegde waarde heeft voor de hedendaagse eindconsument?

    De kaarten zullen worden verloot onder alle leden die antwoord geven op deze vraag in dit topic.

    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

  2. Deze 14 gebruikers waarderen Mattenfreak voor het bericht:

    + Show/Hide list of the thanked


  3. #2
    Super Moderator pyrofan#1's schermafbeelding
    Geregistreerd
    22 december 2014
    Berichten
    4.231
    Thanks
    12.598
    13.044 waarderingen in 3.424 posts
    Ik denk zeer zeker dat de Vulcan MemberCard van toegevoegde waarde is voor de hedendaagse eindconsument. Ik ben van mening dat klantenkaarten van toegevoegde waarde zijn en dat dit de laatste jaren ook wel is gebleken bijv. binnen de sector detailhandel.
    Dat er een gratis product aan verbonden zit bij een besteding vanaf 25eu is natuurlijk een slimme zet. Iets cadeau krijgen is altijd leuk en dit werkt voor de consument natuurlijk stimulerend om naar een Vulcan dealer te gaan.
    Het punten spaarsysteem is ook goed. Iets cadeau krijgen is leuk, maar het wordt pas echt gaaf als je je lievelingsproduct cadeau krijgt.

    De punten 3 en 4 zijn denk ik nog wel het meest belangrijk. Extra korting en speciale producten voor pashouders zorgen ervoor dat een pashouder zich speciaal voelt. Ze horen nu immers bij een selecte groep Vulcan Membercard houders.

    De Vulcan nieuwtjes vind ik zelf ook erg leuk. Ik vind dat Vulcan dit ook al goed doet op de fb pagina.

    Kortom, ik denk dat de Vulcan MemberCard zeker van toegevoegde waarde is, omdat de consument dit ziet als een extra service en laat dat anno 2016 nou net iets zijn dat erg belangrijk is en waar je je als bedrijf mee kan onderscheiden.

  4. #3
    VWC-Lid EuFirework's schermafbeelding
    Geregistreerd
    8 juni 2012
    Berichten
    207
    Thanks
    35
    72 waarderingen in 54 posts
    Ik weet zeker dat het een toegevoegde waarde heeft.
    1 de consument spaart voor gratis producten en/of een korting.
    2 ook voor vulcan is het goed, spaar systemen/klanten kaarten worden al jaren gebruikt in diverse winkelketens. Stel een klant koopt voor 43 euro producten en bij 50 euro krijgt de klant een product of extra punten, dan zal de klant vaak een paar euro meer uit geven.
    Ik zou zelf ook graag een member kaart willen hebben, niet alleen voor de acties maar ook omdat het een leuk hebbe ding voor in de portemonnee is
    In de crackling chry wolken.

  5. #4
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    7 augustus 2007
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    746
    Thanks
    612
    787 waarderingen in 323 posts
    Ik doe mee!

    Een kaart heeft altijd een toegevoegde waarde, zo bind je je klanten aan jou bedrijf, kijk maar naar Airmiles kaarten, freebees kaarten, je maakt klant loyaal aan jou bedrijf. En korting pakken is altijd goed!

  6. #5
    VWC-Lid Zaliotuur's schermafbeelding
    Geregistreerd
    29 oktober 2007
    Locatie
    Nijmegen
    Berichten
    235
    Thanks
    72
    91 waarderingen in 72 posts
    Dat lijkt een beetje op de Diamond Vuurwerk member club of iets dergelijks die heel lang geleden bestond (ik zal eens kijken of ik dat pasje nog ergens kan opduiken).

    Het idee was toen en nu weer naar mijn idee logisch en vernieuwend dus ik ga zeker kijken of er ergens in mijn buurt een dealer zit met flink wat Vulcan, de GRAND FINALE No.1 beviel namelijk prima vorig jaar.

  7. #6
    VWC-Lid lwd gast's schermafbeelding
    Geregistreerd
    11 december 2007
    Locatie
    leeuwarden
    Berichten
    587
    Thanks
    309
    198 waarderingen in 101 posts
    De kaart zal zeker een toegevoegde waarde zijn, de normale consumenten en wij als freak zijnde hebben altijd oor naar gratis producten (bovenop de al gegeven korting) .plus je kan punten gaan sparen voor nog meer gratis vuurwerk dus die kaart zal denk ik wel een succes worden.

  8. #7
    VWC-Lid patrick ouwehand's schermafbeelding
    Geregistreerd
    20 september 2015
    Locatie
    katwijk
    Berichten
    38
    Thanks
    4
    16 waarderingen in 9 posts
    altijd welkom.
    extra korting en extra producten ben ik altijd voor te porren.
    En de heden daagse consument ook wel denk ik zo al is het alleen al omdat om gerekend een pot voor 2 euro krijgt.
    ook al zou ik hem niet winnen.ik had de dealer al benaderd over de pas maar jullie gaven eerder uitleg dan de dealer XD.

  9. #8
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    30 september 2013
    Berichten
    94
    Thanks
    4
    11 waarderingen in 7 posts
    Ik denk dat dit een goede zet is van vulcan. Mensen kunnen sparen voor gratis vuurwerk en ze krijgen (mits ze €25 besteden) een extra gratis cake bij hun bestelling en een extra gratis cake is altijd leuk. Dit zal dan ook interesse opwekken bij mensen waardoor ze zo'n kaart gaan kopen. Mensen vinden het dan leuk om extra kortingen te krijgen en te kunnen sparen voor gratis vuurwerk. Aangezien de kaart ook maar €2 kost zullen mensen er snel gebruik van maken. Dit zal dus zeker een toegevoegde waarde hebben voor de hedendaagse eindconsument.

  10. #9
    VWC-Lid elgielo's schermafbeelding
    Geregistreerd
    10 februari 2006
    Berichten
    715
    Thanks
    694
    977 waarderingen in 322 posts
    ik zou heel graag zon kaart willen winnen omdat.

    1. hij staat erg mooi in mn portomonee
    2. ik ben gek op korting
    3. dit is wat de consument nog mist in zijn leven.

  11. #10
    VWC-Lid kunst-en-vuurwerk's schermafbeelding
    Geregistreerd
    9 november 2015
    Locatie
    Zoetermeer
    Berichten
    244
    Thanks
    460
    76 waarderingen in 51 posts
    Wij Nederlanders zijn gek op gratis of kortingen e.d., dus deze kaart zal zeker populair worden. Het is natuurlijk een slimme manier van klantenbinding, voor beide partijen een voordeel dus.
    Puik idee, me dunkt. Als ik van plan was bij een Vulcan-dealer mijn handeltje in te slaan zou ik zeker de kaart overwegen.
    Gelukkig oudjaar!

  12. #11
    VWC-Lid Vuurwerk079's schermafbeelding
    Geregistreerd
    22 december 2014
    Locatie
    Zoetermeer
    Berichten
    653
    Thanks
    356
    407 waarderingen in 166 posts
    denk jij dat de Vulcan MemberCard een toegevoegde waarde heeft voor de hedendaagse eindconsument?

    Ik weet het zeker.. als member voel je speciaal zeker als je nog speciale acties en spaarpunten krijgen. Tevens is het alleen al een geweldig pasje en een perfecte manier om de dealer en importeur dichter bij de wensen van de klant te kunnen komen.

  13. #12
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    7 januari 2014
    Berichten
    33
    Thanks
    0
    9 waarderingen in 7 posts
    Ik denk zeer zeker dat de Vulcan MemberCard van toegevoegde waarde is voor de hedendaagse eindconsument.
    Klanten zullen sneller naar vulcan dealers gaan vanwege deze pas waardoor ze al een cake van 12,50 gratis krijgen bij aankoop van 25. En je hebt ook nog is het normale gratis vuurwerk. Dus dubbel zoveel voordeel.
    Punten systeem is er handig en zullen de meeste mensen ook erg leuk vinden dat ze zo gratis vuurwerk kunnen krijgen! En de klant zou veel sneller meer geld uitgeven door bijv. Wildebeast €34,95x2=69,90 word er besteld en ze zullen er dan snel een 3de bijnemen of iets anders voor meer vuurwerk dat gratis is .

  14. #13
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    7 januari 2014
    Berichten
    33
    Thanks
    0
    9 waarderingen in 7 posts
    Nog een vraag word deze pas ook verkocht bij Wagenvoort Vuurwerk.
    Verkoopt ook Vulcan maar ook andere merken.

  15. #14
    VWC-Lid Toffee's schermafbeelding
    Geregistreerd
    18 januari 2010
    Locatie
    Flevoland
    Berichten
    186
    Thanks
    142
    77 waarderingen in 43 posts
    Ja ideaal,

    Goed voor bedrijf, klanten binding en klanten bestand. Wie zijn je klanten en waar wonen ze en wat is me gemiddelde doelgroep.

    En leuk voor de menners ze krijgen er wat voor terug, je neemt sneller de moeite om bij vulcan te kijken voor leuke exclusieve aanbiedingen etc. Ik zeg doen, maar maak er wel een persoonlijke kaart van. Slim voor de organisatie leuk de members
    Laatst gewijzigd door Toffee; 12 september 2016 om 23:00

  16. #15
    VWC-Lid pyrofreak96's schermafbeelding
    Geregistreerd
    1 december 2011
    Locatie
    Groningen (provincie)
    Berichten
    427
    Thanks
    431
    263 waarderingen in 101 posts
    Ik ben direct voor,
    het is een beetje een win-win situatie, zowel voor Vulcan als voor de consument.

    En ik ben van mening dat dit gestimuleerd mag worden, en ik zou daar graag mijn steentje aan willen bijdragen!

    Conclusie: Go vulcan!!
    Fireworks is a lifestyle

Pagina 1 van 9 123 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •