Banner Vuurwerkmania - Vuurwerkmania.nl
Pagina 2 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 16 t/m 30 van 53
  1. #16
    VWC-Lid Levensgenieter's schermafbeelding
    Geregistreerd
    15 augustus 2015
    Locatie
    Friesland
    Berichten
    1.049
    Thanks
    428
    749 waarderingen in 365 posts
    Door de freak acties ben ik denk ik een beetje verwend geworden. Vorig jaar werd ik hier pas bekend mee en er ging een wereld voor mij open. Producten die ik eerst heel graag wou hebben, liet ik staan die nu wel binnen bereik vallen.
    Want ja.. 1 of 2 dikke boxen is leuk en vet. Maar ik wil de hele dag wat af te steken hebben.
    Als ik nu diezelfde prijzen bekijk denk ik gewoon.. tja normale prijs.. en bij de rest denk ik veel te duur. En dan kijk ik bvb naar de duur van een product. Een euro per seconde vind ik wel max. Tenzij er veel in salvo wordt geschoten, dan veranderd dat. Maar dat is ook wel een reden dat ik de waaiers vaak laat staan. Die komen gouw op 3 euro per seconde. Ook 3 keer zo mooi. Maar als je je vuurwerk alleen koopt (niet met een groep) dan moet je keuzes maken. En dan ga ik toch ook wel voor veel met een paar hele dikke jongens er tussen. Lekker opbouwen.
    Pijlen rekje hoort er ook gewoon bij..
    Meestal in het begin gooi ik alles in de winkelmand wat ik enigszins leuk vind en graag zou willen zien. Vervolgens moet ik de helft vaak schrappen en dan vergelijk ik alles met elkaar.
    Dus eindconclusie is: Zo veel mogelijk mooi kwaliteit spul kopen (30mm tubes /25 gram per shot) en daarnaast genoeg leuk klein spul voor erbij. Zo goedkoop mogelijk natuurlijk.
    Maar soms is het ook wel een kwestie van gunnen..

    Sommigen zeggen dat die freak acties de markt kapot maken. En snap dit ergens wel maar zo zit de markt nou eenmaal in elkaar. Uiteindelijk doet toch 90%? zijn inkopen wel bij die winkels (in december).

    Ik vinn hemaal mooi
    Vriendelijke groet, FireDisplay-4K Vuurwerk films!

  2. #17
    VWC-Lid patrick ouwehand's schermafbeelding
    Geregistreerd
    20 september 2015
    Locatie
    katwijk
    Berichten
    38
    Thanks
    4
    16 waarderingen in 9 posts
    als vader van 2 tieners. (die trouwens ook van vuurwerk houden en ook wat willen afsteken).
    Zijn de keuzes gauw gemaakt.
    De prijs zo laag mogelijk en zo veel mogelijk ook al kost het dan nog een vermogen.
    ( en daar zijn de freak acties dan wel goed voor mijn nederige dank daarvoor).
    voor de dag cat.1 veel voor weinig.
    sier pakketten voor de kinderen max 60 per stuk (de keuze is dan aan hun)
    pijl pakketten mogen niet missen voor in de rekken max 40 euro per pakket.
    er mag zeker wel wat bij zitten zoals één waaier maar niet te duur en wat 500 gram cakes.De meeste cake boxen laat ik links liggen ivm de prijs.
    En voor de rest veel voor weinig. van 18:00 tot 0:00 is tegenwoordig echt een uitdaging om te kunnen stoken.
    in deze tijden ben ik blij met freak acties ivm de stijgende jaarlijkse kosten.
    dus voor mij is de prijs belangrijker dan wat ik er voor krijg.

  3. #18
    VWC-Lid remcus's schermafbeelding
    Geregistreerd
    25 augustus 2009
    Locatie
    Emmen
    Berichten
    496
    Thanks
    152
    415 waarderingen in 208 posts
    Ik maak zcker gebruik van de freakacties, maar ik let niet heel erg op de prijs ik koop wat ik mooi vind en zie meestal wel waar ik uiteindelijk op ben uit gekomen qua prijs en hoop dat dan nog vele jaren zo te kunnen doen Meestal een box of 6/7 voor nachts en leuk " klein spul " voor overdag/avonds en de meeste boxen zijn idd niet goedkoop, maar wil in januari ook niet de gedachte hebben " mmm dat had ik toch beter wel kunnen doen "

  4. #19
    Super Moderator pyrofan#1's schermafbeelding
    Geregistreerd
    22 december 2014
    Berichten
    4.236
    Thanks
    12.603
    13.071 waarderingen in 3.426 posts
    Leuke stelling. Dit houdt de sfeer er goed in! De prijs speelt zeker een rol, want ik probeer toch met een bepaald budget zoveel mogelijk kwaliteitsproducten te kopen. Het komt dan ook zeker voor dat ik bijvoorbeeld geweldige cakes laat staan, omdat ik ze te duur vind.

    Toch zitten er ieder jaar wat uitzonderingen bij. Als ik echt wild ben van een product, bijvoorbeeld vanwege een uniek effect of vanwege een uitzonderlijk goede productie (salute cake 1, happy thunder q 2013), dan betaal ik graag de volle mep om toch het betreffende product eens meegemaakt te hebben.

    Dit jaar heb ik voor het eerst gebruik gemaakt van de freakacties. Ik heb hierbij een aantal producten besteld met flink wat korting, die ik doorgaans liet staan vanwege de hoge prijs. Ook was ik sneller geneigd om producten in meervoud aan te schaffen.

  5. Deze gebruiker waardeert pyrofan#1 voor het bericht:


  6. #20
    VWC-Lid elgielo's schermafbeelding
    Geregistreerd
    10 februari 2006
    Berichten
    715
    Thanks
    694
    977 waarderingen in 322 posts
    Ik wil altijd toch wel een flinke berg vuurwerk en heb een max budget, dus voor de grote berg geldt voor mij..... een goed boeket is een goed boeket.... en als ik dan maar wat variatie erin heb (5 a 6 verschillende effecten) dan vind ik het goed....
    Dus dan maak ik die main stash zo groot mogelijk met aanbiedingen en kartonacties als ik maar zoveel mogelijk goede shots heb voor dat geld.
    en dan houd ik altijd nog zon 10 a 20 procent van mijn budget apart voor speciale dingen die ik perse wil hebben en nieuwe dingentjes die je dan toch wilt proberen zeg maar.



    het lijkt zo makkelijk maar uiteindelijk vindt ik het toch elk jaar weer lastig kiezen

  7. #21
    VWC-Lid dinoroel's schermafbeelding
    Geregistreerd
    8 november 2005
    Locatie
    Voorhout
    Berichten
    955
    Thanks
    297
    576 waarderingen in 265 posts
    Prijs maakt zeker uit bij het bestellen, de prijs bepaald zelfs waar ik het vuurwerk bestel.
    Alles is mogelijk, zeer weinig is zeker.

  8. #22
    VWC-Lid wesley.s's schermafbeelding
    Geregistreerd
    6 oktober 2012
    Locatie
    nieuwegein
    Berichten
    753
    Thanks
    0
    334 waarderingen in 177 posts
    prijs maakt heel veel uit waar ik het koopt en wat ik koop het is en soort sport om ook binnen een budget te blijven en dan toch mooie show er van te maken
    het vuurwerk moet het ook wel waard zijn sommige cakes vind ik heeel mooi maar gewoon veel te duur gelukkig hebben we daar voor freak acties

  9. #23
    VWC-Lid aartvanmaren's schermafbeelding
    Geregistreerd
    15 december 2009
    Locatie
    delft
    Berichten
    217
    Thanks
    112
    134 waarderingen in 59 posts
    Prijs maakt inderdaad wel deel uit waar ik me vuurwerk ga halen , maar als een product niet goedkoper ergens anders te halen is . Dan koop ik het als nog , als ik het echt graag wil hebben .
    avm

  10. #24
    VWC-Lid skyrider's schermafbeelding
    Geregistreerd
    1 september 2006
    Locatie
    Olst
    Berichten
    2.064
    Thanks
    11.741
    1.182 waarderingen in 628 posts
    Budget speelt wel de grootste rol. Aangezien dat er voor zorgt,dat je bepaalde dingen wel of niet kunt kopen. Probeer wel altijd,voor het maximale aan kwaliteit te gaan,binnen het budget. Kijk dan ook niet meer,naar producten die niet haalbaar zijn,of teveel snoepen in een keer.

    En ja effecten,spelen zeker een rol! Bepaalde effecten,maken of breken een cake voor mij. Hoe mooi de cake ook is. Bijv: een cake als leaping Lions. Is qua prijs goed te doen,mooie felle kleurtjes,en een ruk finale. Dat had een 10 kunnen zijn,is nu een 7. Doet soms wel pijn,dat soort keuze's. Maar ik wil,dat het zo perfect mogelijk is. Als ik voor bepaalde effecten ga.
    Light some fireworks, and see who answers.

  11. #25
    VWC-Lid mega vuurwerkfreak's schermafbeelding
    Geregistreerd
    3 januari 2010
    Berichten
    152
    Thanks
    22
    90 waarderingen in 44 posts
    Voor mij speelt de prijs van een product zeker een grote rol. Ik merk zelf dat 't aantrekkelijker wordt om een product te kopen als er hoge kortingen op gelden. Dan probeer ik toch nog bij mezelf te raden te gaan: is het product z'n geld echt waard? Vuurwerk is immers duur zat, de verschillen tussen prijs en kwaliteit zijn aanzienlijk en onze buurlanden zijn dichtbij.

  12. #26
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    29 december 2008
    Berichten
    9
    Thanks
    2
    21 waarderingen in 3 posts
    Prijs bepaalt uiteindelijk inderdaad of ik het koop, en dan meestal kijk ik naar prijs per shot. Maar dit alleen met een product waar ik wel tevreden mee ben qua kwaliteit etc. En dan hou ik ook mijn totale budget in achtergrond zodat ik genoeg variatie en genoeg vuurwerk overhou waardoor ik een leuke dag/avond kan hebben.

  13. #27
    VWC-Lid Knalpak's schermafbeelding
    Geregistreerd
    15 oktober 2015
    Berichten
    932
    Thanks
    998
    486 waarderingen in 210 posts
    De prijs heeft toch zeker wel invloed in wat ik koop (wie houdt er nou niet van aanbiedingen of kortingen) daarbij wel lettend op kwaliteit. Maar als ik iets zie dat ik graag wil hebben en het is iets duurder dan koop ik het meestal ook wel.

  14. #28
    VWC-Lid Palm Tree's schermafbeelding
    Geregistreerd
    1 februari 2006
    Locatie
    Noord Holland
    Berichten
    5.940
    Thanks
    1.145
    2.879 waarderingen in 1.215 posts
    Elk jaar weer neem ik een budget in mijn hoofd, en elk jaar weer ga ik daar iets over heen...
    Nee, ik kijk niet echt naar de prijs, maar vooral naar kwaliteit
    Senyor pirotècnic, pot començar la mascletà !!!

  15. #29
    VWC-Lid bassie1978's schermafbeelding
    Geregistreerd
    30 september 2007
    Locatie
    Overijssel
    Berichten
    6.452
    Thanks
    18.114
    5.931 waarderingen in 2.260 posts
    Ik kijk eerst naar de uitwerkingen van een cake....dat bepaald of deze op mijn wish-list komt.
    Daarna kijk ik pas naar de prijs, past die binnen budget, is de prijs kwaliteit goed, etc etc...

    De prijs die ik moet betalen bepaald uiteindelijk zeker wel of ik de cake uiteindelijk wel of niet koop, maar ik kijk dus eerst naar de uitwerking!

  16. #30
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    8 december 2005
    Berichten
    45
    Thanks
    13
    42 waarderingen in 14 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bassie1978 Bekijk bericht
    Ik kijk eerst naar de uitwerkingen van een cake....dat bepaald of deze op mijn wish-list komt.
    Daarna kijk ik pas naar de prijs, past die binnen budget, is de prijs kwaliteit goed, etc etc...

    De prijs die ik moet betalen bepaald uiteindelijk zeker wel of ik de cake uiteindelijk wel of niet koop, maar ik kijk dus eerst naar de uitwerking!
    Hier precies hetzelfde. Uitwerking moet mooi en afwisselend zijn en daarna binnen het vast gestelde budget passen.
    Nu moet ik zeggen dat ik dit jaar voor het eerst gebruik maak van de freak akties waardoor er meer producten in het assortiment komen dan de jaren hiervoor.

  17. Deze gebruiker waardeert moonstone voor het bericht:


Pagina 2 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •