Banner Vuurwerkmania - Vuurwerkmania.nl
Pagina 1 van 4 123 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 15 van 53
  1. #1
    Super Moderator titanium's schermafbeelding
    Geregistreerd
    1 december 2006
    Locatie
    Achterhoek
    Berichten
    1.792
    Thanks
    2.924
    3.004 waarderingen in 953 posts

    [Stelling] De prijs bepaalt wat ik koop!

    We hebben weer een nieuwe stelling:

    We zijn namelijk benieuwd waarop jullie de inkopen baseren, kijken jullie puur naar de prijs van het product** en kiezen jullie aan de hand daarvan de mooiste producten uit? Of kijken jullie specifiek naar een bepaalt effect dat je mooi vind en ga je daarvoor ondanks de hogere prijs?

    Nogmaals de stelling:
    De prijs bepaalt wat ik koop!


    **Bijvoorbeeld een max. prijs per schot of max. prijs per cake of dat je een minimaal kortingspercentage wilt
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

  2. Deze 3 gebruikers waarderen titanium voor het bericht:


  3. #2
    VWC-Lid kloesje's schermafbeelding
    Geregistreerd
    24 augustus 2011
    Berichten
    1.652
    Thanks
    722
    747 waarderingen in 411 posts
    Leuke stelling!

    Voorop gesteld kijk ik natuurlijk naar wat de effecten van een bepaald product zijn. Als die me al niet aanspreken hoef ik naar de prijs al niet te kijken.

    Daarnaast kijk ik voornamelijk naar de prijs van een product. Zo probeer ik altijd cakes voor max 15/20 eur per stuk te kopen, hoe goedkoper hoe beter natuurlijk. Daarboven vind ik het simpelweg te duur voor 1 product.
    Een cakebox met bijv. 4 cakes is voor mij de max prijs dus om en nabij de 100 euro.

  4. Deze gebruiker waardeert kloesje voor het bericht:


  5. #3
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    12 december 2006
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    2.996
    Thanks
    1.005
    1.614 waarderingen in 885 posts
    Ik kijk altijd wat ik zelf wil. Die producten probeer k voor een goede prijs te krijgen. Als iets echt goed is betaal ik het gewoon. Maar dan moet het echt goed zijn.
    Greetzz
    Eer was was was, was was is!

  6. Deze 3 gebruikers waarderen tjopper voor het bericht:


  7. #4
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    28 oktober 2007
    Berichten
    613
    Thanks
    17
    72 waarderingen in 50 posts
    Ik koop meestal 3 losse 500 grammers en dan kijk ik niet wat het kost want dan moet het ook mooi siervuurwerk zijn
    Laatst gewijzigd door fascinating; 22 september 2016 om 23:21

  8. Deze gebruiker waardeert fascinating voor het bericht:


  9. #5
    VWC-Lid kwintos's schermafbeelding
    Geregistreerd
    31 augustus 2008
    Berichten
    6.423
    Thanks
    7.524
    4.870 waarderingen in 2.485 posts
    Ja opzich wel maar ik ga geen producten kopen omdat ze goedkoop zijn.De effecten moeten mij ook aanspreken natuurlijk.
    Je bent geen echte vent,als je niet voor vuurwerk bent.

  10. Deze 2 gebruikers waarderen kwintos voor het bericht:


  11. #6
    VWC-Lid emieloss's schermafbeelding
    Geregistreerd
    24 december 2009
    Berichten
    1.986
    Thanks
    5.492
    1.722 waarderingen in 787 posts
    Ja, soms meer dan ik zelf zou willen. Ik koop wel alleen producten die ik oprecht goed vind en waarvan ik de effecten mooi vind. Maar ik laat wel eens producten die ik echt graag zou willen staan vanwege de prijs.

    Uiteindelijk ben ik toch altijd duur uit en houd ik vaak over omdat ik te veel heb dus ik zou beter mn keuze minder afhankelijk van de prijs kunnen maken.

  12. Deze gebruiker waardeert emieloss voor het bericht:


  13. #7
    VWC-Lid the mighty two's schermafbeelding
    Geregistreerd
    29 november 2009
    Locatie
    Noord Holland
    Berichten
    1.153
    Thanks
    5.956
    789 waarderingen in 319 posts
    Ik kijk in de eerste plaats alleen of ik het product mooi vindt of niet. Zo ja kijk ik naar de prijs. Dan maak ik de afweging of ik het product de prijs waard vindt.

    Ik laat me niet afschrikken door de prijs. Als ik het waard vind koop ik het.

  14. Deze 3 gebruikers waarderen the mighty two voor het bericht:


  15. #8
    VWC-Lid RandomDaniel's schermafbeelding
    Geregistreerd
    19 augustus 2015
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    6.224
    Thanks
    5.536
    6.593 waarderingen in 2.736 posts
    Bij mij geld dit wel, ik kijk ook naar prijs/kwaliteit.

  16. #9
    VWC-Lid Vlinderbommetje's schermafbeelding
    Geregistreerd
    28 december 2010
    Berichten
    906
    Thanks
    6.287
    749 waarderingen in 281 posts
    Ik let eigenlijk op beide. Zowel de uitwerking als de prijs.
    Zo geef ik maximaal 20 euro voor een cake, 100 euro voor een goede cakebox en maximaal 1,50/2,00 per vuurpijl. Tuurlijk zijn er wel eens uitzonderingen, maar dan moet het écht iets heel unieks zijn.
    Zo betaalde ik bijvoorbeeld 25 euro voor de Salute Cake 1 'In Shock' van Schuurmans. Dat waren zoals bekend ongekende klappen en daar had ik zelfs wel meer dan 25 euro voor over.

    Het is maar net hoe goed en uniek het product is. De prijs/kwaliteit verhouding vind ik heel belangrijk.

  17. #10
    VWC-Lid Aftershock's schermafbeelding
    Geregistreerd
    17 september 2007
    Berichten
    1.034
    Thanks
    525
    509 waarderingen in 247 posts
    Bij combiboxen kijk ik naar de kwaliteit en of ik het artikel "impressive" genoeg vindt. Prijs is niet direct doorslaggevend.

    Losse 500 grams cakes hoeven in mijn optiek niet veel duurder te zijn dan 30 a 35 Euro. Er zijn meerdere goede cakes die ruim onder dat bedrag zitten, zoals bijvoorbeeld de Massive en de Killer Instinct.

    Pijlen zijn voor mij leuk voor erbij. 35 Euro voor een pakketje pijlen is mijn max.

  18. #11
    Super Moderator omepje's schermafbeelding
    Geregistreerd
    11 augustus 2006
    Locatie
    Enschede
    Berichten
    22.455
    Thanks
    41.046
    19.065 waarderingen in 8.441 posts
    Uiteraard is prijs belangrijk, genoeg cake's die geweldig zijn maar ik toch laat staan doordat ze te duur zijn. Altijd zijn er cake's die eigenlijk te duur zijn maar er toch moeten komen omdat ze het waard zijn.
    Maar prijs is zeker wel belangrijk, die boom is hier achter nog steeds niet vindbaar helaas.
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

  19. #12
    VWC-Lid vuurwerkfreakk's schermafbeelding
    Geregistreerd
    10 oktober 2011
    Berichten
    3.774
    Thanks
    2.127
    1.583 waarderingen in 1.106 posts
    Leuke stelling inderdaad! Prijzen zijn voor mij erg belangrijk omdat ik maar een student ben met een krap budget en toch het beste van het beste wil samenstellen. Ik koop bijna alles in de januari/februari outlet-acties. Dus prijzen zijn voor mij erg belangrijk. Ik ben soms wel dagenlang de opties van bijvoorbeeld cakeboxen tegen elkaar aan het afwegen haha. Er is zoveel tegenwoordig te koop!

  20. #13
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    23 november 2011
    Locatie
    Utrecht
    Berichten
    401
    Thanks
    243
    253 waarderingen in 116 posts
    Prijzen zijn voor mij ook erg belangrijk. Ik wil altijd zoveel mogelijk goed vuurwerk voor zo weinig mogelijk geld. Daardoor kan ik juist meer vuurwerk kopen... :-)

    Ik ga dit jaar voor de cakeboxen, met hoge kortingen. Ik heb er inmiddels al meerdere besteld, maar 139,00 of 169,00 voor een paar 500 grammers in een doos vind ik echt belachelijk duur.. Deze laat ik dan ook staan.

    Ik hoop dat er gewoon reële prijzen gehanteerd (gaan) worden door de verkopers.

  21. #14
    VWC-Lid knaller voor life's schermafbeelding
    Geregistreerd
    12 juli 2008
    Berichten
    238
    Thanks
    9
    287 waarderingen in 57 posts
    Ik heb helaas geen geldboom groeien in de achtertuin. Hierdoor moet ik zeker naar de prijs kijken van het vuurwerk. Gelukkig zijn er in Nederland enkele verkopers die ons als liefhebbers tegemoet komen met kortingsacties.

    Hoe selecteer ik mijn collectie? Dit doe ik aan de hand van te bepalen wat ik wil hebben, hoeveel potten voor in de vooravond, hoeveel cakes voor na 12 uur en komt er een cakebox of niet? Daarna bekijk ik de verschillende kortingswebsites en bepaal ik aan de hand van de KORTING en het assortiment waar ik mijn vuurwerk ga bestellen. Vervolgens stel ik een maximaal bedrag per cake in per categorie, zo mag bij mij een cake voor in de vooravond nooit duurder zijn dan 15,- euro. Maar met 15 euro kan je in de webshops met korting zeer mooie spulletjes kopen. Daarna bekijk ik alle producten in de webshop en selecteer ik op effect en aantal schoten. Zo ontstaat er een lijst met wat ik wil en uit deze lijst wordt er gestreept tot dat er een lijst is gemaakt waarin ik voldoende cakes heb voor in de vooravond.

    Voor de cakes na 12 u speelt de prijs van de cake niet zo'n groot belang. Hier ga ik voor kwaliteit en dat mag dan ook wat kosten. Hiervoor trek ik een nog reeds te bepalen budget voor uit. En koop ik de cakes waarvan ik denk dat deze ver boven het 'normale' geweld van 12 uur komt. Hiervoor maakt het niet zoveel uit of cake 1 20,50 kost en cake 2 40,- euro, zolang het maar in het budget past.

  22. #15
    VWC-Lid Dennis74's schermafbeelding
    Geregistreerd
    27 december 2015
    Locatie
    Oost Groningen
    Berichten
    92
    Thanks
    48
    88 waarderingen in 40 posts
    Heb elk jaar wel een aantal vaste favorieten die gekocht worden maar lees natuurlijk ook de ervaringen van anderen op het forum en bekijk de filmpjes van nieuwe producten.De praktijk is wel dat het budget elk jaar weer fors wordt overschreden!

Pagina 1 van 4 123 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •