Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Website Mercurius Vuurwerk

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #46
    Dit zijn berichten waar ik vrolijk van wordt.

    Comment


      #47
      Dat Mercurius Vuurwerk een relatie met Hardix Vuurwerk heeft dat is voor mij niet nieuw. Heb eerder gezien dat ik cakes (vormen voornamelijk) bij beide importeurs tegen ben gekomen. Maar weet wel zeker dat het grootste deel van het vuurwerk door de bedrijven zelf uit China word gehaald en ontwikkeld. Peter Das gaat zelf ook naar China toe om het vuurwerk te bekijken, dus daar zou ik me niet druk om maken, Peter is ook een echte liefhebber, een nuchtere Nederlander die niet de minste is als het gaat om sfeer en gezelligheid.

      Comment


        #48
        Hierbij wil ik even reargeren op de bovenstaande speculaties omtrent Mercurius, de speculaties die in de bovenstaande posten vermeld worden, zoals problemen etc, berusten niet op waarheid.

        Er is met Mercurius niets aan de hand en is een gezond bedrijf.
        Vwc zal binnenkort een afspraak maken voor een ontmoeting met de importeur Mercurius.
        Vuurwerkcrew.nl : Het leukste vuurwerk forum met alle info over vuurwerk!

        Comment


          #49
          Ik heb net even een kijk genomen op de site van Mercurius. Tot mij verbazing is de site compleet vernieuwd en werkt weer uitstekend.

          Comment


            #50
            En nog iets: de labels van de Superior Collectie zijn BIJNA allemaal vervangen door nieuwe labels.

            Comment


              #51
              Ik zie ook de Steengoed Vuurwerk op de site staan maar dat is toch van Hardix??

              Of heb mercurius dat over genomen van Hardix??

              Comment


                #52
                Verslag met duidelijkheid volgt spoedig.

                Comment


                  #53
                  Oorspronkelijk geplaatst door Fireworkfreakz19 Bekijk bericht
                  Ik zie ook de Steengoed Vuurwerk op de site staan maar dat is toch van Hardix??

                  Of heb mercurius dat over genomen van Hardix??
                  goed opgemerkt, viel mij ook al op
                  vuurwerkbieb

                  Comment


                    #54
                    Op de site staan 3 nieuwe producten. Lijkt op een nieuwe collectie







                    Comment


                      #55
                      zijn de zelfde blokjes als die van pro line de 5320 is Select 2.0 als naar het filmpje kijkt

                      Comment


                        #56
                        Das een goeie !! Ook qua artikelnummers klopt dit, net als het youtubekanaal waar deze staan
                        Attached Files

                        Comment


                          #57
                          Deze lijkt ook wel verdacht veel op het blok van Hardix!

                          Comment


                            #58
                            Ja dat zijn ook idd de zelfde blokjes.. kijken maar naar de Steengoed vuurwerk lijk wel dat beetje samen werken

                            Comment


                              #59
                              Klopt hoor, die Steengoed lijn was een samenwerkingsverband van Hardix en Mercurius. Was ook gewoon beschreven in de verslagen van importeursbezoeken enzo dus geen wonder als er wat meer samen ingekocht/CEgekeurd wordt

                              Comment


                                #60
                                Meer producten zijn toegevoegd, de pakketten onder de collectie BIG 5 is ook een samenwerking met Hardix, aangezien deze ook op de site van Hardix vermeld staan

                                Comment

                                Working...
                                X