Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

De Baterbox

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #31
    De Baterbox was gisteravond op de demo wederom een topper! Grote boeketten, felle blinkers en een keiharde burst.
    "I came in like a crackling ball."

    Comment


      #32
      Helemaal met je eens Bram, prachtige box dit!

      Comment


        #33
        Oorspronkelijk geplaatst door Bram95 Bekijk bericht
        De Baterbox was gisteravond op de demo wederom een topper! Grote boeketten, felle blinkers en een keiharde burst.
        Helemaal mee eens, al aantal jaren op rij presteerd hij erg goed, vind hem op dit moment zelfs beter dan de massive

        Comment


          #34

          Comment


            #35
            3x De Baterbox in W-Shape geschoten, gigantisch
            YouTube: De PyroFanaat

            Comment


              #36
              Wat een cake is dit ook. Schitterend! Afgelopen jaarwisseling gezien in een klein project met wat andere Lesli toppers, waaronder 5x Bora Bora. De Baterbox was de cake die het project mocht aftrappen, en dat deed 'ie! Keiharde burst, zeer groot effect en echt hele mooie kleuren. Een dikke topper, fors geprijsd maar je krijgt dan wel echt pure kwaliteit. In een freakactie zeker een must have!
              Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

              Comment


                #37
                Wat een cake zeg, die komt wel heel goed over zo op film. Kleuren zijn echt goed uitgevoerd en helemaal mijn ding, deze kan er wel eens komen als hij ergens met een leuke korting te koop is, want adviesprijs is me wel te hoog.
                Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                Comment


                  #38
                  Oorspronkelijk geplaatst door De-PyroFanaat Bekijk bericht
                  3x De Baterbox in W-Shape geschoten, gigantisch

                  Dikke video hoor deze! Erg mooie cake, lesli heeft er wel echt toppertjes bij zitten. En vind de crackling finale niet eens storend in deze

                  Comment


                    #39
                    Vergelijk hem een beetje met de de Massive van vwt, die had ik paar jaar terug, was erg onder de indruk van de boeketten. Volgens mij heeft de baterbox wel is waar niet dezelfde tube grootte, maar de uitwerking liegt er niet om in de filmpjes, nu Karton (6) van deze beukers in bestelling voor een mooie freak prijs. ben benieuwd!

                    Comment


                      #40
                      Voor 22,50 meegepakt. Ik ben benieuwd

                      Comment

                      Working...
                      X