Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

The Junk

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #16
    Oorspronkelijk geplaatst door arviidd Bekijk bericht
    Waarom staat er dan 2x1 schoten? Dit betekend toch dat hij is verpakt per 2?
    Waarschijnlijk zitten er in die mortier twee tubes die tegelijkertijd afgaan
    Vuurwerk doet de duivels dansen

    Comment


      #17
      Oorspronkelijk geplaatst door arviidd Bekijk bericht
      Waarom staat er dan 2x1 schoten? Dit betekend toch dat hij is verpakt per 2?
      Hee dat is raar. Ik heb het daarom net even snel nagevraagd bij Marcel van Vuurwerkmania en die zegt dat het echt per stuk is en ze per stuk dus EUR 4,99 gaan kosten...
      www.huismanvuurwerk.nl

      Comment


        #18
        Oorspronkelijk geplaatst door Torrr Bekijk bericht
        Waarschijnlijk zitten er in die mortier twee tubes die tegelijkertijd afgaan
        Moet die 35 of 40 gram aan kruitinhoud dan ook doormidden om per tube te berekenen ?

        Comment


          #19
          Oorspronkelijk geplaatst door thomaz Bekijk bericht
          Moet die 35 of 40 gram aan kruitinhoud dan ook doormidden om per tube te berekenen ?
          Gelukkig niet! Dit ding is echt huge, zowel qua grootte van de mortier zelf als het effect in de lucht. Ik heb de dummy vast mogen houden en het effect zelf kunnen bekijken tijdens de Winkeliersdemo. Verder is de kruitinhoud van 40gr. per stuk is juist. Ik heb voor onze eigen site de artikelinformatie namelijk inmiddels ook gekregen en daarin staat niets over verpakt of verkocht per 2 maar juist per stuk en de kruitinhoud idd 35/40gr. pst. Dus dat komt overeen met datgene wat Marcel telefonisch ook nog even bevestigd heeft. No worries!!
          www.huismanvuurwerk.nl

          Comment


            #20
            Oorspronkelijk geplaatst door gizmo75 Bekijk bericht
            Hee dat is raar. Ik heb het daarom net even snel nagevraagd bij Marcel van Vuurwerkmania en die zegt dat het echt per stuk is en ze per stuk dus EUR 4,99 gaan kosten...


            Okee bedankt!

            Comment


              #21
              Per stuk is dit nog een mooie prijs. Zeker de moeite waard.
              December Will Be Magic Again!!

              Comment


                #22
                Zeker mooie aanwinst! Ziet er goed uit en het effect is ook gewild. Leuk dat VuurwerkMania hiermee komt, er zijn weinig grote goede singleshot op de markt. En ook goed geprijsd!

                Comment


                  #23
                  ik zou ze maar inslaan, want in 2017 mogen deze niet meer.
                  tot 30mm voor een singleshot:(

                  Comment


                    #24
                    Was een erg mooie single shot zeg, wat een klap kwam daar van af.
                    Die gaat er hoe dan ook komen hier.
                    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                    Comment


                      #25
                      Mijn filmpje:

                      Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                      Comment


                        #26
                        Als de uitwerking echt zo blijkt zoals op de films, dan wil ik er wel een paar aanschaffen! Je hebt goeie mortieren en je hebt slechte en daar zit niets tussen!
                        Eind goed, Knal goed!

                        Comment


                          #27
                          Ik heb er alvast 1 besteld. Ben benieuwd. Twijfel nog om er meer te halen

                          Comment


                            #28
                            Oorspronkelijk geplaatst door Biertie Bekijk bericht
                            Ik heb er alvast 1 besteld. Ben benieuwd. Twijfel nog om er meer te halen
                            Ik zie ze niet op vuurwerkmania staan en volgens mij kun je nog niets bestellen.

                            Comment


                              #29
                              Oorspronkelijk geplaatst door Grizmo Raizor Bekijk bericht
                              Ik zie ze niet op vuurwerkmania staan en volgens mij kun je nog niets bestellen.
                              Verschillende winkels met een eigen website hebben ze al in de verkoop Grizmo.
                              www.huismanvuurwerk.nl

                              Comment


                                #30
                                Haokan kan je ze al bestellen

                                Comment

                                Working...
                                X