Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Pounding Napalm

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Dit jaar had ik een versie die geen Salvo's maar individuele schoten deed. Moet zeggen dat hij nog steeds heel leuk was, dus geen miskoop geweest.
    Alles is mogelijk, zeer weinig is zeker.

    Comment


      Ik vond hem geweldig presteren en komt er bij mij volgend jaar weer in.
      Vuurwerk doet de duivels dansen

      Comment


        Deze had bij mij ook geen salvo, ook prima toch, heb daardoor langer van kunnen genieten. Fluit en boeket maakt toch altijd veel indruk. Deze gaat ook op de bestellijst voor next time.

        Comment


          Zoooo dexe fluiten deden gewoon pijn aan je oren zo fel hahah inderdaad ook geem salvos bij mij maar vond het geen probleem.
          Heb m gecombineerd met een paar big 19s

          Comment


            Echt een leuke fluit bak! 2e keer dit jaar maar volgend jaar wss voor 3e keer

            Comment


              Oorspronkelijk geplaatst door simmien Bekijk bericht
              Echt een leuke fluit bak! 2e keer dit jaar maar volgend jaar wss voor 3e keer
              Ik had deze 2x, deden het weer erg goed. Ik hou wel van die schelle fluiten
              Vuurwerk doet boemmm.

              Comment


                Die van mij had haast binnen 2 seconden was alles weg,
                https://www.youtube.com/@mikosjepyro

                Comment


                  Hier nog een straatfilmpje van dit prachtige cakeje

                  With great fireworks comes great responsibility

                  Comment


                    Toch wel balen dat ik hem al 2 jaar op rij niet geleverd heb gekregen, als je die film hier boven ziet... Ach ja, drie keer is scheepsrecht dan maar. Staat in elk geval op de lijst. Salvo's of geen salvo's, ik wil hem gewoon een keer meemaken.
                    ┏(-_-)┛┗(-_- )┓┗(-_-)┛┏(-_-)┓

                    Comment


                      Zo, ik zie nu pas dat ik mijn ervaring helemaal vergeten ben te delen met deze cake. Tijdens de jaarwisseling van 17-18 heb ik deze voor het eerst meegemaakt en was daarbij onder de indruk van de cake. Goede salvo's met leuke effecten, ideaal om met meerdere te schieten dacht ik. Afgelopen oud en nieuw deze dan ook aangeschaft per karton, namelijk 12 stuks. In de finale stond deze gepland samen met 24x buurtassortiment, 60x color insanity en 2x E-pulz. Helaas was het tempo verdwenen uit de cake, schoot hij ze rustig 1 voor 1 weg waardoor de ''lege effecten'' opvielen. Jammer. Deze cake komt er naar verwachting niet meer bij dit jaar.
                      Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                      Comment


                        Wij hadden deze ook afgelopen jaar en het jaar daarvoor ook.
                        Het jaar daarvoor schoot deze ook wat rustiger. Afgelopen jaar was dat totaal anders. Deze cake was binnen een paar seconden leeg, zoals te zien is in het filmpje van Vuurwerk Overijssel.

                        Was wel leuk geweest voor je finale Djaimy, deze snellere variant.

                        Comment


                          Oorspronkelijk geplaatst door Peter Bekijk bericht
                          Wij hadden deze ook afgelopen jaar en het jaar daarvoor ook.
                          Het jaar daarvoor schoot deze ook wat rustiger. Afgelopen jaar was dat totaal anders. Deze cake was binnen een paar seconden leeg, zoals te zien is in het filmpje van Vuurwerk Overijssel.

                          Was wel leuk geweest voor je finale Djaimy, deze snellere variant.
                          Die had ik dan ook liever gehad inderdaad. Dit zorgde nogal voor een anticlimax, helaas!
                          Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                          Comment


                            Deze misschien zo toch nog maar meenemen in de actie. Blijft een leuke cake voor erbij.
                            31/12 Knalle als een malle!

                            Comment


                              Na een paar jaar afwezigheid, op de een of andere manier vergeten, toch maar weer 4 stuks besteld.
                              Blijft een heftig bakje dit!
                              Senyor pirotècnic, pot començar la mascletà !!!

                              Comment


                                Oorspronkelijk geplaatst door Palm Tree Bekijk bericht
                                Na een paar jaar afwezigheid, op de een of andere manier vergeten, toch maar weer 4 stuks besteld.
                                Blijft een heftig bakje dit!
                                Helaas schoten ze alle 4 geen salvo's, maar blijft een prima cake!

                                Senyor pirotècnic, pot començar la mascletà !!!

                                Comment

                                Working...
                                X