Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Double Demolition

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Leuke cakebox, helemaal tijdens de acties voor zeer weinig te koop!

    Hij komt hier 2x voorbij na elkaar:

    https://youtube.com/@Pyroblom

    Comment


      www.youtube.com/channel/UC87Ra0dmyahLt8AZoj3Nr_Q

      Comment


        Straatfilmpje

        www.youtube.com/c/StefanWorks Vuurwerkvideo's!

        Comment


          Blijft een goede bak. Ook gisteren weer:

          Laten we lekker link gaan doen!

          Comment


            Mooie budgettopper! De rode blinkers in cake 2 komen niet helemaal uit de verf, was dit voorgaande jaren ook zo?

            Comment


              Het is weer een prachtige bak, zo op films. Echter vind ik het ontzettend jammer van het tempo, dat breekt hem toch wel voor mij.
              Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

              Comment


                Vorig jaar had ik hem 2 maal om er eentje als losse cakes te kunnen schieten, en de andere als cakebox. Door het lage tempo uiteindelijk besloten de tweede maar in één keer te doen:

                Stookverslaafde

                Comment


                  Deze net voor 15 euro meegenomen bij de happy hour

                  Comment



                    Comment



                      Mooie cakebox voor de prijs. Wel vond ik het tempo wat aan de lage kant.
                      Scorpion FW

                      Comment


                        Oorspronkelijk geplaatst door RickGAE Bekijk bericht
                        Deze net voor 15 euro meegenomen bij de happy hour
                        Dat is lekker zeg! Deze was hier ook voor 22 euro dikke prima, snoeiharde burst ook!

                        Comment


                          www.youtube.com/channel/UC87Ra0dmyahLt8AZoj3Nr_Q

                          Comment


                            Dit blijft een top assortiment die overal voor een dumpprijs te verkrijgen is. Wel zou ik persoon hier dan 2 setjes van aanschaffen en alle 4 de cakes tegelijk. Het tempo is anders véél te traag. Zo heb je een prima cakebox voor €40 / €45.

                            Comment


                              Oorspronkelijk geplaatst door MasterBsc Bekijk bericht
                              Wel zou ik persoon hier dan 2 setjes van aanschaffen en alle 4 de cakes tegelijk. Het tempo is anders véél te traag. Zo heb je een prima cakebox voor €40 / €45.
                              Goed idee! Nooit echt bij nagedacht, maar dan heb je zeker een goede cakebox te pakken!
                              Top blokkie blijft dit trouwens, met grote boeketten en een prima burstknal.

                              Comment


                                Oorspronkelijk geplaatst door Arnoud PyroFan Bekijk bericht
                                Goed idee! Nooit echt bij nagedacht, maar dan heb je zeker een goede cakebox te pakken!
                                Top blokkie blijft dit trouwens, met grote boeketten en een prima burstknal.
                                Ik denk een kwestie van smaak. Juist dit tempo is fijn om er bij te hebben om er rustig van te genieten. Ik lont ze door met een crown mix er achteraan als verrassing
                                Ik heb een kort lontje.......

                                Comment

                                Working...
                                X