Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Rebellious Rocker Box

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #61
    Ik had de 2016 versie, en man man man... wat een ding!! Heerlijke harde fluiters tussen de fikse boeketten door. En die finale... Jammie!

    Comment


      #62
      Gekocht op basis van de straatfilms van verleden jaar en daar heb ik geen spijt van.
      Een cakebox met een leuke mix aan effecten en een mooi tempo erin. Niet de beste van de avond, maar zeker niet slecht.

      Comment


        #63
        Hier ook van genoten. Beetje wat rommelig met die fluiters tussen door, maar wel prettig rommelig Grote boeketten met vette blinkers en een gave finale cake.
        2024 >> 25

        Comment


          #64
          Oorspronkelijk geplaatst door Mattenfreak Bekijk bericht
          Gekocht op basis van de straatfilms van verleden jaar en daar heb ik geen spijt van.
          Een cakebox met een leuke mix aan effecten en een mooi tempo erin. Niet de beste van de avond, maar zeker niet slecht.

          van welk jaar was deze box?

          Comment


            #65
            De 2017 versie, dus 2x 3 cakes naast elkaar i.p.v. die lange doos.

            Comment


              #66
              Oorspronkelijk geplaatst door Mattenfreak Bekijk bericht
              De 2017 versie, dus 2x 3 cakes naast elkaar i.p.v. die lange doos.
              ok had ook versie 2017
              alles strak doorgelont mijn finale was een combinatie goud/blauw
              laatse salvo was goud/blauw gevolgd met oranje blinkers

              Comment


                #67
                Oorspronkelijk geplaatst door cntrlalt Bekijk bericht
                ok had ook versie 2017
                alles strak doorgelont mijn finale was een combinatie goud/blauw
                laatse salvo was goud/blauw gevolgd met oranje blinkers
                Juist, net als deze dus, maar op afstand met statief vastgelegd, moeilijker te filmen.

                Comment


                  #68
                  Oorspronkelijk geplaatst door Mattenfreak Bekijk bericht
                  Juist, net als deze dus, maar op afstand met statief vastgelegd, moeilijker te filmen.
                  persoonlijk vond ik de finale beter dan de 2016 versie

                  Comment


                    #69
                    Oorspronkelijk geplaatst door Mattenfreak Bekijk bericht
                    Gekocht op basis van de straatfilms van verleden jaar en daar heb ik geen spijt van.
                    Een cakebox met een leuke mix aan effecten en een mooi tempo erin. Niet de beste van de avond, maar zeker niet slecht.

                    Vind hem er op deze film eigenlijk vrij slap uitzien. Komt misschien door de grote afstand maar de 2016 versie maakte veel meer indruk naar mijn idee

                    Comment


                      #70
                      Volheid en geootte van de boeketten, vooral witte blink, vind ik nog steeds erg mooi. Fluiters zijn wat slapper. Ik vind de compositie hiervan nog steeds lichtelijk briljant en het langamer tempo maar met afwisseling maken het eeen gevoelsmatig raar product; langdurig maar vermakelijk door de structuur en afwisseling met toch flinke finale die me aan dat Mania purple green star ding doet denken. Ik wil m toch ns hebben dit jaar.

                      Comment


                        #71
                        Helaas was ik wat te lui om de cakes uit de doos te halen en dacht het wel goed zou komen. Jammer genoeg liep hij hierdoor niet lekker door. Alsnog een fantastische box!

                        Comment


                          #72

                          Comment


                            #73

                            Op Bovenstaand filmpje komt die wel heel dik over

                            Comment


                              #74
                              Zo hele gave box zeg!
                              www.youtube.com/pyrofreakgrunn Vuurwerk in HD!

                              Comment


                                #75
                                Oorspronkelijk geplaatst door Altijdwat Bekijk bericht

                                Op Bovenstaand filmpje komt die wel heel dik over
                                Heee dat is mijn filmpie was zeker een mooie box!

                                Comment

                                Working...
                                X