Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Rumble in the Jungle 144’s [Uitloop 2019]

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Rumble in the Jungle 144’s [Uitloop 2019]

    Artikelnummer: 1631
    Artikelnaam: Rumble in the Jungle 144’s
    Bruto Gewicht: 7500 gram
    Netto Kruitgewicht: 1764 Gram
    Aantal Schoten: 144 schoten
    Effectomschrijving: Full power gouden staarten met gigantische gouden burst effecten.
    Tijdsduur:
    Stijghoogte:
    Afmetingen:
    Kartoninhoud: 2/4
    Richtprijs: €149,00
    Voorverkoopprijs: €99,00

    O.a. te koop bij: Vuurwerkmania.nl





    Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.
    Laatst aangepast door pyrofan#1; 6 September 2017, 13:15.

    #2
    Beeldmateriaal!

    www.youtube.com/c/StefanWorks Vuurwerkvideo's!

    Comment


      #3
      Geloof dat Vuurwerkmania in dezelfde fabriek boodschappen heeft gedaan als Rubro. Deze bak lijkt namelijk erg op de Transbomber qua indeling. Beide 144 shots, beide 99 euro, beide hebben een at once cake.

      Comment


        #4
        Klopt rubro doet de import van mania dus zitten vaker omlabelingen tussen

        Comment


          #5
          Oorspronkelijk geplaatst door erwinthb Bekijk bericht
          Klopt rubro doet de import van mania dus zitten vaker omlabelingen tussen
          Moeten we dan net als bij Rubro ook een slag om de arm houden qua samples schieten op demo's?

          Comment


            #6
            Dit is echter geen omlabeling. De kleuren zijn anders. De opbouw is echter wel hetzelfde idd.

            Comment


              #7
              Met name de laatste cake sprak me gisteren erg aan
              Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

              Comment


                #8
                Oorspronkelijk geplaatst door erwinthb Bekijk bericht
                Klopt rubro doet de import van mania dus zitten vaker omlabelingen tussen
                Vuurwerkmania is Rubro. Zo is vuurwerkmania.nl ook van Rubro BV.
                Alles is mogelijk, zeer weinig is zeker.

                Comment


                  #9
                  Oorspronkelijk geplaatst door kloesje Bekijk bericht
                  Moeten we dan net als bij Rubro ook een slag om de arm houden qua samples schieten op demo's?
                  ik had gisteren niet het idee dat de straatverrsies veel af zullen wijken van de versies op de demo. ik was over het algemeen erg enthousiast over wat we te zien hebben gekregen!

                  Comment


                    #10
                    Oorspronkelijk geplaatst door ghoost Bekijk bericht
                    ik had gisteren niet het idee dat de straatverrsies veel af zullen wijken van de versies op de demo. ik was over het algemeen erg enthousiast over wat we te zien hebben gekregen!
                    Dat idee had ik juist wel. Erg grote effecten af en toe met een loeiharde burst.
                    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                    Comment


                      #11
                      Oorspronkelijk geplaatst door Djaimy Bekijk bericht
                      Dat idee had ik juist wel. Erg grote effecten af en toe met een loeiharde burst.
                      Je hebt zeker gelijk dat het er hard aan toe ging. er stonden ook 3 grote boxen op het publiek gericht die de burst versterkte. daar heb ik wel rekening mee gehouden. Bij Rubro zelf denderden de 2 inchers je soms om de oren haha. ik durf ook niet meer zo kritisch te zijn als ik na de Rubro demo was, dat werd me ook niet in dank afgenomen haha

                      Comment


                        #12
                        Oorspronkelijk geplaatst door ghoost Bekijk bericht
                        Je hebt zeker gelijk dat het er hard aan toe ging. er stonden ook 3 grote boxen op het publiek gericht die de burst versterkte. daar heb ik wel rekening mee gehouden. Bij Rubro zelf denderden de 2 inchers je soms om de oren haha. ik durf ook niet meer zo kritisch te zijn als ik na de Rubro demo was, dat werd me ook niet in dank afgenomen haha
                        Is dat zo ja van die boxen? Dat heb ik niet opgemerkt! Het leken af en toe wel 3'' salutes joh, zulke klappen haha! Ik ben niet bij Rubro geweest, maar aangezien Vuurwerkmania ook Rubro is... Ik heb er een hard hoofd in. Mocht het ze wel lukken, hebben ze zeker superproducten!
                        Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                        Comment


                          #13
                          Oorspronkelijk geplaatst door ghoost Bekijk bericht
                          Je hebt zeker gelijk dat het er hard aan toe ging. er stonden ook 3 grote boxen op het publiek gericht die de burst versterkte. daar heb ik wel rekening mee gehouden. Bij Rubro zelf denderden de 2 inchers je soms om de oren haha. ik durf ook niet meer zo kritisch te zijn als ik na de Rubro demo was, dat werd me ook niet in dank afgenomen haha
                          Dat is toch triest dat je niet eens realistisch kan zijn.. Wat Rubro doet heeft vrij weinig meer te maken met het verschil tussen een technicus die een product in elkaar zet en de massa productie. Dat is gewoon puur misleiding.. en daar zijn ze al sinds het jaar dat de Immortal Gold geïntroduceerd werd goed in. Dat was gewoon echt een lachertje wat ze lieten zien op de demo en wat je daadwerkelijk krijgt in de straat. Het enige waar hun demo's goed voor zijn is dat je ziet welk effect je krijgt, verder kan je maar beter wachten op een winkeliersdemo.

                          Comment


                            #14
                            Oorspronkelijk geplaatst door ghoost Bekijk bericht
                            Je hebt zeker gelijk dat het er hard aan toe ging. er stonden ook 3 grote boxen op het publiek gericht die de burst versterkte. daar heb ik wel rekening mee gehouden. Bij Rubro zelf denderden de 2 inchers je soms om de oren haha. ik durf ook niet meer zo kritisch te zijn als ik na de Rubro demo was, dat werd me ook niet in dank afgenomen haha
                            Bedoel je boxen als in geluidsboxen of boxen als in cakeboxen?
                            Laatst aangepast door gizmo75; 7 September 2016, 16:13.
                            www.huismanvuurwerk.nl

                            Comment


                              #15
                              is toch een cakebox 4 cakes 36 schoten per cake kun ze ook los afsteken of moet je ze doorlonten prijs is 100 euro

                              Comment

                              Working...
                              X