Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

1.2” Golden Illusion

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Hier de 2019 versie van gehad. Presteerde exact hetzelfde als in de film van bolle-040, super brede spreiding, niet te hoog, en omdat er geen zuchtje wind stond bleef het ook nog eens perfect hangen.

    Comment


      Wat een ding!!! Helaas een weigeraar na het eerste blok maar daarna als een engeltje. Film volgt. Deze gaat er weer komen!

      Comment


        Na de golden illusion van vorig jaar, stond deze hoog op de lijst van dit jaar. Ik heb er weer heerlijk van genoten, zeker voor de prijs in de freakactie. Wat een heerlijke grote gouden boeketten, prachtig. Hopelijk volgende jaarwisseling weer.

        Comment


          Mooi mooi mooi! Kom van de immortal gold en wilde eens wat anders, dit is een prachtige vervanging.
          Overall is vuurwerkmania agressiever en heftiger wat me wel aanspreekt.
          De hele straat vroeg waar ik dat illegale vuurwerk had gehaald.
          Eh... gewoon in de winkel om de hoek. ��
          Tombak met dat mooie goud...

          Comment


            Wat een prachtige bak. Heel erg van genoten. Ik weet niet of het goed gegaan is maar hier is YT film van gister avond��

            Comment


              Al een aantal jaren standaard in de collectie,
              Ook dit jaar weer, en heeft zich wederom bewezen er dit jaar weer te komen!
              Wat een heerlijke bak blijft dit toch, wat mij betreft de topper van Nederland.

              Senyor pirotècnic, pot començar la mascletà !!!

              Comment


                Helemaal eens met hierboven. Aantal jaar geleden voor het eerst in de collectie en dit jaar weer. Nog steeds een fantastische gouden bak. Opbouw van de effecten en tempo blijven prachtig. Af en toe een kleine pauze tussen de cakes.



                Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	20191230_142436.jpg
Vertoningen:1
Grootte:133,2 KB
ID:	1578056
                Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	20191230_142503.jpg
Vertoningen:1
Grootte:168,9 KB
ID:	1578057
                Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	20191230_142526.jpg
Vertoningen:1
Grootte:225,3 KB
ID:	1578058
                https://www.youtube.com/simansays

                Comment


                  Enorm dikke bak zeg.
                  Flinke burst ook!

                  Comment


                    De enige bak in de collectie die ik al eerder had gehad. Deze maakte minder indruk dan vorig jaar, toen ik de niet-compound versie had.

                    Well, that depends...

                    Comment


                      Wat een beest!!! Helaas een weigeraar na de eerste cake. (dit er even uitgeknipt in de video) Mega Wow effect! Die van mij had echt een mega spreiding! maargoed oordeel zelf. Enjoy the movie

                      Comment


                        Deze wil ik echt graag nog s in mij bezit hebben dit jaar. Mega vette box dit...

                        Comment


                          @eelco89. Ondanks de weigering na de eerste cake, complimenten voor je filmpje. Ziet er erg goed uit.

                          Comment


                            Ben eigenlijk altijd voor de Imortal Gold gegaan, maar ga dit jaar eens voor deze denk ik. Erg dikke bak hoor, bedankt voor de films heren.
                            Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                            Comment


                              Comment


                                Ik sluit me aan bij Wesley hierboven. Ging ook altijd voor de immortal gold. Maar na het zien van deze films ben ik om hoor. Prachtig dat blauw erin verwerkt. Ik ga hier maar eens voor dit jaar.

                                Comment

                                Working...
                                X