Petitievoorvuurwerk.nl
Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Weergegeven resultaten: 16 t/m 27 van 27
  1. #16
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    10 oktober 2012
    Berichten
    43
    Thanks
    1
    32 waarderingen in 11 posts

    busje met handel

    Als ik zo de foto's bekijk heeft die blauwe bus noch de politieauto bij het benzine station getankt. Die bus is gewoon van de weg afgehaald en is naar het parkeerterreintje VOOR het feitelijk benzine station gedirigeerd.

    Ik geloof niet meer zo in toevalligheden. Misschien vonden ze de bus te zwaar beladen of het kenteken van die bus stond als verdacht geregistreerd. Al die politie auto's m.n. op de snelweg hebben kenteken scanners aan boord en staan in verbinding met een centrale computer.

    In ieder geval heeft de leverancier en ontvanger een slecht weekend want ik zie een chauffeur die zo'n 100 euro verdient aan een ritje geen maand zijn houden.

    Ze zijn er wel vroeg bij wat dat vuurwerk betreft midden in de zomer. Overigens die blokken zijn niet niet geweldig dat geldt eigenlijk voor alles wat uit Hongarije komt.
    Laatst gewijzigd door brother; 4 september 2016 om 03:58 Reden: grammaticale aanpassing

  2. Deze gebruiker waardeert brother voor het bericht:


  3. #17
    Banned
    Geregistreerd
    19 oktober 2012
    Berichten
    517
    Thanks
    230
    356 waarderingen in 166 posts
    dat is de waarheid ik noem geen enkele naam of plaats maar wij kochten het over van personen die de wet moeten handhaven zo ging het ook met als je fm zenders nodig had ook een rcd ambtenaartje wil meer dan een hongerloontje

  4. #18
    VWC-Lid Fric's schermafbeelding
    Geregistreerd
    6 juli 2009
    Berichten
    990
    Thanks
    75
    883 waarderingen in 387 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rijswijk1968 Bekijk bericht
    dat is de waarheid ik noem geen enkele naam of plaats maar wij kochten het over van personen die de wet moeten handhaven zo ging het ook met als je fm zenders nodig had ook een rcd ambtenaartje wil meer dan een hongerloontje
    Is van alle tijden.

  5. #19
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    10 maart 2006
    Berichten
    1.518
    Thanks
    3.410
    1.919 waarderingen in 698 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door brother Bekijk bericht
    Als ik zo de foto's bekijk heeft die blauwe bus noch de politieauto bij het benzine station getankt. Die bus is gewoon van de weg afgehaald en is naar het parkeerterreintje VOOR het feitelijk benzine station gedirigeerd.

    Ik geloof niet meer zo in toevalligheden. Misschien vonden ze de bus te zwaar beladen of het kenteken van die bus stond als verdacht geregistreerd. Al die politie auto's m.n. op de snelweg hebben kenteken scanners aan boord en staan in verbinding met een centrale computer.

    In ieder geval heeft de leverancier en ontvanger een slecht weekend want ik zie een chauffeur die zo'n 100 euro verdient aan een ritje geen maand zijn houden.

    Ze zijn er wel vroeg bij wat dat vuurwerk betreft midden in de zomer. Overigens die blokken zijn niet niet geweldig dat geldt eigenlijk voor alles wat uit Hongarije komt.
    Dit zijn fire-event blokken. Beste kwaliteit wat er maar te vinden is op de nl markt. Dus waar baseer je jouw bericht op?

  6. Deze 3 gebruikers waarderen ghoost voor het bericht:


  7. #20
    VWC-Lid the cigarman's schermafbeelding
    Geregistreerd
    27 maart 2008
    Locatie
    Bij Filpjes vuurwerkwinkel.
    Berichten
    4.968
    Thanks
    2.326
    3.387 waarderingen in 1.553 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bombone Bekijk bericht
    In het filmpje kun je ook zien hoe trots 'cor' is.. Hij kan ook moeilijk zijn glimlach verbergen..

    En wat je al zegt mattenfreak, lekker veilig naast een benzinestation....
    Kijk maar eens wat er gisteren op de A 12 gebeurd is.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mattenfreak Bekijk bericht
    "Zwaar illegaal vuurwerk jongens, gevaarlijk! Weet je, laten we het even uitpakken op deze plek voor wat foto's, dat moet wel kunnen."

    Fijn om die gedachtegang van de politie en de media te zien, zijn niet de slimste mensen geweest.
    Te idioot voor worden.
    Als je ziet aan welke eisen een bunkert voor een legaal vuurwerk verkoper aan moet voldoen.
    En je ziet dat ze even een foto moment doen met zwaar illegaal vuurwerk, dat is tenenkrommend.
    Kom zei de vis in de vissenkom.

  8. Deze 3 gebruikers waarderen the cigarman voor het bericht:


  9. #21
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    23 januari 2007
    Berichten
    612
    Thanks
    376
    522 waarderingen in 189 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Thresher Bekijk bericht
    Zonde dit, chinese rollen en wat mooie blokken is helemaal niks mee, beter hadden ze een busje met cobras en dat soort spil vd weg gehaald
    had het niet beter kunnen verwoorden

  10. Deze 2 gebruikers waarderen Bizzy1 voor het bericht:


  11. #22
    VWC-Lid elgielo's schermafbeelding
    Geregistreerd
    10 februari 2006
    Berichten
    715
    Thanks
    694
    977 waarderingen in 322 posts
    allemaal fire event blokken.... zonde man

  12. Deze gebruiker waardeert elgielo voor het bericht:


  13. #23
    Banned
    Geregistreerd
    15 juli 2007
    Berichten
    728
    Thanks
    402
    782 waarderingen in 190 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door brother Bekijk bericht
    Als ik zo de foto's bekijk heeft die blauwe bus noch de politieauto bij het benzine station getankt. Die bus is gewoon van de weg afgehaald en is naar het parkeerterreintje VOOR het feitelijk benzine station gedirigeerd.

    Ik geloof niet meer zo in toevalligheden. Misschien vonden ze de bus te zwaar beladen of het kenteken van die bus stond als verdacht geregistreerd. Al die politie auto's m.n. op de snelweg hebben kenteken scanners aan boord en staan in verbinding met een centrale computer.

    In ieder geval heeft de leverancier en ontvanger een slecht weekend want ik zie een chauffeur die zo'n 100 euro verdient aan een ritje geen maand zijn houden.

    Ze zijn er wel vroeg bij wat dat vuurwerk betreft midden in de zomer. Overigens die blokken zijn niet niet geweldig dat geldt eigenlijk voor alles wat uit Hongarije komt.
    Sorry maar van die grammaticale aanpassing is niet veel te merken.. Bedoel je nu dat die blokken niet geweldig zijn of niet niet = wel geweldig..

    Zelf nooit deze blokkies gehad. Maar wat ik uit de filmpjes op youtube kan herleiden zijn dit toch wel top blokkies voor mijn gevoel gelijk aan Funke.

  14. #24
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    1 oktober 2012
    Locatie
    Gieten
    Berichten
    463
    Thanks
    146
    283 waarderingen in 114 posts
    Ik kan natuurlijk niet alles zien wat in die bus ligt maar het lijkt er toch sterk op dat achter de schuifdeur alleen wat blokken liggen en de rest rollen. Opzich is deze bus niet verkeerd ingepakt waardoor je (wat op foto's ook zichtbaar is) niet kunt zien dat ie te zwaar beladen is in de zin van doorzakken bij de achteras. Het lijkt me dan meer logisch dat men deze bus al langer in de gaten hield of iets in die richting

  15. Deze 2 gebruikers waarderen dedon voor het bericht:


  16. #25
    VWC-Lid BurstDuo's schermafbeelding
    Geregistreerd
    31 juli 2012
    Berichten
    1.099
    Thanks
    1.797
    1.269 waarderingen in 442 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door elgielo Bekijk bericht
    allemaal fire event blokken.... zonde man
    Inderdaad echt zonde!! Fire-Event is echt pracht spul wat bijna niet op de markt komt. Ook super veilig vuurwerk. Hadden ze beter een busje cobra's kunnen pakken.
    Echt zonde...!!

  17. #26
    Banned
    Geregistreerd
    15 juli 2007
    Berichten
    728
    Thanks
    402
    782 waarderingen in 190 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door BurstDuo Bekijk bericht
    Inderdaad echt zonde!! Fire-Event is echt pracht spul wat bijna niet op de markt komt. Ook super veilig vuurwerk. Hadden ze beter een busje cobra's kunnen pakken.
    Echt zonde...!!
    Beter pakken ze helemaal GÉÉN busjes

  18. Deze gebruiker waardeert Bombone voor het bericht:


  19. #27
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    23 juni 2007
    Berichten
    160
    Thanks
    0
    47 waarderingen in 39 posts
    tja je weet natuurlijk nooit zeker waarom hij er uit gepikt is kan idd een over beladen bus zijn die op viel maar als de beste man er een boeven kop op had staan en wat zich baren tattoos dan helpt dat ook niet echt
    maar het kan ook een tip zijn we zullen het niet weten feit blijft wel dat het klote voor de man is

Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •