Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Transbomber

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #31
    Ik houd deze zeker in de gaten, maar ga wel een winkeldemo afwachten.
    @Arahon: ik denk wel dat je Rubro iets te kort doet om te zeggen dat ze op zoek zijn naar kwaliteit. De event lijn is al jaren van constante prima/top kwaliteit. Natuurlijk hebben ze ook wel wat missers gehad, maar over het algemeen is de kwaliteit prima in orde lijkt me ...

    Comment


      #32
      Oorspronkelijk geplaatst door Steef-Kaboom Bekijk bericht
      Beeldmateriaal!



      En dat voor 99 euro!
      Oorspronkelijk geplaatst door ghoost Bekijk bericht
      wat is iedereen hier ineens naief geworden zeg? je kan toch zo zien dat dit nooit nooit NOOIT zo kan presteren als wat we gisteren gezien hebben?!!!
      Hij mocht dan groots zijn op de demo en deze video, het tempo is zo gewoon top en als finale een hele cake at once is ook zeker niet verkeerd! En bij Rubro is het me op de Raptor/Razor na eigenlijk nooit echt tegengevalen.
      Laatst aangepast door Stefan Works; 1 September 2016, 19:19.
      www.youtube.com/c/StefanWorks Vuurwerkvideo's!

      Comment


        #33
        Oorspronkelijk geplaatst door heho Bekijk bericht
        Ik houd deze zeker in de gaten, maar ga wel een winkeldemo afwachten.
        @Arahon: ik denk wel dat je Rubro iets te kort doet om te zeggen dat ze op zoek zijn naar kwaliteit. De event lijn is al jaren van constante prima/top kwaliteit. Natuurlijk hebben ze ook wel wat missers gehad, maar over het algemeen is de kwaliteit prima in orde lijkt me ...
        Maar ook de event lijn wordt grootser gepresenteerd op demo's dan ze daadwerkelijk zijn. Vaak komt productie in vergelijking met wat er op de Rubro demo wordt geschoten toch aanzienlijk te kort, ook in de event lijn. Dat terwijl we nu andere importeurs exact zien leveren wat ze op de demo's tonen. Ik hoop van harte dat Rubro het wel waar kan maken.

        Comment


          #34
          De adviesprijs is aan de startpost toegevoegd.
          Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

          Comment


            #35
            Prachtige rambak en afsluiter. Staat ook op mijn wishlijst. Kan ook zomaar de cakebox van het jaar worden. Wordt moeilijk kiezen.
            Twijfel alleen nog waar ik mijn finalebatterij mee ga afsluiten. 3x de Transbomber, daarna 3x Way of the Dragon, dan 3x de Snowstorm, gevolgd door 6 stuks Sky Explosion. Of een andere volgorde? Iemand misschien een tip?

            Comment


              #36
              Oorspronkelijk geplaatst door Steef-Kaboom Bekijk bericht
              Beeldmateriaal!



              En dat voor 99 euro!

              Mooi gefilmd.
              Mag ik vragen, welke camera je gebruikt?
              Alvast bedankt.

              Comment


                #37
                Oorspronkelijk geplaatst door cougar Bekijk bericht
                Mooi gefilmd.
                Mag ik vragen, welke camera je gebruikt?
                Alvast bedankt.
                Bedankt! De Canon Legria HF 200 met groothoeklens!
                www.youtube.com/c/StefanWorks Vuurwerkvideo's!

                Comment


                  #38
                  Deze bak knettert aardig... op de productdemo dan! Laat het voor 80% waar zijn! Maar het is nog vroeg in het seizoen, dus er valt nog genoeg te speculeren! Al met al gaat het hopelijk een mooie box worden! Het is er iig één om goed in de gaten te houden!
                  Eind goed, Knal goed!

                  Comment


                    #39
                    Vindt dit toch wel een topper.
                    Tis even wachten op demos om te kijken of deze kan presteren zoals op deze films.

                    Maar flink actie.
                    Mooi dat rood overgaand in crackling en die finalecake maakt hem mooi af.
                    Zou hem zelf net iets anders schieten.

                    Eerst a en c dan b en d.
                    Iets strakker in mijn beleving en 2 x een climax.
                    Maar mooi bakkie en redelijk geprijsd.
                    Nu hopen dat dit ook op de demos tentoongesteld wordt.
                    Even a broken clock is right twice a day.

                    Comment


                      #40

                      Comment


                        #41
                        erg mooie bak! zeker een aanrader als die zo presteert. zelf geef ik misschien de voorkeur aan een net iets tragere finale toch iets meer genieten denk ik. het wow effect is hier zeker aanwezig !
                        365 days a year pyromaniac

                        Comment


                          #42
                          Waanzinnig mooi! Blinking willows samen met brocade crown, goed bedacht rubro!

                          Comment


                            #43
                            Die gaat er zekers komen! Wat een geweldig ding zeg! 😁😁

                            Comment


                              #44
                              Zoals op de product video zal deze zeker niet worden (denk ik) maar idd, al zal hij behoorlijk in de buurt komen zal het nog een geweldige bak zijn. Maar goed, je weet het maar nooit. Hoe zijn de razor en raptor boxen tegen gevallen? Maar zal een importeur met zo'n grote naam en grote markt nog een keer zo'n fout maken? Dat zal zeker niet handig zijn omdat ook rubro hun reputatie hoog heeft te houden.

                              Nogmaals, zoals op de product video zal deze bak niet worden, maar dat is eigenlijk een beetje standaard bij zo'n beetje alle importeurs denk ik, maar gezien ze eerder de fout in zijn gegaan en ze hun naam en reputatie hoog hebben te houden en ook een concurrentie strijd hebben aan te gaan met ander importeurs heb ik er redelijk vertrouwen in dat dit tof echt een klasse bak moet gaan worden. Anders (Sorry rubro) zijn ze niet handig bezig en hebben ze een waanzinnig dikke stalen plaat voor hun hoofd.

                              Ik ben benieuwd en hou deze zeker in de gaten.

                              Comment


                                #45
                                Wat een bak was dit zeg. Voor deze prijs kan je bijna niet geloven dat je dit straks in je straat hebt.
                                Er zal voldoende gespeculeert worden over de prestatie in de straat straks.
                                Wat ik al wel begreep is dat hier door winkeliers al volle bak op is ingeschreven bij Rubro.
                                Groeten...:)

                                Comment

                                Working...
                                X