Banner Rubro Vuurwerk - Rubro.nl
Pagina 26 van 201 EersteEerste ... 1624252627283676126 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 376 t/m 390 van 3010

Discussie: Transbomber

  1. #376
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    31 december 2015
    Berichten
    5.744
    Thanks
    978
    1.690 waarderingen in 828 posts
    Ik zie mensen van de hak op de tak al conclussies trekken, ja het is jammer dat die ene cake niet hetzelfde is maar hij is er in mijn ogen niet minder van geworden, vind wat kleur variatie wel mooi (smaken verschillen) burst en boekrt grote zijn lastig te beoordelen op zo'n regen video en ook lijkt de afstand best groot te zijn.

    Om nou te roepen dat het een flutbak is geworden is echt onzin. Voor 99 euro heb je een dikke bak in huis met goeie crackling en een dikke finale. Ik ben in iedergrval blij met deze bak .

  2. #377
    VWC-Lid MasterBsc's schermafbeelding
    Geregistreerd
    24 januari 2009
    Berichten
    7.923
    Thanks
    4.687
    6.454 waarderingen in 2.623 posts
    Wat is eigelijk nou de regelgeving met een kooi? Ik heb altijd wel begrepen dat de burst minder is, maar ik zou dan wel de precieze regel willen weten. Is dat per bombette minder dan 1 gram flash, of per product minder dan zoveel gram flash oid?

  3. #378
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    31 december 2015
    Berichten
    5.744
    Thanks
    978
    1.690 waarderingen in 828 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MasterBsc Bekijk bericht
    Wat is eigelijk nou de regelgeving met een kooi? Ik heb altijd wel begrepen dat de burst minder is, maar ik zou dan wel de precieze regel willen weten. Is dat per bombette minder dan 1 gram flash, of per product minder dan zoveel gram flash oid?
    Volgens mij alleen bij de maximale vulling van 2 gram biedt, zit je daaronder dan geen kooi


    Edit;

    Indien het product ONverpakt de classificatie 1.3G zou krijgen, wordt de kooi gebruikt om de classificatie terug te brengen naar 1.4G indien verpakt. Volgens de UN default-lijst is dus elk artikel wat geclassificeerd is als 1.3G verplicht om in een kooi verpakt te worden (hoewel het in theorie geen metalen kooi hoeft te zijn, zolang de constructie maar genoeg bescherming biedt om het een klasse omlaag te brengen). Bij cakes betekent het dat er vanaf 5% massa flash op het totale kruitgewicht, een kooi nodig is.
    Een zware 500 grammer met schoten van 15 gram kruit per schot, mag dus 0,75 gram flash per schot bevatten zonder dat een kooi noodzakelijk is.

  4. Deze 3 gebruikers waarderen lbanoa voor het bericht:


  5. #379
    VWC-Lid k0enn's schermafbeelding
    Geregistreerd
    29 oktober 2008
    Locatie
    Noord Holland.
    Berichten
    1.933
    Thanks
    1.204
    1.832 waarderingen in 707 posts
    Niet verkeerd maar niet zoals de eerder getoonde video.
    Ik zou mijn geld op een andere box inzetten!
    075 zaantjee

  6. #380
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    25 september 2012
    Berichten
    148
    Thanks
    164
    90 waarderingen in 52 posts
    een paar dagen bij de kachel en dan lijkt het mij een prima aankoop voor dat geld. en of er nu wel of geen kooi omzit dat zegt mij niks. heb de afgelopen jaren al heel wat dozen uit een kooi gehaald maar artikelen die twee jaar terug nog in een kooi zaten , zitten dat nu niet meer. en de uitwerking is er niet minder om.

  7. #381
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    28 oktober 2012
    Berichten
    605
    Thanks
    354
    649 waarderingen in 208 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door gizmo75 Bekijk bericht
    Als het dan allemaal terechte punten zijn, hoe kun je dan in vredesnaam je veroordeling al klaar hebben?? Dat spreekt elkaar tegen!

    Natuurlijk snap ik de frustratie wel maar keep it cool people! Eerst meer demo's zien!!
    Jou punten kloppen allemaal maar gaan niet over het feit dat er gewoon een andere cake in zit.
    Ik bewaar m'n cool wel hoor

    Ik snap alleen niet hoe jij je kalmte kunt bewaren, immers ben jij vuurwerk verkoper en jij moet mensen een doos mee geven die niet hetzelfde is als het filmpje wat op jou site staat. Dan kun je niet die doos met een lach weggeven lijkt me?

    Begrijpe niet verkeerd tis een prima doos, maar qua effecten niet hetzelfde als wat werd voorgeschoteld. Daar gaat het gewoon mis

  8. #382
    VWC-Lid Richardus's schermafbeelding
    Geregistreerd
    20 december 2007
    Locatie
    Grunn
    Berichten
    12.092
    Thanks
    5.429
    6.230 waarderingen in 2.977 posts
    Het brakke is dat geen enkele andere grote importeur het voor mekaar krijgt om cakes met andere effecten dan besteld/voorgetoond geleverd te krijgen maar Rubro/Vuurwerkmania krijgt het al bij meerdere producten voor elkaar, zo lijkt (slag om de pols qua 1e prutbatches...). Dan is er iets mis met je productiecontrole en riskeer je klantvertrouwen.

    Verschil sample-productie, ok. Maar compleet andere effecten...das slordig, zacht gezegd..
    Laatst gewijzigd door Richardus; 22 december 2016 om 09:41

  9. Deze gebruiker waardeert Richardus voor het bericht:


  10. #383
    VWC-Lid bolle-040's schermafbeelding
    Geregistreerd
    27 september 2010
    Berichten
    3.805
    Thanks
    5.950
    9.265 waarderingen in 2.963 posts
    Jammer van Cake 2, voor de rest lijkt het nog steeds een prima bak.
    Ik ga denk cake 2 vervangen door een ICE Queen van evo. Dan maar een dikke crackling box van maken.

    Voor mij nu wel duidelijk nooit meer rubro. pas na demo/straatfilmpjes.
    www.youtube.com/channel/UC87Ra0dmyahLt8AZoj3Nr_Q

  11. Deze gebruiker waardeert bolle-040 voor het bericht:

    3xh

  12. #384
    VWC-Lid bassie1978's schermafbeelding
    Geregistreerd
    30 september 2007
    Locatie
    Overijssel
    Berichten
    6.452
    Thanks
    18.114
    5.931 waarderingen in 2.260 posts
    nou dan zijn er toch echt wel genoeg andere importeurs dit dit ook hebben hoor...
    Ook ik moet toegeven dat ie nu net wat anders is dan getoond ja....eens...maar is het een slechte box? Ik denk absoluut niet.


  13. Deze gebruiker waardeert bassie1978 voor het bericht:


  14. #385
    VWC-Lid henryboy's schermafbeelding
    Geregistreerd
    23 september 2006
    Locatie
    apeldoorn
    Berichten
    101
    Thanks
    157
    45 waarderingen in 31 posts
    ik ben nog steeds blij dat ik hem besteld heb.

  15. #386
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    31 oktober 2016
    Berichten
    5.460
    Thanks
    1.447
    838 waarderingen in 523 posts
    Wel anders dan je verwacht. De crash box vind ik mooier, hoewel je dit ook slechter had kunnen treffen.

  16. #387
    VWC-Lid gwgwgw's schermafbeelding
    Geregistreerd
    23 december 2012
    Locatie
    Noord Oost Veluwe
    Berichten
    873
    Thanks
    470
    1.806 waarderingen in 584 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bassie1978 Bekijk bericht
    nu net wat anders is
    1 van de 4 cakes compleet anders, noem jij "net wat anders"? lol

  17. #388
    VWC-Lid Bastiaan91's schermafbeelding
    Geregistreerd
    6 december 2010
    Locatie
    Ede
    Berichten
    565
    Thanks
    628
    304 waarderingen in 156 posts
    Ik vind dat je van dit filmpje nog niet echt een normale conclusie kan trekken ivm regen op de lens.
    Daarom ook zeer benieuwd naar eventuele andere demo's als het droog is.

  18. #389
    VWC-Lid kloesje's schermafbeelding
    Geregistreerd
    24 augustus 2011
    Berichten
    1.651
    Thanks
    722
    747 waarderingen in 411 posts
    Mensen, waar klagen we over?? 1 cake is inderdaad anders dan op de productfilm, maar zoals meerdere al aangeven gebeurd het vaker bij rubro, sample/productie.

    Ten 2e, het is een cakebox die je met wat korting al voor €85 euro kunt kopen, dat is volgens mij niet duur. ik baal ook dat cake 2 vervangen is, maar verder ziet de box er prima uit.
    daarbij komt dat op de filmpjes cake 3 en 4 bijna gelijktijdig gaan waardoor je geen mooi beeld krijgt.

  19. #390
    VWC-Lid Black Dragon's schermafbeelding
    Geregistreerd
    6 december 2009
    Berichten
    3.262
    Thanks
    3.630
    5.081 waarderingen in 1.555 posts
    Wordt deze morgen ook nog in Amersfoort geschoten?!
    Eind goed, Knal goed!

Pagina 26 van 201 EersteEerste ... 1624252627283676126 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •