Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Transbomber

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Oorspronkelijk geplaatst door Daaanvdb Bekijk bericht
    Ik had de Transbomber dit jaar voor het eerst. Vond het op de laatste 2 cakes na best wel een slappe hap. Lijkt een slap aftreksel van vorig jaar als ik die video's mag geloven. Vooral bij de eerste twee cakes relatief laag tempo, weinig spreiding, kleine, slappe boeketjes.
    Dit ziet er inderdaad behoorlijk triest uit zo op de film (kan misschien ook door de film komen). Als ik het vergelijk hoe de 2016 versie bij mij in de straat heeft gepresteerd, lijkt dit wel een totaal andere box. Knalde bij mij ook relatief laag. Geen sterren koppen, maar scheelde niet veel. Precies goed dus eigenlijk. ;)

    Comment




      In mijn finale had ik er 3 waren gewoon echt top iedereen ging uit zn plaat.

      Comment


        Mijn 2017 versies had gewoon prima tempo, dikke crackling mines en prima burst; grote boeketten die dicht bij de grond kwamen. Was nog net geen sterren koppen maar scheelde niet heel veel. Jammer dat zo veel mensen een teleurstellende ervaring hadden. Ik zal wel geluk hebben gehad ofzo, merkte niet of nauwlijks een verschil met m'n 2016 versie.

        Comment


          Ik vond hem een beetje mager dit jaar in vergelijking met vorig jaar. Vorig jaar toch wel 1 van de toppers op de avond. Dit jaar viel hij een beetje in het niets met onze andere potten. Zeker het tempo van pot 1 vond ik vrij langzaam, hopelijk word dat deze jaarwisseling weer iets versnelt!

          Comment


            man man wat een bak. Ik heb geen idee wat ik voor versie had maar wat een geweld! Staat op video en dan ziet die er slap uit maar zo in de straat was geniaal! dik tempo en niet te hoog ik had soms het idee dat de sterren rond me oren vlogen!
            365 days a year pyromaniac

            Comment


              Heerlijk genieten van de 2016 versie. Ik heb deze gewonnen met de poll Beste IMPORTEUR van 2016!

              http://www.campievuurwerk.nl

              Comment


                Had ook de 2017 versie, deed het gewoon goed in de straat

                Comment


                  Had de 2016 versie, per 2 geschoten om 18.00 uur, wat een onwijs geweld!
                  Vervolgens besloten om er de nacht mee af te sluiten waar we ook 4 boxen van Heron in hadden gezet.
                  Vanaf ongeveer 40 seconden dragen 2 Transbombers het geweld naar een hoger niveau.

                  Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                  Comment


                    Had de 2017 versie, maar die was dik in orde. Vette chaos. En zeker niet te hoog.

                    Comment


                      Mijn finale - 8 x rubro transbomber + 3 x final countdown box

                      Comment




                        2016 versie
                        www.youtube.com/channel/UC87Ra0dmyahLt8AZoj3Nr_Q

                        Comment


                          Ik had de 2017 versie en ben zeer tevreden! Hij komt in de straat toch anders over (beter) dan op de demo's maar ik was happy..

                          Comment


                            Ik had de 2017 versie maar wat was dit een heerlijke rambak! Had hem onderin doorgelont en liep als een malle. In totaal een stuk of 8 cakeboxen afgestoken, maar dit was absoluut mijn favoriet. Volgend jaar zeker weer!

                            Comment


                              Ik heb nou niet echt het gevoel dat de 2017 batch zoveel anders is als de 2016 batch. Blijf een klasse bak, heerlijk geweld en enorme effecten wat lekker de straat vult.

                              Comment


                                Was even bang dat deze box tegen zou gaan vallen na de wisselende reacties hier. Niks is minder waar. Deze box dit jaar voor het eerst en wat een heerlijke rambak zeg! Laatse cake ging ook gewoon all in once wat het helemaal afmaakte

                                Comment

                                Working...
                                X