Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Taserwall

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #46
    Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	20181230_160246.jpg
Vertoningen:1
Grootte:150,0 KB
ID:	1571388

    Ik vond hem zo tegenvallen. misschien had een productie foutje ofzo.
    Zat totaal geen tempo in. schoot er onregelmatig. spreiding was prima. burst zacht.
    Nee voor mij niet nog eens

    Comment


      #47
      Ja klopt, leken wel losse schoten erg onsamenhangend, anders was het wel prima voor een freakprijs.

      Comment


        #48
        Zie op alle filmpjes dat deze eindigt met salutes, hier niet het geval helaas. Leuke pot wel maar niet echt indruk gemaakt. Het idee met rood wit blauw is wel erg leuk, daarvoor had ik hem ook meegenomen

        Comment


          #49
          Deze waaier was inderdaad erg mager uitgevoerd. Tussen al het geweld van de Buurtassortiment cakes was dit het helemaal niet. Onregelmatig tempo, slappe uitwerkingen en vond de kleuren ook niet goed tot hun recht komen. Voorafgaand nog gezegd dat dit een mooie waaier moest zijn, kwam er al snel op terug. Zelfs nog voor het aflopen van de waaier omgekeerd om de volgende cake te pakken. Zegt genoeg. Helaas.

          Comment


            #50
            2 jaar geleden geschoten en ik was erg verrast hoe goed hij toen was.
            https://store.steampowered.com/curator/43922535

            Comment


              #51
              Hier ook zo'n ervaring. Gekocht voor een tientje met lage verwachtingen, maar al met al een heel leuk product. Het helpt ook dat de spreiding breed is in een smalle straat.
              Rustig tempo dus boeketje voor boeketje bekijken.
              Zeker de witte blinker is leuk uitgevoerd
              [B]Groetjes Kamikaze[/B]

              Comment


                #52
                Hier maar 3 stuks van besteld voor 10e ps.

                Comment


                  #53
                  Gezien het boerenprotest, moet je hem dit jaar aan het reservelont aansteken!

                  Comment


                    #54
                    Oorspronkelijk geplaatst door WJE Bekijk bericht
                    Gezien het boerenprotest, moet je hem dit jaar aan het reservelont aansteken!
                    hahaha scherp !
                    Vuurwerk doet de duivels dansen

                    Comment

                    Working...
                    X