Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Event KXB-30 Fan

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #16
    De adviesprijs is aan de startpost toegevoegd.
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

    Comment


      #17
      Opzich vind ik het een prima waaier! Misschien wel traag ja, maar dan is het goed dat er twee tussentijdse finales inzitten!
      Eind goed, Knal goed!

      Comment


        #18

        Comment


          #19
          Nieuwe Film:

          Comment


            #20
            Deze presteerde prima gisteravond.
            Jeder Schuss ein Genuss

            Comment


              #21
              Vind 'm persoonlijk net aan de trage kant, maar hey, dat is mijn mening

              --> Vuurwerkevents.nl <--

              Comment


                #22
                Iemand deze waaier nog gehad? Ben benieuwd naar jullie ervaring.

                Comment


                  #23
                  Oorspronkelijk geplaatst door bassie1978 Bekijk bericht
                  Iemand deze waaier nog gehad? Ben benieuwd naar jullie ervaring.
                  Ik heb hem gehad! Hele mooi fan. Kleuren kwamen goed tot hun recht. Hij had een tikkie sneller gemogen maar dit heeft ook wel wat hoor zo'n waaier die stuk voor stuk in fanshape staat te schieten. € 49,95 is een goede prijs voor deze waaier
                  Vuurwerk is een passie!

                  Comment


                    #24
                    Vandaag gezien op de demo van xxl voorst.
                    Mooie waaier met grote volle effecten. Ik had het idee dat ie sneller ging dan op de filmpje uit dit topic

                    Comment


                      #25
                      Ik vond het een hele mooie waaier, als ik hem weer voor een redelijke prijs kan krijgen komt ie zeker weer.

                      Comment


                        #26
                        Per 2 geschoten. Te zien in onderstaand filmpje vanaf 13:30

                        Comment


                          #27
                          Kom net een filmpje van deze bak tegen. Wat een dikke boeketten!

                          Comment


                            #28
                            Tegenwoordig te krijgen in de freakacties voor 20 euro, dit jaar zoieso 2x in het assortiment. Spotgoedkoop voor deze waaier. De effecten zijn prachtig.

                            Comment


                              #29
                              Deze waaier vond ik zeker prima! Je betaalt er in de freak nog steeds relatief veel voor in vergelijking met andere cakes. Ik vind de I-shape cakes van deze lijn net wat beter, maar deze waaier mag er zeker zijn. Lekker tempo, sierlijk en prima burst met een fijne afwisseling van effecten. Dit was een van de eerste cakes die de nieuwe cameraman zag (de telefoon wisselde door naar iedereen die aanwezig was).

                              Als je van wat meer chaos houdt is dit niet een aanrader inderdaad.

                              https://www.youtube.com/user/flutsjah/

                              Comment


                                #30


                                Filmpje van Technowitch0031.
                                Ook bekend als Vuurwerk Nederland!

                                Comment

                                Working...
                                X