Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Event Flash of the God's 232's [Uitloop]

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #31
    Nette prijs hoor! Als je een aantal andere boxen ziet in die prijsklasse en hier 9 cakes voor terug krijgt...!
    Eind goed, Knal goed!

    Comment


      #32
      Ik zit te denken om alleen maar Rubro aan te schaffen dit jaar, al was het alleen maar om het prachtige doorlontsysteem. Bij Cafferata, Vuurwerktotaal heb ik alleen maar problemen gehad met doorlonten waardoor de magie van de show weg is. Nu Rubro ook met vette uitgebreide cakeboxen komt gaat mijn voorkeur daar naar uit.

      Comment


        #33
        Oorspronkelijk geplaatst door MisterC Bekijk bericht
        Ik zit te denken om alleen maar Rubro aan te schaffen dit jaar, al was het alleen maar om het prachtige doorlontsysteem. Bij Cafferata, Vuurwerktotaal heb ik alleen maar problemen gehad met doorlonten waardoor de magie van de show weg is. Nu Rubro ook met vette uitgebreide cakeboxen komt gaat mijn voorkeur daar naar uit.
        Rubro heeft al tijden hele goede cake boxen. Als je van een beetje spektakel houdt dan ben je bij Rubro/vuurwerkmania aan het goede adres. Krijg je geen spijt van.
        Vuurwerk voor liefhebbers!

        Comment


          #34
          Oorspronkelijk geplaatst door Scav Bekijk bericht
          Artikelnummer: 918
          Artikelnaam: EVENT FLASH OF THE GOD'S 232'S
          Bruto Gewicht: ...
          Netto Kruitgewicht: ...
          Aantal Schoten: 232
          Effectomschrijving: De zwaarst mogelijke combibox. 232 shots cakebox die alles er in tempo uit ramt! Deze bak is niet te tillen.
          Kartoninhoud:
          Richtprijs: 249,00

          O.a. te koop bij: [URL="http://www.rubro.nl/"]Rubro.nl

          Wij danken Rubro Vuurwerk voor de informatie.
          Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en bronvermelding.
          Ik kom die bak helemaal niet tegen op de site van rubro zelf...?


          Dien je bij deze bak zelf nog door te lonten? of gaat dat vanzelf??

          Comment


            #35
            Oorspronkelijk geplaatst door Ronaldeh Bekijk bericht
            Ik kom die bak helemaal niet tegen op de site van rubro zelf...?


            Dien je bij deze bak zelf nog door te lonten? of gaat dat vanzelf??
            Als het goed is gaat het vanzelf, maar ik zou de lonten sowieso verbinden met elkaar voor het geval dat.

            Comment


              #36
              Oorspronkelijk geplaatst door MisterC Bekijk bericht
              Ik zit te denken om alleen maar Rubro aan te schaffen dit jaar, al was het alleen maar om het prachtige doorlontsysteem. Bij Cafferata, Vuurwerktotaal heb ik alleen maar problemen gehad met doorlonten waardoor de magie van de show weg is. Nu Rubro ook met vette uitgebreide cakeboxen komt gaat mijn voorkeur daar naar uit.
              Ik zit dus met exact hetzelfde..
              Alleen maar Rubro en mania te nemen dit jaar.
              Vind de nieuwe boxen echt geweldig.

              vwt is allemaal 13 in een dozijn was maar 1 box die me aansprak dat was die waaier

              pangu en evo hebben natuurlijk wel prachtige boxen maar voor het meeste geweld dit jaar moet je toch echt bij Rubro en mania zijn.. (Deze slogan mag gebruikt worden) haha

              Comment


                #37
                De Transbomber en de Golden Illusion zijn mooie nieuwkomers! Ben het met je eens over Rubro en Vuurwerkmania.

                Comment


                  #38
                  Oorspronkelijk geplaatst door wigster23 Bekijk bericht
                  Ik zit dus met exact hetzelfde..
                  Alleen maar Rubro en mania te nemen dit jaar.
                  Vind de nieuwe boxen echt geweldig.

                  vwt is allemaal 13 in een dozijn was maar 1 box die me aansprak dat was die waaier

                  pangu en evo hebben natuurlijk wel prachtige boxen maar voor het meeste geweld dit jaar moet je toch echt bij Rubro en mania zijn.. (Deze slogan mag gebruikt worden) haha
                  Ben ik niet met je eens heb heel veel van evolution en vwt besteld en die rammen lekker door en pangu ook als je de juiste weet te bematigen van 2015 dus

                  Comment


                    #39
                    Oorspronkelijk geplaatst door vuurwerkduiven Bekijk bericht
                    Ben ik niet met je eens heb heel veel van evolution en vwt besteld en die rammen lekker door en pangu ook als je de juiste weet te bematigen van 2015 dus
                    Dat zeg ik ook pangu en evo hebben prachtige boxen.
                    maar vwt daar zin we het niet met elkaar eens waar ik vind dat als je alle cakeboxen van vwt naast elkaar zet dat het heel vaak zelfde effecten zijn.
                    Maar ik hou gewoon van speciale effecten maar dat is mijn persoonlijke mening

                    Comment


                      #40
                      Maar als ik het goed begrijp is het bij deze (rubro) dozen dus aansteken en genieten...omdat ze een speciaal lont systeem hebben. Ben alleen benieuwd hoe ze dat met de waaier opgelost hebben.

                      Ik heb dit jaar de zero tolerance besteld, en blijkbaar zitten de cakes vastgelijmd in de doos...

                      Comment


                        #41
                        Oorspronkelijk geplaatst door jakhal Bekijk bericht
                        Maar als ik het goed begrijp is het bij deze (rubro) dozen dus aansteken en genieten...omdat ze een speciaal lont systeem hebben. Ben alleen benieuwd hoe ze dat met de waaier opgelost hebben.

                        Ik heb dit jaar de zero tolerance besteld, en blijkbaar zitten de cakes vastgelijmd in de doos...
                        Ja klopt Rubro heeft een systeem al een aantal jaren.
                        Er zitten stukjes lont aan de e zijkant en dat steekt elkaar automatisch aan

                        Comment


                          #42
                          Het systeem van Rubro is perfect inderdaad, na het laatste shot steekt ie automatisch de andere cake aan. Rubro heeft dut systeem zoals aangegeven al een tijdje, en voor zover ik weet is dat altijd goed gegaan.
                          Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                          Comment


                            #43
                            Oorspronkelijk geplaatst door omepje Bekijk bericht
                            Het systeem van Rubro is perfect inderdaad, na het laatste shot steekt ie automatisch de andere cake aan. Rubro heeft dut systeem zoals aangegeven al een tijdje, en voor zover ik weet is dat altijd goed gegaan.
                            wat ik niet snap vind dit werkelijk waar echt een geniaal systeem..
                            Waarom pakken andere merken dit niet op?
                            Ik snap het niet zo een goed idee is toch ideaal als alle importeurs dit oppakken..

                            Comment


                              #44
                              Ik lont hem liever zelf door, voor de zekerheid. Daarnaast is dat toch heerlijk, de laatste dagen van het jaar je vuurwerk doorlonten.

                              Comment


                                #45
                                Er zit op elke cake ook nog altijd een reserve lont op de boxen .
                                Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                                Comment

                                Working...
                                X