Pagina 3 van 8 EersteEerste 12345 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 31 t/m 45 van 109
  1. #31
    VWC-Lid Reverser's schermafbeelding
    Geregistreerd
    2 oktober 2013
    Berichten
    2.525
    Thanks
    1.098
    3.124 waarderingen in 1.217 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Flashing_Diamond Bekijk bericht
    Als je op Rubro.nl kijkt naar deze box staat er bij kruitgewicht 2430 gram. Dat is toch wel wat minder dan die 3000 gram waar Vuurwerk Outlet het over heeft.

    Als je die 2430 gram deelt door 6 batterijen kom je uit op 405 gram per batterij. 95 gram per batterij minder, in totaal 570 gram minder (95x6). Tom91 stelt dus terecht de netto kruitgewicht vraag en zijn opeenvolgende post is ook geheel op zijn plaats. 20,25 gram pts per schot, nog steeds zeker niet slecht per schot. Desondanks wordt voor dit product toch geadverteerd met onderstaande zin. Die 570 gram extra kunnen voor sommigen de doorslag zijn om een cakebox aan te schaffen.

    "De naam zegt het al. Een compleet straat pakket van 18 kilo dat als een gek te keer gaat. 6x500 grams cakes met 120 kingsize schoten.".
    Die grammen zeggen mij tegenwoordig niets meer. Ik zie 300 grams cakes soms beter presteren dan 500 grams cakes. Een beetje extra flash voor burst wil soms wel eens helpen. Heb genoeg potten uit Duitsland gehad van Jorge waar 200 gram in zit die beter presteren dan de 500 gram potten. Ik ga daarom zoveel mogelijk winkeliers demos bezoeken, waar dan hopenlijk ook productie word geschoten en maak dan mijn keuze of ik de box neem of niet. Zijn gewoon verkoop praatjes van de importeurs om zo veel mogelijk te verkopen. Oplichting of niet ik maak mijn keuze niet meer op basis van het aantal grammen in de cake.
    http://www.youtube.com/c/ReVerser

  2. Deze 2 gebruikers waarderen Reverser voor het bericht:


  3. #32
    VWC-Lid Flashing_Diamond's schermafbeelding
    Geregistreerd
    10 januari 2009
    Berichten
    1.524
    Thanks
    2.890
    674 waarderingen in 366 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Reverser Bekijk bericht
    Die grammen zeggen mij tegenwoordig niets meer. Ik zie 300 grams cakes soms beter presteren dan 500 grams cakes. Een beetje extra flash voor burst wil soms wel eens helpen. Heb genoeg potten uit Duitsland gehad van Jorge waar 200 gram in zit die beter presteren dan de 500 gram potten. Ik ga daarom zoveel mogelijk winkeliers demos bezoeken, waar dan hopenlijk ook productie word geschoten en maak dan mijn keuze of ik de box neem of niet. Zijn gewoon verkoop praatjes van de importeurs om zo veel mogelijk te verkopen. Oplichting of niet ik maak mijn keuze niet meer op basis van het aantal grammen in de cake.
    Mijn vorige post was geen keiharde kritiek naar Rubro en het woord oplichting heb ik niet in de mond genomen, maar ten omwille van de consument is het van belang om gewoon eerlijk te zijn met wat je verkoopt. Mocht er een beschrijvingsfoutje in dit product zijn geslopen, prima, kan gebeuren. Maar dit moet geen gewoonte worden.

    Je zegt trouwens niets nieuws. Dit geeft maar weer aan dat toen het maximum aantal gram per product nog op 200 gram lag, we toch wel min of meer een beetje de poot uit zijn gedraaid. En dan heb ik het niet specifiek over welke importeur dan ook. Elke importeur maakte zich daar schuldig aan.

    De Event Box 4 Seasons, de Cruel Traction enz. zijn allemaal prima boxen die met 14 gram per schot een boel waar weten te maken. Waarom kon dat vroeger niet met die 200 gram's dingen? 14 schoten per 200 gram, nou en? Ze hadden makkelijk cakeboxen van 10 x 200 gram cakes kunnen produceren met een max. gewicht tot 25kg.

    Maar goed, om terug te komen op wat ik eerder schreef; Als jij 1 kilo ham bij de super gaat halen voor de actieprijs van ik roep maar wat, 20 euro en de "superslager" (lol) weegt maar 750 gram af met een 1 kilo stickertje, daar zal je toch ook niet blij van worden of ga je dan ook stellen dat jouw ham van 750 gram even goed of zelfs beter dan diezelfde ham van 1 kilo smaakt? 14 gram per schot, 20, 25, prima. Maar adverteer dan wel gewoon met het netto kruitgewicht en hang niet 2 verschillende verhalen op.

  4. Deze 2 gebruikers waarderen Flashing_Diamond voor het bericht:


  5. #33
    VWC-Lid Flashing_Diamond's schermafbeelding
    Geregistreerd
    10 januari 2009
    Berichten
    1.524
    Thanks
    2.890
    674 waarderingen in 366 posts
    Sorry voor de "dubbelpost".

    Hoe wordt deze cakebox geleverd? In een langwerpige doos zoals de Bad #SS box van Vuurwerkmania of zo'n compacte vierhoekige doos? Iemand die het weet?

  6. #34
    Super Moderator arviidd's schermafbeelding
    Geregistreerd
    23 december 2012
    Berichten
    3.558
    Thanks
    9.231
    3.547 waarderingen in 1.465 posts
    .............
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

  7. #35
    VWC-Lid jessevuurwerk's schermafbeelding
    Geregistreerd
    10 december 2012
    Berichten
    300
    Thanks
    175
    237 waarderingen in 74 posts
    Wordt deze nog ergens geschoten?

  8. #36
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    22 december 2016
    Berichten
    25
    Thanks
    4
    32 waarderingen in 10 posts
    Ik ben er ook erg nieuwschierig naar ! Maar vreemd genoeg nog nergens op een demo geschoten ?

  9. #37
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    27 december 2012
    Berichten
    111
    Thanks
    0
    31 waarderingen in 20 posts
    Ben ook nieuwsgierig naar. Maar aangezien het de event serie is maak ik me geen zorgen.

  10. #38
    VWC-Lid Airforce's schermafbeelding
    Geregistreerd
    24 december 2013
    Berichten
    1.327
    Thanks
    656
    976 waarderingen in 488 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bjorn2202 Bekijk bericht
    Ben ook nieuwsgierig naar. Maar aangezien het de event serie is maak ik me geen zorgen.
    Als ik jou was, zal ik hem thuis wel flinlaten drogen

  11. #39
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    22 december 2016
    Berichten
    25
    Thanks
    4
    32 waarderingen in 10 posts
    Ja heb al vochtvreters ingekocht En nieuwe droge kartonnen dozen. En goed verwarming hoog zetten

  12. #40
    VWC-Lid Pyroguy's schermafbeelding
    Geregistreerd
    29 augustus 2007
    Berichten
    6.283
    Thanks
    2.953
    5.398 waarderingen in 1.974 posts
    Opvallend dat deze box geen kooi heeft! Ben zeer benieuwd hoe de box gaat presteren, heb er best hoge verwachtingen van naar aanleiding van de demo. En de Event serie weet me tot nu toe altijd te bekoren...

  13. Deze gebruiker waardeert Pyroguy voor het bericht:


  14. #41
    VWC-Lid Flashing_Diamond's schermafbeelding
    Geregistreerd
    10 januari 2009
    Berichten
    1.524
    Thanks
    2.890
    674 waarderingen in 366 posts
    Geen demo van geweest? Niemand die een foto van deze box kan plaatsen? Ze zullen vast al in de warme bunkers van dealers liggen.

    Iemand die wat kan zeggen over het formaat? Zo'n langwerpige box zoals de Bad #ss Box (6 achtereen) of gewoon 3 rijen van 2?

  15. #42
    VWC-Lid eelco89's schermafbeelding
    Geregistreerd
    2 december 2008
    Berichten
    206
    Thanks
    182
    212 waarderingen in 63 posts
    Stond een dummy box bij morsink met 2 rijen van 3

  16. Deze 2 gebruikers waarderen eelco89 voor het bericht:


  17. #43
    VWC-Lid Stefan Works's schermafbeelding
    Geregistreerd
    19 augustus 2009
    Berichten
    4.706
    Thanks
    986
    5.545 waarderingen in 2.033 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door eelco89 Bekijk bericht
    Stond een dummy box bij morsink met 2 rijen van 3
    De bad#ss is dat ook.. bedoel je niet de Six Elements met 1x6?
    www.youtube.com/c/StefanWorks Vuurwerkvideo's!

  18. #44
    VWC-Lid eelco89's schermafbeelding
    Geregistreerd
    2 december 2008
    Berichten
    206
    Thanks
    182
    212 waarderingen in 63 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Steef-Kaboom Bekijk bericht
    De bad#ss is dat ook.. bedoel je niet de Six Elements met 1x6?
    Ik heb echt de tsunami zien staan. Kan me ook niet herinneren dat hun de bad #ssnhebben. Maar die zal waarschijnlijk hetzelfde geleverd worden...

  19. Deze gebruiker waardeert eelco89 voor het bericht:


  20. #45
    VWC-Lid Flashing_Diamond's schermafbeelding
    Geregistreerd
    10 januari 2009
    Berichten
    1.524
    Thanks
    2.890
    674 waarderingen in 366 posts
    Of er een kooi omheen komt, geen idee.

    Mogelijk in de winkel al verwijderd of helemaal geen kooi. In ieder geval heeft mijn exemplaar geen Rubro lontsysteem. Heeft iemand een exemplaar die er iets over kan zeggen?

Pagina 3 van 8 EersteEerste 12345 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •