Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Event tsunamibox 120's

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Event tsunamibox 120's

    Artikelnummer: 936
    Artikelnaam: EVENT TSUNAMIBOX 120'S
    Bruto Gewicht: 18000 gram
    Netto Kruitgewicht: ...
    Aantal Schoten: 120 schoten
    Effectomschrijving: De naam zegt het al. Een compleet straat pakket van 18 kilo dat als een gek te keer gaat. 6x500 grams cakes met 120 kingsize schoten.
    Kartoninhoud: 1/6
    Richtprijs: €189,00
    Voorverkoopprijs: €149,00

    O.a. te koop bij: Rubro.nl




    Wij danken Rubro Vuurwerk voor de informatie.
    Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en bronvermelding.
    Laatst aangepast door pyrofan#1; 6 September 2017, 22:44.
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

    #2
    Beeldmateriaal!

    www.youtube.com/c/StefanWorks Vuurwerkvideo's!

    Comment


      #3
      Ziet er goed uit, ramt lekker door. Benieuwd naar de prijs en winkeldemo's.

      Comment


        #4
        Normale prijs €189,- nu €149,-
        https://www.houtse-bazar.nl

        Comment


          #5

          Comment


            #6
            Echt een prachtige box!

            Comment


              #7
              Hierbij mijn filmpje van deze lekkere nieuwe cakebox, vooral de vele dikke salvo's vind ik erg lekker, geschoten tijdens de Rubro Winkeliersdemo:

              www.huismanvuurwerk.nl

              Comment


                #8
                De adviesprijs is aan de startpost toegevoegd.
                Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                Comment


                  #9


                  Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                  Comment


                    #10

                    Comment


                      #11
                      Wat ik op de films hier zie vind ik echt fantastisch. Ik ben heel benieuwd of deze langs komt bij de demos voor consumenten. Ik neig er naar om deze te kopen om samen met de cruel traction te schieten. Voor mijn gevoel zit deze box in dezelfde klasse, wat denken jullie? Goed idee of kan ik beter door sparen voor de Escape from hell van vuurwerkmania of Event Flash Of The God’s van rubro?

                      Comment


                        #12
                        Oorspronkelijk geplaatst door Anihalas Bekijk bericht
                        Wat ik op de films hier zie vind ik echt fantastisch. Ik ben heel benieuwd of deze langs komt bij de demos voor consumenten. Ik neig er naar om deze te kopen om samen met de cruel traction te schieten. Voor mijn gevoel zit deze box in dezelfde klasse, wat denken jullie? Goed idee of kan ik beter door sparen voor de Escape from hell van vuurwerkmania of Event Flash Of The God’s van rubro?
                        Mijn persoonlijke voorkeur zou dan escape from hell zijn...waaier op het eind en mooie variatie.

                        Comment


                          #13
                          Mijn persoonlijke voorkeur zou uit gaan naar Flash of the god's maar dat is natuurlijk smaak.
                          www.youtube.com/pyrofreakgrunn Vuurwerk in HD!

                          Comment


                            #14
                            Mijn enige bezwaar is dat die twee boxen 60 euro duurder zijn vanwege die waaiercake. Als die waaiercake los te koop zou zijn met een adviesprijs van 50,- dan zou mijn keuze sowieso op de Tsunami box vallen en kocht ik de waaier er los bij met leuke korting.
                            Het leuke is dat een paar i-shape cakes overeen komen in de 3 boxen en de paar die verschillen ga ik vermoedelijk niet missen. Voor mijn gevoel is de Tsunami financieel gezien de beste optie. En het lijkt mij echt een fantastische combinatie met de cruel traction als een box met 12 cakes.
                            Zouden jullie 60 of 42 (30%korting) euro over hebben voor de waaier cake uit de Escape of de Flash?


                            Ik had verkeerd gekeken dus er klopt niets van mijn berekening. Sorry!
                            Laatst aangepast door Fireworksfamily123; 6 October 2016, 13:14.

                            Comment


                              #15
                              Ik ben zelf niet een heel groot waaier cake liefhebber (tenzij het tails o.i.d. zijn) dus meer dan 35 euro zou ik niet snel betalen voor een waaier cake. maar dat is persoonlijk en voor iedereen anders. Ik vind de tsunami box voor ongeveer 150 euro een super goede deal. Als ik niet al zo veel besteld had, had ik m zelf waarschijnlijk ook genomen :P

                              Comment

                              Working...
                              X