Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Sterling Thundershot

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #16
    Ik zag dat JACO wel WECO gaat verkopen. Ik verwacht dat hij deze zeker ook gaat verkopen.


    Oorspronkelijk geplaatst door ummagumma Bekijk bericht
    Dat wordt dus op zoek naar een WECO dealer - Ach komen we weer eens ergens anders dan JACO. Op naar Rhenen zo te zien

    Comment


      #17
      Hij staat bij mij om de hoek te koop ik neem een pakkie en test em uit
      Back from the dead!

      Comment


        #18
        al iets meer over bekend?

        Comment


          #19
          Wou hem testen vandaag maar jammer genoeg de ferro shocks gekregen als vervanger

          Comment


            #20
            Had nog twee VVV bonnen.Heb ik o.a. dit van gekocht.Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	DSC_0018.jpg
Vertoningen:2
Grootte:81,1 KB
ID:	1560620
            December Will Be Magic Again!!

            Comment


              #21
              Ik heb ze ook, vanavond misschien even testen. Ze lijken iig heuuul erg veel op de ferro thunderkings / asian red and silver.
              Stookverslaafde

              Comment


                #22
                Dat zullen ze ook wel zijn. Denk dat ze gewoon in een nieuw jasje gestoken zijn.
                December Will Be Magic Again!!

                Comment


                  #23
                  Ik hoop echt dat ze zo zijn als de cake. Iemand al getest.
                  http://www.youtube.com/c/ReVerser

                  Comment


                    #24
                    Iemand al getest? Wel of geen boeketje? Zou mooi zijn als het om een los shot gaat van de cake

                    Comment


                      #25
                      Helaas geen mooi boeketje zoals in de Sterling cakes maar wel een goede klap!
                      Zoals eerder vermeld de Ferro thunders en Asian thunders red & silver in een nieuw jasje.



                      Edit: Als ik het zo terugkijk klinkt het nogal schel, maar in het echt klonk hij gewoon goed.
                      Stookverslaafde

                      Comment


                        #26
                        Oorspronkelijk geplaatst door vpyrofan Bekijk bericht
                        Helaas geen mooi boeketje zoals in de Sterling cakes maar wel een goede klap!
                        Zoals eerder vermeld de Ferro thunders en Asian thunders red & silver in een nieuw jasje.



                        Edit: Als ik het zo terugkijk klinkt het nogal schel, maar in het echt klonk hij gewoon goed.
                        Dat word hem dus niet. Jammer

                        Bedankt voor het filmen
                        http://www.youtube.com/c/ReVerser

                        Comment


                          #27
                          Oorspronkelijk geplaatst door Reverser Bekijk bericht
                          Dat word hem dus niet. Jammer

                          Bedankt voor het filmen
                          Geen probleem
                          Stookverslaafde

                          Comment


                            #28
                            Oorspronkelijk geplaatst door Reverser Bekijk bericht
                            Dat word hem dus niet. Jammer

                            Bedankt voor het filmen
                            Ben ik niet met je eens.
                            Ik heb 2 pakke silver red asian thunders.
                            En ipv van de sterling thunder de ferro select gekregen.
                            Net meteen getest de silver red knalde veel harder en doffer dan de ferro thunder.
                            Dus als de sterling hetzelfde is als de ferro kan je voor die 7.50 beter de silver en red kopen

                            Comment


                              #29
                              Oorspronkelijk geplaatst door lawinebom Bekijk bericht
                              Ben ik niet met je eens.
                              Ik heb 2 pakke silver red asian thunders.
                              En ipv van de sterling thunder de ferro select gekregen.
                              Net meteen getest de silver red knalde veel harder en doffer dan de ferro thunder.
                              Dus als de sterling hetzelfde is als de ferro kan je voor die 7.50 beter de silver en red kopen
                              Hmmm. Ik dacht serieus dat de ferro's en asian r&s regelrechte omlabelingen van elkaar waren.
                              Er is ook altijd wel wat met die dingen. Elk jaar weer, geen één die gewoon goed is én blijft.
                              Stookverslaafde

                              Comment


                                #30
                                Oorspronkelijk geplaatst door vpyrofan Bekijk bericht
                                Hmmm. Ik dacht serieus dat de ferro's en asian r&s regelrechte omlabelingen van elkaar waren.
                                Er is ook altijd wel wat met die dingen. Elk jaar weer, geen één die gewoon goed is én blijft.
                                asian silver en red zijn al 2 jaar goed.

                                Comment

                                Working...
                                X