Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

[Vuurwerk Outlet] Lucky Number 19

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    De nummers kloppen die ook met de cakes zegmaar?
    PJJJJJJJJJJJIIIIEEEEEEEEEEUUUUUWWWWWWWWWWWWW

    Comment


      Bedankt heren! De valk 19 was wat minder zo te lezen... toch geen omlabeling? Goed te horen dat deze weer top presteerde! Die gaat er weer bij komen!!

      Comment


        Oorspronkelijk geplaatst door Sirens Bekijk bericht
        De nummers kloppen die ook met de cakes zegmaar?
        Neen gewoon filmpje 1 tm 4.

        Comment


          Komt er nog een nieuwe productie?

          Comment


            Oorspronkelijk geplaatst door Jk6 Bekijk bericht
            Komt er nog een nieuwe productie?
            Ja. Je kunt ook via het telefoonnummer wat bij hen op de sites staan contact opnemen.
            Brrrap, lekker knallen

            Comment


              Juno inmiddels.... niets op de websites

              Comment


                Oorspronkelijk geplaatst door Jk6 Bekijk bericht
                Juno inmiddels.... niets op de websites
                Er was in assen en vierhuizen nog een set. Weet niet of t nu nog zo is
                Brrrap, lekker knallen

                Comment


                  Oorspronkelijk geplaatst door Jk6 Bekijk bericht
                  Juno inmiddels.... niets op de websites
                  volgend jaar stonden nieuwe er geloof ik na de zomer op, sws gaan het nieuw bestelde dan weer in de shops verschijnen. Blijkbaar waren er hiervan niet overal restpartijen (Grunn bv niet)

                  Comment


                    In het verleden vaak de big19 gehad en die waren altijd top. Deze dit jaar voor het eerst aangeschaft. 12 stuks 30mm cake’s voor €115,00 kan bijna niet tegenvallen. Alleen door de trage snelheid is deze iets minder geschikt voor een show. Maar voor tussendoor lijkt mij dit perfect stookvoer

                    Comment


                      Hebben deze een reserve lont? Valk niet las ik net?

                      Comment


                        Is dit een omlabeling van Katan Mixed 19 Shots? Of visa versa

                        Comment


                          Oorspronkelijk geplaatst door happy4ever1968 Bekijk bericht
                          Is dit een omlabeling van Katan Mixed 19 Shots? Of visa versa
                          Nee deze hebben niks met katan te maken en komen ook niet van katan . Dit is een oldskool assortimemt want al jaren bestaat

                          Comment


                            Oorspronkelijk geplaatst door happy4ever1968 Bekijk bericht
                            Staat er niet op de cake wat het effect is? Ik wil een karton aanschaffen en dan per 2 schieten. Maar als ik niet kan achterhalen welk effect in welke cake zit dan wordt het lastig en kan voor mij een redn zijn om ze dan niet te kopen
                            Dit kan wel! In het ART.NO zit een referentie. Echter weet je niet welk effect…

                            Comment


                              Oorspronkelijk geplaatst door Jk6 Bekijk bericht
                              Dit kan wel! In het ART.NO zit een referentie. Echter weet je niet welk effect…
                              Al ontbreekt nr 5 compleet in mijn set is nr 6 4x aanwezig. Stukje kwaliteitscontrole?

                              Comment


                                Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	image.jpg
Vertoningen:1
Grootte:249,0 KB
ID:	1596936
                                Laat nr 6 nu net het laagste NEM hebben ��

                                Comment

                                Working...
                                X